Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2008

Ελα Ειρηνη να φαμε..........

Ετσι θα σε αφηνα εγω; χωρις το πιατακι σου;
Αφου ξερεις οτι παντα βαζω και δικο σου πιατο........!

Αποψε για βραδυνο ειπα να τους μαγειρεψω κατι του γουστου τους.
Εφτιαξα λοιπον μια μακαροναδα χωριατικη με λουκανικακια και τριμμενη φετα απο πανω.

Η συνταγη δεν ειναι πολυ σπουδαια αλλά παρολα αυτα εγω σας την γραφω να την εχετε.......


ΥΛΙΚΑ
1 πακετο σπαγγετι(Νο6)
1 πουμαρο
1 σκελιδα σκορδο, ριγανη,πιπερι
1 πακετο λουκανικακια "κοκταιηλ" κομμενα σε φετες
2 κουταλιες σουπας λαδι(για τα μακαρονια)
τυρι φετα τριμμενο


Ας αρχισουμε να την φτιαχνουμε.....

οση ωρα βραζουν τα μακαρονια, σε μια αλλη κατσαρολα ετοιμαζω την σαλτσα.
Βαζω το πουμαρο και τα μυρωδικα και τα αφηνω να βρασουν για 15 λεπτα μεχρι να δεσει η σαλτσα.
Κατοπιν ριχνω μεσα τα λουκανικακια και τα αφηνω και αυτα να παρουν μαζι μια βραση για να ενωθουν οι γευσεις.
Αυτο ηταν ολο.....
Τελος βγαζω απο το ντουλαπι μου ενα βαθυ οσο τραβαει η ορεξη σας πιατο, το γεμιζω με μακαρονια, τριβω με τα δαχτυλα απο πανω οσο τυρι θελω και μετα ριχνω και μια-δυο γερες κουταλιες απο την σαλτσα.
Δεν το αφηνω να κρυωσει καθολου γιατι τρεχουν τα σαλια......
και αρχιζω τις "ορθοπεταλιες" μεχρι να χορτασω.

Σημ: Αν δειτε οτι δεν χορτασατε με τιποτα, μην το κουραζετε αλλο, απλα σταματηστε να τρωτε!!!!!!



Η Ειρηνη βλεπει την barbie και η Μιλου την προσεχει.....
απιστευτη εικονα πραγματικα!

10 σχόλια:

eirini είπε...

Ήρθα!!!!!!!!!!!!!! Τί νόμιζες... ότι δεν θα το'βλεπα;;;;;;;;;;;;;
Τί μακαρονάδα είναι αυτή;;;; Είναι και δύσκολη ώρα, αχ... τί μου έκανες τώρα!!!!!!!
Μπράβο Πουαντερί μου!!!! Με σκέφτηκες!!!

Και να πρειδοποιήσω τους υπολοίπους!!!! Κάτω τα χέρια από την μακαρονάδα μου!!!!!!!!!!!!

Δημιουργία είπε...

Α χα! Μακαροναδα χωριατικη, πολυ καλο ακούγεται και βλέπεται!
Η δε Ειρηνη με την Μιλου, σκορδα! -να μην σου τις ματιασουνε.

Maria Tzirita είπε...

Πω, πω, τι λιχουδιά είναι αυτή; Πειράζει να έρθω εγώ αντί για την Ειρήνη;...!!!
Καλό σου βράδυ καλή μου!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Πολύ μιαμ-μιαμ φαίνεται η μακαρονάδα! Κούκλα το Ειρηνάκι.Και η Μιλού δεν πάει πίσω βέβαια! Κάτι τέτοιες τσαχπινιές μου τις κάνει κι εμένα η γάτα μου!

παπαρουνα είπε...

πες την ειρηνη να μη φωναζει απο κει πανω γιατι αμα πιασω το πιρουνι δε θα προλαβει να πει κιχ ..θα την εχω φαει ολη!!!!!
αφηνω εγω μακαροναδα καλε??

η μιλου ειναι βασιλισσα καντης ενα μμμμμμμμμμμμμματς απο μενα!!!!!

stalamatia είπε...

Και έλεγα τι να φτιάξω σήμερα ,μακαρόνια με λουκάνικο Λαμίας.Τρέλλα το λουκ πολύ όμορφο, ΑΛΛΑ όχι πιο όμορφο από την κόρη σου.Φτου φτου.

twinkle είπε...

Φαντάζομαι έχει μακαρόνια για όλους!!
Ε, είμαι μακαρονού! Μπορώ να τρώω κάθε μέρα ζυμαρικά. Αυτή τη σάλτσα μας την έφτιαχνε και εμάς η μαμά μας όταν είμασταν μικρά. Μούρλια!

Ωραίο το νέο σου φόντο.

Καληνύχτα καλή μου Πουαντερί!

αθηνα είπε...

Καλησπέρα Πουαντερίτσα, πάλι κάτι θα φάμε με τα μάτια???? Χαχαχα
Χαριτωμένα και τα δύο κοριτσάκια στην φωτο !!

kiki είπε...

Φετα και λουκάνικο. Ωραίος συνδιασμός! Μιαμ!

neni είπε...

Η κορούλα σου με την Μιλού σας είναι όλα τα λεφτά του κόσμου!Πολύ τρεφερή εικόνα..