Παρασκευή, 7 Νοεμβρίου 2008

ΠΡΙΝ ΕΝΤΕΚΑ ΧΡΟΝΙΑ..(9 - 11 -1997)


Click to play poyanteri
Create your own scrapbook - Powered by Smilebox
Make a Smilebox scrapbook



Οταν σε ενοιωσα για πρωτη φορα η καρδια μου νομιζα πως θα σπασει.........
ηταν τοσο φανταστικό και υπέροχο μαζι που μου εφερε δακρυα στα ματια!




Απο εκεινη την στιγμη αρχισα να κανω ονειρα για σενα,
πως θα εισαι;
πως θα με κοιτας,
θα σου δωσω ολα αυτα που ονειρευεσαι;
θα εισαι ευτυχισμενος και χαρουμενος μαζι μας 'η μηπως οχι;
ονειρευτηκα την πρωτη μας συνομιλια,
οταν με φωναξες για πρωτη φορα "μαμα" ολος ο κοσμος ηρθε στα ποδια μου....
την πρωτη σου βουτια στην κολυμπήθρα, εγινε παιδι του Θεου μου λεγανε.....μα ησουν παντα παιδι του Θεου!
την πρωτη σου φορα που καθισμενοι διπλα-διπλα στον καναπε μωρο ακομα σου τραγουδουσα το τραγουδακι που σε εκανε να ξεκαρδιζεσαι στα γελια:

τ'αγορι μου, τ'αγορι μου τ'αγορι μου,
γλυκο και τραγανο σαν καραμελα;! τ'αγορι μου τ'αγορι μου,
τ'αγορι μου
τ'αγορι ειναι μουρλια ειναι τρελα;! χιλακι πετροκέρασο και μαγουλο βερυκοκο,
ρικο ρικο
ρικο ρικοκο
ρικο ρικοκο!!!!


την πρωτη φορα που με ανοιχτα τα χερακια σου ετρεξες να με αγκαλιασεις,
την πρωτη φορα που σε ακουσα στο νήπιο να λες με καμάρι κοιτώντας με μεσα στα ματια το ποίημά σου για την γιορτη της μητερας,
την πρωτη σου φορα που ετρεξες να μου δειξεις το αριστα της δασκαλας σου οταν εγραψες σωστα το ονομα σου,
την πρωτη φορα που στα κλεφτα σε βαλανε μεσα στο μαιευτηριο για να δεις την μανουλα και το καινουριο μωρο που θα εφερνε στο σπιτι για να παιζετε, την Ειρηνη μας,
οταν μου ειχες πει κοιτωντας την Ειρηνη την ωρα που της άλλαζα την πανα το απίστευτο:
μαμα; το μωρο μας δεν ειναι καλα...και εγω γεματη απορια σε ρωτησα; γιατι το λες αυτο;
τοτε ειπες και την πρωτη σου φοβερη ατακα: να τωρα που την κοιταω καλυτερα βλεπω πως το δικο της πουλακι ειναι χαλασμενο γιατι δεν ειναι ιδιο με το δικο μου;
γιαυτο μαμα να την παμε πισω να μας δωσουν μια καλη με το πουλακι της στη θεση του......ποσο ειχα γελασει τοτε!!!!
την πρωτη φορα που καταλαβα πως εγινες πια μεγαλος και εχεις αποψη σωστη για πολλα θεματα,
ποτε περασαν 11 χρονια;!
ποτε ;;;;;;;;;;
καθε μερα μαζι σου ειναι για μενα
Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ*
Θελω να σου ζητησω συγνωμη για οσες φορες σε εκανα να κλαψεις,
δεν ηταν αυτος ο στοχος μου! η αγωνια μου να σου διδαξω το σωστο με εκανε να σου φερθω λιγο σκληρα και να σε μαλωσω.
Με συγχωρείς πολυ παλικαρι μου για ολα σου τα δακρυα......
μα σου ευχομαι στην ζωη σου να ειναι τα μοναδικα!

Αραγε ξερεις ποσο σε αγαπω;




ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!










30 σχόλια:

neni είπε...

Να τον χαίρεσαι και να τα εκατοστήσει το παλικάρι σου,το γλυκό σου το μωρό!Είναι τέλειο το αφιέρωμα και πολύ συγκινητικό!
Δεν έχω λόγια..
φιλιά πολλά σε όλους σας

eirini είπε...

