Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου 2008

ΧΑΛΑΡΩΣΗ.........



Σημερα ηταν μια χαλαρη ωραια μερα....................
Ο καιρος αν και βροχερος εμενα με ξετρελανε(χειμωνιατικος τυπος, σας το εχω πει), μονο που δεν μπορεσα να παω στην Σοφη τα σκουφακια.
Πιστευω να τα παω αυριο,για να προλαβουν να τα στειλουν.
Μαγειρεμα σημερα η μαμα Μαρια δεν ειχε, γιατι ηρθε η "αμερικανικη βοηθεια".
Η γιαγια Ειρηνη ηρθε να μας δει και εφερε ενα μεγαααλο ταψι σπανακοπιτα που τρωει ο εγγονος*και οχι μονο*
και ενα μεγαααλο μπωλ με κεφτεδακια που τρωει η συνονοματη εγγονη,
εφερε και δυο πολυ ωραια περιβολισια κουνουπιδακια που ηταν τοσο μικρα σαν τα σκουφακια που επλεξα αλλά πολυ γλυκα.
Ετσι λοιπον την γλυτωσα και εβρασα μονο τα κουνουπιδια, ε! μαζι με τα κεφτεδακια εφτιαξα και μια σαλτσα ντοματας και λιγα μακαρονια.

Αυριο αρχιζει και το ολοημερο, και αρχιζουν και τα μπωλακια με τα φαγητα.
Τωρα τα παιδια θα ερχονται το μεσημερι σπιτι 3.30 η ωρα και ξερετε τι σημαινει αυτο...
περισσοτερες ωρες στο KANGAROO και ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΠΛΕΞΙΜΟ!!!
ειχαμε λιγο διαβασμα σημερα λογω των αλλαγων στο προγραμμα και ο μπαμπας μας ειχε ρεπο
και ετσι χουχουλιασαμε ολοι στο στρωμενο μας σπιτακι και περασαμε ωραια.
Τα παιδια με τον μπαμπα επαιξαν UNO, τρωγοντας τα φρουτακια τους .....
εγω ηρθα να σας δω πινοντας τον καφε μου και να τα πουμε.......



και η Μιλου "χαλβαδιαζοντας" το μπωλ με τα φρουτα τους παρακολουθει, μηπως και κανουν κανενα λαθος στο μετρημα. ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!


***********************

29 σχόλια:

αχτίδα είπε...

Το σκυλάκι σου δεν το συζητώ..το λατρεύω..Γνώρισα και τη Δημιουργία , γλυκήτατη είναι.Ζήλεψα τη συντροφιά και ιδιαίτερα το ομαδικό πλέξιμο.Πόσο θα ήθελα να είχα μια παρέα στο κέντημα όπως παλιά.Όταν ήμουν νέα είχα μια φίλη στη πολυκατοικία που είμασταν αχώριστες.Κεντούσαμε. μαγειρεύαμε, συνοριζόμασταν η μία την άλλη στις συνταγές, ράβαμε φουστάνια με πατρόν..την έχασα πριν 5 χρόνια απο σπάνια αρρώστια που την παίδεψε πριν 3 χρόνια.Απο τότε δεν ξαναέραψα, δεν κέντησα με άλλη..η Φανούλα μου λείπειπάντα.

πουαντερι είπε...

@Αχτιδα μου η καλη φιλια ειναι πια σπανια και οταν την χασουμε μας αφηνει μεγαλο κενο.
Θα ηθελα πολυ να μεναμε κοντα και να μπορουσες να ερθεις κι εσυ!

eirini είπε...

Αχ! τί όμορφη οικογένεια! Και η Μιλού φυσικά! Έβαλες τα μπλοκοστολίδια σου; Τέλεια!!!!
Άρχισε το κρύο... επιτέλους να μυρίσει Χριστούγεννα!!!
Και αυτή και η προηγούμενή σου ανάρτηση είναι πολύ όμορφες!
Φιλάκια πολλά!!!!!

neni είπε...

