Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2008

Μια βολτα στην Αθηνα....


Την Παρασκευη πηγα με την φιλη μου την Ευα για καφεδακι στην Αθηνα.
Περασαμε υπεροχα, φυσικα πηγαμε και απο το KANGAROO και ψωνησαμε υλικα και νηματα για το BAZΑAR που θα λαβει μερος η Ευα.
Κανοντας βολτα στην στολισμενη Ερμου ειδαμε και το σκυλακι αυτο να το πηγαινει βολτα το αφεντικο του.......με το καροτσακι!!!
Δεν κρατηθηκα λοιπον και το φωτογραφησα και εγω!
Ειχε απιστευτη φατσουλα και καθοτανε στο καροτσι του σαν μωρακι που περιμενε το μπιμπερο του.......

11 σχόλια:

αθηνα είπε...

Kαλημερούδια Πουαντερίτσα μου με το γεμάτο κόκκινες βουλίτσες και πασχαλίτσες μπλογκάκι σου !!
Το σκυλάκι είναι ομορφούλι, η μουρίτσα του υπέροχη, αλλά το καροτσάκι είναι υπερβολή !!
Μην τρελλαθούμε κιόλας , τα ζώα πρέπει να περπατάνε , να τρέχουνε, έτσι είναι πλασμένα να γεύονται οι πατουσίτσες τους το έδαφος !!
Καλή σου βδομαδούλα

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Καλησπέρα! Δεν πιστεύω να ήταν μαζί η Μιλού (ή να της έδειξες τη φωτογραφία)και τώρα να σου ζητάει κι αυτή καροτσάκι για βόλτα?!? Φιλιά!

olive tree girl είπε...

Πολύ τη ζήλεψα τη βόλτα σας και κυρίως τα ψώνια σας. Το Kangaroo έχει τέλεια πράγματα και οι κυρίες εκεί είναι πολύ εξυπηρετικές. Όσο για το σκυλάκι, σκέτο κουκλάκι!

Δημιουργία είπε...

Εχω δει κι έχω δει η γυναίκα! Σκύλο σε καροτσάκι, πρώτη φορά βλέπω!Τι τραβάει και αυτο το φουκαριαρικο!

eleni είπε...

Ε,αυτό δεν το είχα ξαναδεί!Πολύ γέλασα,το σκυλάκι στο καρότσι καμαρωτό.
Πουαντερί,τι κάνεις;Το πλέξιμο πώς πάει;
Καλό βράδυ!

Μάτα είπε...

Καλά το σκυλάκι στο καροτσάκι είναι μουρίτσα δεν το συζητάω,αλλά εγώ έχω μιά άλλη απορία:κουβαλάς παντού και πάντα μαζί σου την φωτ.μηχανή βρε αθεόφοβη;
Φιλιά

neni είπε...

Καλησπέρα μεγάλη μου φίλη.Δεν μ΄άρεσε η φωτογραφία με το καροτσάκι.Στην αρχή μάλιστα νόμιζα πως το σκυλάκι δεν περπατάει καν.Εγώ έχω συνηθίσει τα κουταβάκια να τρέχουν απο εδώ και απο εκεί,να τρυπώνουν και να κάνουν ζαβολιές.(έτσι κάνουν τα δικά μας)
Στεναχωρήθηκα λίγο.
Φιλιά πολλά.

Maria Tzirita είπε...

Τα λατρεύω τα ζωάκια, αλλά αυτό το βρίσκω τραγική υπερβολή! Να αγοράσεις καρότσι για το σκύλο σου; Όταν τόσα παιδιά πεινάνε; Τι να πει κανείς...
Καλό μήνα Πουαντερούλα μου!

παπαρουνα είπε...

συμφωνω με τη νενη πανω..κι εγω στεναχωρεθηκα
αλλα ειναι τοοοσο γλυκο το ατιμο...αχ φατσουλα ειναι μωρε!!!!!

πουαντερι είπε...

Πράγματι κοριτσια και εγω πιστευω πως τα σκυλια πρεπει να τρεχουν να μυριζουν να παιζουν,και οχι να ειναι σε καροτσι.
Τα σκυλια ειναι σκυλια και οχι παιδια ή υποκαταστατα παιδιων.

Καλο μηνα και σε σας!!!!!!!!!!!!

creationsbyeve είπε...

Kαλημερούδια φιλεναδίτσα!!!Βλέπω την έβαλες την φωτογραφία με το καροτσάκι!χαχαχα