Να τον χαίρεσαι!!!!!! Να τα εκατοστήσει!!!! Πολύχρονος, τυχερός και πάντα με υγεία εύχομαι!!!!!
Έχεις 2 πανένορφα παιδάκια Πουαντερί μου και αυτά είναι πολύ τυχερά που έχουν μια τόσο γλυκιά και άξια μανούλα!!!!
Εύχομαι να είστε πάντα τόσο αγαπημέμοι!
Χρόνια Πολλά!!!!!!!!!!!!

creationsbyeve είπε...

Mπα σε καλό σου, με συγκίνησες!!!!Να το χαίρεσαι το παλλικάρι σου!!!Και να τον καμαρώνεις!!!!φιλιά πολλά!

sobraluz είπε...

Να το χαίρεσαι το πουλάκι σου,και τώρα και πάντα. Τώρα που είναι μικρούλι και χαδιάρικο φίλα το και σφίξτο. Μετά μεγαλώνουν και φεύγουν από την αγκαλιά μας και ψάχνουν άλλες αγκαλιές κι εμείς πρέπει να είμαστε περήφανες γι αυτό. Φίλα τον, φίλα τον όσο είναι καιρός.

eleni είπε...

Πουαντερί μου,
λόγια αγάπης από μια γλυκιά μανούλα.
Να σου ζήσει το αγόρι σου,να τα εκατοστήσει με υγεία και πάντα να παίρνει τόση αγάπη στη ζωή του!
Φιλιά!

παπαρουνα είπε...

ψυχουλα πανεμορφη!!να τον καμαρωνεις!!!να σου δινει χαρες ναναι παντα γερος!!!!υγεια και σε ολη σου την υπεροχη οικογενεια

faraona είπε...

Αντε μ εκανες κι εκλαψα που να σε παρει ευχη ...
Να τον χαιρεσαι
ναναι χιλιοχρονος
γερός σαν τα ψηλα βουνά
καλότυχος και καλοφωτισμένος
νασαι γερη κι εσυ κι ο πατερας του και να τον χαιρεσθε.
Φιλια πολλα
δωστου ενα στο γλυκο του μαγουλακι απο μενα.

Μάτα είπε...

Εύχομαι όλες οι ευχές του και οι επιθυμίες του να γίνουν πραγματικότητα! Να είστε πάντα γεροί κι ευτυχισμένοι και να τον χαίρεστε!

Δημιουργία είπε...

Να τα εκατοστησει με υγεια και παντα η ζωη του να ειναι γεματη αγαπη.
Μαμα και μπαμπα να τον βλεπετε να μεγαλωνει και να αντριευει σαν τα ψηλα βουνα.

Margo είπε...

Να τον χαίρεσαι, να είστε όλοι γεροί και δυνατοί. Πως να μην είναι ευτυχισμένα τα μωρά σου, μεγαλώνουν με αγάπη το σημαντικότερο εφόδιο για την ζωή τους.

Margo είπε...

Να τον χαίρεσαι, να είστε όλοι γεροί και δυνατοί. Πως να μην είναι ευτυχισμένα τα μωρά σου, μεγαλώνουν με αγάπη το σημαντικότερο εφόδιο για την ζωή τους.

Margo είπε...

Να τον χαίρεσαι, να είστε όλοι πάντα γεροί και δυνατοί. Πως να μην είναι ευτυχισμένα τα μωρά σου μεγαλώνουν με ΑΓΑΠΗ και αυτό είναι το σημαντικότερο εφόδιο για την ζωή τους.

πουαντερι είπε...

Καλες μου φιλες σας ευχαριστω ολες μεσα απο την καρδια μου.
Μπορει να δουλευουμε, να φτιαχνουμε πραγματα, να τρεχουμε καθε μερα, αλλά νομιζω πως το σημαντικοτερο εργο που κανουμε ειναι αυτο!
Να προσπαθουμε καθε μερα να βγαλουμε στον κοσμο σωστους ανθρωπους.
Να εισαστε ολες καλα και να χαιρεστε ολους οσους αγαπατε.

πουαντερι είπε...

Αχ Margo μου εσενα θα σου πω τρεις φορες ευχαριστω!!!!!!!!!!
Χα!χα!

Δημιουργία είπε...

Τι βλέπω Πουαντερί μου? Αλλαγές στην ταπετσαρία? Μπαίνω το πρωί, βλέπω άλλη! Μπαίνω το απόγευμα, άλλη! Βρε συ, μπας και τελείωσε το μαλλί για το πλέξιμο και ξεσπάς στην ταπετσαρία!?!

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ,ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΤΥΧΑΙΑ ΤΟ BLOG ΣΟΥ,ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΛΕΞΙΜΟ.ΕΚΤΟΤΕ,ΜΠΑΙΝΩ ΣΥΧΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙΣ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ.