Τι όμορφες αλλαγές είναι αυτές;Τι όμορφο blog χριστουγεννιάτικο;;Πολύ τον χαίρομαι τον μπαμπά που παίζει με τα μωρά του..έτσι έπαιζε και μένα ο μπαμπάς μου όταν ήμουν μικρή!
Καλό ξημέρωμαααα..

"ζαχαρούλα.." είπε...

καλημέρααααααααααααααα.........!!!!

Δημιουργία είπε...

Απ'ό,τι βλέπω ημέρα χαλάρωσης! Και από αυριο, απ'ο,τι λες, θα έχεις και περισσότερο χρόνο ελεύθερο.Οπότε το βλέπω! Θα πάρουν φωτιά οι βελόνες!!!

πουαντερι είπε...

@Ειρηνη μου φιλακια και σε σενα, καλες γιορτες να εχουμε!!!!

πουαντερι είπε...

@Νενη:
για τα παιδια μου αυτο ειναι μεγαλο δωρο απο τον μπαμπα τους γιατι δεν τον βλεπουν πολυ λογω δουλειας και τους λειπει.

πουαντερι είπε...

@Ζαχαρουλα μου .....καλησπερα κι απο την Αθήνα ομορφες Πατρινιες εσυ και η αδελφουλα σου.!

πουαντερι είπε...

@Διμιουργια:
μονο φωτια θα παρουνε;! σημερα πηγα τα σκουφακια στο kangaroo και φυσικα δεν εφυγα με αδεια χερια......πηρα τοσα νηματα που δεν με εφτασαν τα χρηματα που κρατουσα και αφησα και "καβα" να παω να τα παρω!
πως το εκανε μωρε εκεινος ο κινεζος που επλεκε με τα ποδια του;
να μαθω κι εγω για να προλαβαινω χα!χα!

παπαρουνα είπε...

καλε τι ομορφα ειναι εδω!!!τελειο το εκανες το μπλογκ σου!!
η οικογενεια βλεπω παιζει ουνο ε? και μεις παιζαμε παλια..

η μιλου εχει φαση ετσι οπως κοιταει μου θυμιζει το δικο μου..ειχα σκυλακι για 13 χρονια και πεθανε απο καρκινο..ειχα δεθει πολυ μαζι του..σαν ανθρωποι ειναι κι αυτα!!!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Πήγες σήμερα στο Kangaroo? Πως και δεν συναντηθήκαμε? Πήγα κι εγώ, για να παραδώσω το δεύτερο σκουφάκι που έπλεξε η mother! Η Μιλού τσίμπησε κανένα φρουτάκι ή έμεινε με τη γλύκα του...χαλβαδιάσματος? Καλό βράδυ!

Lily είπε...

Α πολύ ωραία. Πάντα έτσι όμορφα και χαλαρά να περνάτε...Η οικογένεια καλή μου, η οικογένεια!!! Πιο σπουδαίο δεν υπάρχει!!!

neni είπε...

Που χάθηκες εσύ γλυκιά μου;;Μας έλειψες!

gomena tu xuzuri είπε...

Hello! Βρήκα το μπλογκ σου από τη Dorothy! Πρώτη φορά σε διαβάζω και χάρηκα για τη γλυκύτητα που βγάζεις. Δεν είναι πολλοί αυτοί που λένε δημόσια οτι λατρεύουν τον άντρα τους και δείχνουν έμπρακτα οτι αγαπάνε την οικογένειά τους! Ξέρεις, ζούμε στον καιρό που όσο πιο λίγα λες τόσο καλύτερα. *Δε λέω οτι έχω γκόμενο γιατί μπορεί να προκύψει κανένα γκομενάκι*. Δεν έχω ιδέα τι είναι το Kangaroo, αν και το πέτυχα κάπου πρόσφατα. Πρέπει να έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα, ε; Καλή συνέχεια!

αθηνα είπε...

Υπάρχουν γλυκιά μου Πουαντερίτσα , πιό όμορφες στιγμούλες , αυτές τις οικογενειακές ?? Όλοι μαζί στο σπίτι , χουχουλιάρικα και χαλαρά και έξω ας βρέχει κι ας χιονίζει !! Εμένα είναι το καλύτερό μου !!
φιλάκια σαμιώτικα

Μάτα είπε...

