Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2008

Καλιο αργα παρα ποτε.........





Καλημερα φιλες μου καλες!

αργησα το ξερω αλλά ειχα πολλες δουλειες και δεν ανοιγα τον υπολογιστη για να μην ξεμιαλιστω.
Εμπαινα εβλεπα τα νεα σας και μετα εκλεινα με το βλεμμα μου αλλού για να μην κολησω.
Αυτες τις μερες ολοι εχουμε ξερετε τις ετοιμασιες μας, εγω ειχα να βγαλω τα ρουχα τα χειμωνιατικα που με τον καιρο ολο αναβολη επαιρναν, ειχα να κανω γενικη στα δυο υπνοδωματια και οταν λεμε γενικη στο παιδικο ξερετε τι εννοώ;!
καθε λογης μικρο παπουτσακι για τις κουκλες και καθε τσαντακι, οσο για τις καρτες και τα αμαξακια; δεν σας λεω τιποτα!
Ολα αυτα επρεπε να τα ξεχωρισω και να τα βαλω σε κουτακια για να μην τσακωνονται( εχουμε και τετοια), οταν παιζουν στο ιδιο δωματιο.
Επρεπε να ψαξω και για μοκετα νεα στο παιδικο γιατι αυτη τα εφαγε τα ψωμια της υστερααπο 10 χρονια(ελεος! κλεφτες θα γινουν;).

Δεν εκατσα ομως μονο με αυτα.......
αποφασισα να δω το χομπι μου καπως πιο επαγγελματικα και ετσι με την βοηθεια της ανηψιας(που το κατεχει καλυτερα το ιντερνετ) καναμε ενα νεο blog οπου εκει μεσα θα βαζω μονο τα εργοχειρα μου.........!

Το ονομασα ΧΕΙΡΟΠΟΙΕΙΝ γιατι μου αρεσε σαν τιτλος και ελπιζω μεσα απο αυτο να μπορεσω να αναδειξω οσο γινεται καλυτερα τις διμιουργιες μου και την εμπνευση μου.
Ετσι λοιπον εχθες το βραδυ ανοιξε τις πορτες του δειλα-δειλα και περιμενει εντυπωσεις!!!!!!!



ξεχασα να σας πω οτι επλεξα και αρκετα.....
εκανα ενα ωραιο κασκολ ροζ,
και δυο γιακαδες πολυ ωραιους και ζεστους που μου τους βουτηξε η ανηψια και δεν προλαβα να τους φωτογραφισω αλλά μολις σχολασει απο την δουλεια σας υποσχομαι οτι θα την μαγκωσω καπου και θα τους παρω να τους βγαλω φωτογραφια να τους δειτε....
προς το παρον εχω μονο το ροζ κασκολ.........

1 σχόλιο:

eirini είπε...

Πουαντερί μου με γειά το καινούργιο μπλοκ! Πάω να το εξερευνήσω!!!!
Αυτό το ροζ κασκολάκι πολύ μου άρεσε!
Καλησπέρα καλό μου!

Τώρα τελευταία... δεν μαγειρεύεις!!!
Γιατί έτσι;!!!!!!!!