πουαντερι είπε...

@ΑΝΩΝΥΜΕ:
σε ευχαριστω πολυ αλλά γιατι βρε ανωνυμα;!
Να ερχεσαι οποτε θες και να κανεις και ιστοσελιδα να μπορουμε να τα λεμε, χαιρομαι παντως που πλεκεις!!!!

πουαντερι είπε...

@διμιουργια: χα!χα!
οχι μωρε ποτε δεν μου τελειωνουν τα μαλλια εμενα, αφου εχω μεγαλη αποθηκη απο αυτα απλως με πονεσε λιγο το χερι μου και ειπα να κανω ενα διαλειμα απο το πλεξιμο μια-δυο μερες μεχρι να μου περασει.

αθηνα είπε...

Πουαντερίτσα μου πολύ πολύ όμορφο και συγκινητικό το αφιέρωμα στο παλληκαράκι σου !!! Γράφεις πολύ ωραία , όταν γράφεις από καρδιάς !!!!

Από μένα πολλές πολλές ευχές , να ναι πάντα ευτυχισμένος και υγιής, να κάνει πραγματικότητα όλα του τα όνειρα !! Να τον χαίρεσαι !!

twinkle είπε...

Να τον χαίρεσαι, να τον καμαρώνεις και να είναι γερός!!!

Άι,στο καλό σου...Σνιφ!!!
Με συγκινήσατε πάλι.....

Φιλιά και καλή εβδομάδα.

Με γεια και το νέο λουκ του μπλογκ!

kiki είπε...

Να τον χαίρεσαι! Να είναι γερός και δυνατός!

Χελώνα είπε...

Χρονια πολλα!!!Να τα εκατοστησετε!!Καλη πρόοδο

Lily είπε...

Να σου ζήσει κούκλα μου, να τα χιλιάσει. Να γίνει ότι ονειρεύεται στη ζωή του, και εσύ να τον βλέπεις, και τα δύο τα παιδάκια σου δηλαδή να τα βλέπεις και τα γεμίζεις από ευτυχία και τώρα και για πάντα.

Maria Tzirita είπε...

Χίλιες ευχές για άπειρα χαμόγελα στην οικογένειά σου! Η ίδια η ευτυχία είναι αυτή σου η ανάρτηση και ξεχειλίζει από αγάπη αληθινή. Πολλά πολλά χρόνια να ζήσετε όλοι και ν'αγαπιέστε πάντα τόσο δυνατά. Να χαίρεσαι και τα δυο σου τα παιδάκια και να τα δεις όπως ΕΚΕΙΝΑ επιθυμούν! Φιλιά Παουντερί μου!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

να σου ζήσει ο γιος ο όμορφος γλυκιά μου! έχεις πρόσκληση σε παιχνίδι!

elie είπε...

Να τον χαίρεσαι!

LIA είπε...

Πουαντερί μου, καλημέρα!

Σου στέλνω κι εγώ τις θερμές μου ευχές για το γιό σου, να ζήσει, να είναι πάντα καλά και να είναι τυχερός στη ζωή του και για την Ειρήνη σου βέβαια εύχομαι το ίδιο.
Αχ! η καρδιά της μάνας είναι πιο μεγάλη από όλο τον κόσμο.
Πόσο δίκιο έχουν όταν λένε, "το χέρι που κουνεί την κούνια κινεί τον κόσμο"
Να είσαι πάντα καλά κι εσύ, να τα καμαρώνεις τα αγγελούδια σου, κι η αγκαλιά σου θα είναι γι αυτά το απάνεμο λιμάνι, όπου πάντα θα βρίσκουν δύναμη και γαλήνη.

Πολλά φιλιά

Δώρα είπε...

Πουαντερί μου να τον χαίρεσαι!!
Πολύ συγκινητικά αυτά που γράφεις για το αγοράκι σου!!
Να τον δεις όπως επιθυμείς!

pandora είπε...

Είναι ένας κούκλος σαν την μαμά του (σου μοιάζει!).
Να είναι γερός και τυχερός στη ζωή του κι εσύ από δίπλα να καμαρώνεις πλέκοντας και μαγειρεύοντας την αγάπη σου ως τα βαθιά σου γεράματα!

XRYSOULA είπε...

Με συγκίνησες βρέ αγαπούλα.
Σου εύχομαι πραγματικά μέσα από την καρδιά μου να ζήσεις και να το χαρείς όπως πραγματικά επιθυμείς.