Πέμπτη, 11 Δεκεμβρίου 2008

***

ΝΕΑ ΜΕΡΑ?!


ΝΕΑ ΑΡΧΗ?!



***

17 σχόλια:

Tina είπε...

Μπορούμε να κάνουμε κι αλλιώς;

if.. ιγένεια είπε...

Ελπιδοφορο και αισιοδοξο το μηνυμα αλλα ειναι οντως ετσι?

Maria Tzirita είπε...

Ναι και στα δύο! Καλημέρα φιλενάδα...

Δημιουργία είπε...

Σηκωνομαστε, τιναζομαστε και ξεκιναμε,οπως λες: νεα μερα, νεα αρχη.

πουαντερι είπε...

@Τινα, Ιφιγενεια καλωσορίσατε απο την γειτονιά μας.
Θελω να πιστευω πως ετσι ειναι.....

πουαντερι είπε...

@Μαρακι μου: ευχομαι να εισαι καλα.
το παιδι σου και ο εαυτός σου εχουν μεγαλη αξια γιαυτο μην το βαζεις κατω! ΨΗΛΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ!!!!!

πουαντερι είπε...

Αχ δημιουργία μου, ετσι ειναι!

eirini είπε...

Αν και αυτές τις μέρες δεν έχω τα κέφια μου, ναι και στα δύο!!!!!
Όλα στραβά μου πάνε αυτές τις μέρες! Σε φιλώ γλυκά!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Ειρηνακι μου και ποιος εχει κεφια αυτες τις μερες;!
Να είσαι καλα κοριτσακι μου.

Aspa είπε...

Ναι! Πολύ ελπιδοφόρο μήνυμα που συνοδεύεται κι από νέο look στο blog σου!

ιδιότροπη! είπε...

πουαντερι.... χαμογέλα... τα καλύτερα έρχονται!!

Aliki είπε...

NAI δαγκωτο ;))
φιλια στα μουτρα.

barel είπε...

Όπως έφυγε η βροχή και με καίνε οι ηλιαχτίδες έτσι έρχεται και η νέα ημέρα.Οι αναμνήσεις υπάρχουν, οι δυσκολίες μαζί, αλλά κανείς δε θα μαε στερήσει την ελπίδα για το αύριο για το καλύτερο.

Margo είπε...

΄Ετσι είναι, κάθε μέρα νέα μέρα ας ελπίσουμε να είναι ταυτόχρονα και μια καινούργια αρχή!!
Μ' αρέσει πολύ η νέα σου εμφάνιση!!!

twinkle είπε...

Λοιπόν,
επιστροφή στα κεντήματά μας και στις χριστουγεννιάτικες ετοιμασίες!!!!!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Ετσι είναι. Μετά την μπόρα βγαίνει και το ουράνιο τόξο! Καλό βράδυ!

πουαντερι είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΝΑΤΗ ΜΠΟΡΑ......
ΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΓΙΟΡΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΞΙΖΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!
ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΑ ΚΑΛΑΝΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ:


Τρίγωνα κάλαντα μες στη γειτονιά
ήρθαν τα Χριστούγεννα κι η πρωτοχρονιά.........