Μμμμμμμ!Μύρισαν Χριστούγεννα!Τέλεια διακόσμηση!
Και αυτή η οικογενειακή θαλπωρή ακόμα τελειότερη!
Καλή Κυριακή σε όλους σας.
(πάω να Χριστουγεννέψω και το δικό μου μπλογκάκιον!)

Δημιουργία είπε...

Καλα βρε ακομα χαλαρωνεις εσυ?

πουαντερι είπε...

@Ντοροθι:
καλε οταν πηγα μου ειπε η Σοφια για ενα σκουφακι με ροζ χρωματα;! το δικο σου ητανε;;;;;
τι κριμα που αργησα να παω! θα ειχαμε συναντηθει γμτ...

πουαντερι είπε...

@ΛΙΛΥ:
αχ ναι ειναι απο τις λιγες δυστυχως στιγμες που απολαμβανουμε ολοι μαζι γιατι η δουλεια του μπαμπα τον κραταει πολλες ωρες εκτος.

πουαντερι είπε...

@Νενη μου τρεχω!
ετοιμαζω κατι σχετικο με τα πλεκτα μου και γιαυτο με χασατε, αλλά μπαινω και σας διαβαζω!
σε λιγο καιρο θα σας πω τα νεα μου...!!!

πουαντερι είπε...

@gomena:
σε καλοσωριζω και σου λεω πως δεν ειναι ντροπη να λες οτι αγαπας τον ανθρωπο που εχεις διπλα σου, αν ντρεπεσαι γιαυτο τοτε γιατι τον εχεις διπλα σου;
οσο για το kangaroo καλε με εκανες και γελασα....ειναι το καταστημα με τα νηματα που ψωνιζω για τα πλεκτα μου.....

καλα κανεις και δεν λες τιποτα! που ξερεις μπορει να διαβαζει και κανενας ελευθερος εδω μεσα και να πεσει το ματι του επανω σου.

πουαντερι είπε...

@ΑΘΗΝΑ:
πραγματικα ειναι απο τις πιο ομορφες στιγμες γιατι βλεπω ολους τους αγαπημενους μου μαζι να περνανε υπεροχα!
και απο μενα φιλια Αθηνεικα.

πουαντερι είπε...

@ΜΑΤΑ: αντε ντε ακομα δεν στολισες;;;;
τι κανεις; εχεις και πολλα να φροντισεις εσυ βρε παιδι μου εκει με τους συλλογους και τις ομαδες....

πουαντερι είπε...

@Διμιουργια: οχι βρε δεν χαλαρωνω....
ή μαλλον χαλαρωνω πλεκωντας γιαυτο δεν ειχα νεα να σας πω, δεν εχω βγει καθολου ολες αυτες τις μερες, απλα πλεκω......

αχτίδα είπε...

Τι κάνεις καλέε!Πλέκεις; ράβεις; μαγειρεύεις;

creationsbyeve είπε...

Η Μιλού πατναχού παρούσα χαχα!
Άντε να δούμε και καμιά φωτογραφία από τα πλεκτά!!!!!!!!!!!! ;)

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Κυρία μου τι θα γίνει τώρα μου λες; περιμέναμε πώς και πώς να αρχίσει το ολοήμερο να χαρούμε και εμείς νέα ανάρτηση, αλλά εσύ τίποτα. μας έχεις στην αναμονή. για σε παρακαλώ επιμελήσου το τάχιστα! άντε, ο λαός σου διψάει για ενημέρωση!

ΚΟΚΚΙΝΗ ΟΜΠΡΕΛΑ είπε...

Τι ωραία χουχουλιάρικα, οικογενειακά... Αυτές οι στιγμές τελικά οι πιο πολύτιμες...
Αλλά και οι άλλες, που θα έχεις το χρόνο για πλέξιμο....
Να επακολουθήσουν κι άλλες τέτοιες παρακαλώ...

Υπέροχα τα στολίδια...
Έπαθες Χριστούγεννα,ε;

Τις καλημέρες μου, δημιουργική πουαντερί μου!