Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου 2008

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.......................





*****



ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το στολίσαμε κι εμεις το δεντρο μας!!!!!!!!!!!






Βάλαμε και το καινούργιο ΑΣΤΕΡΙ στην κορυφη του.........





αυτα τα κουκουναρια τα εχουμε μαζέψει απο το βουνο κοντα στο σπιτι της γιαγιας και τα βαψαμε με ακρυλικο σπρει σε κοκκινο χρωμα!
ετσι στολισαμε και το τραπεζι μας με τα κερια και τα κουκουναρια ..................
βεβαια ακομα δεν αποφάσισε ο προσωπικός μου στυλίστας(κορη)
τι αλλο θα βαλουμε στο τραπεζι μας.............
αλλά δεν πειράζει .......
θα το δουμε το θεμα στις επόμενες μερες.



έφτιαξε η Ειρηνη ενα πολυ ωραιο στολιδι απο πηλό στο σχολειο και το κρεμασε και αυτο στο δεντρο.
Ετσι καθε χρονο που θα βγαζουμε τα στολιδια μας θα το βλεπουμε και θα θυμάται τα ωραια της πρωτα βηματα στο σχολειο.




Ζωγραφισε και μια καρτα με τα χερακια της και την στολισε με ΧΡΥΣΟΣΚΟΝΗ!

Σαν νεραιδα που ειναι εχει μπολικη χρυσόσκονη στο σακουλακι της κι ετσι
γεμισε το σαλονι,
την Μιλου (και φταιρνιζεται το καημενο το ζωντανο),
τα μαγουλα του Κων/νου (εχει γδαρθει απο το τριψιμο για να μην φαινεται στο σχολειο αυριο σαν βαμμενος),

παντου τα χρυσίσαμε ολα!!!!!!
Τωρα ειμαστε στην ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΠΟΤΕ,
στην αγαπημενη μου χωρα γιατι κι εγω παιδι γίνομαι μαζι τους και γελαω,
και ριχνω κι εγω λιγη απο την μαγικη της σκονη επανω μου, μπας και μου κανει τιποτα;!


Νομιζω πως κατι εκανε.....και μου ηρθε το παλιό μου κεφι.
Αυριο τους υποσχέθηκα πως θα βαλω πολλα φωτακια στα μπαλκονια!
Τοσα πολλα που θα μας βλεπουν μεχρι το λιμανι του Πειραια απο την λαμψη.


Ε!!! για λιγες μερες ασε την ΔΕΗ να λεει για οικονομία......
το πολυ πολυ να κοψει το τραμ για λιγες ωρες,
τοσο ρευμα χαλαει .....

Μαλλον θελω κι αλλη μαγικη σκονη πανω μου γιατι δεν μου εφυγε τελείως η γκρίνια! εε;


Άντε καλά σταματάω.....................

17 σχόλια:

olive tree girl είπε...

Και του χρόνου κορίτσι μου! Βλέπω η κόρη έχει πάρει το ταλέντο της μαμάς στη χειροτεχνία, πανέμορφο το στολιδάκι της αλλά και η σύνθεση στο τραπέζι τέλεια! Και το πετσετάκι στο τραπεζάκι, σκέτο κουκλί!

πουαντερι είπε...

@oliveQ
σε ευχαριστω..........
πραγματικα η κορη εχει ταλεντο σε χειροτεχνιες που καμια φορα με ξαφνιάζει κι εμενα.
Μακαρι να το εχει και οταν μεγαλωσει, να αφησω κι εγω καπου την τεχνη μου παρακαταθήκη.
Το πετσετακι ειναι απο τα χερακια μου καλε........

Anastasia's dolls είπε...

Και του χρονου !Η μικρη διακοσμητρια εκανε πολυ καλη δουλεια ! Ενα απο τα λιγα πλεκτα που εχω φτιαξει ειναι το σχεδιο που εχει το πετσετακι σου .
Καλες γιορτες !

"ζαχαρούλα.." είπε...

αχ.. χάρηκα πολύ με όλα αυτά τα ωραία που είδα!!!!!!!!

και του χρόνου να είμαστε όλοι καλά!!!!!!!!

φιλάκια αγαπημένη μου!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

τι καταπληκτικό στόλισμα κούκλα μου! μύρισε Χριστούγεννα για τα καλά! αχ και του χρόνου! ευχαριστώ για τη χριστουγεννιάτικη ανάμνησή σου!

sobraluz είπε...

Ναι ΄σαι γερή και του χρόνου, με χαρά και δημιουργία.

Μάτα είπε...

Και του χρόνου αδελφούλα!
Πανέμορφα όλα και τα φωτάκια δεν τα χρειάζεστε,είστε όλοι σας αστέρια!

Φιλάκια

Aspa είπε...

Μπράβο και του χρόνου! Τα χειροποίητα καταπληκτικά… Έφτιαξε και η Εβελίνα πήλινα στολίδια στο σχολείο και τα διακοσμήσαμε σε περίοπτη θέση. Να 'ναι καλά τα παιδάκια να μας φέρνουν τις καλλιτεχνίες τους… Σας χαιρετώ όλους!

πουαντερι είπε...

Αναστασια:
περασα με το κατι τις μου και απο το σπιτακι σου.
Ευχαριστω και σε σενα μου αρεσε πολυ οτι ειδα,
ααααα! τον ευχαριστηθήκαμε τον καφε μας.

πουαντερι είπε...

Ζαχαρουλα μου και του χρονου ναι!!!!
να ειμαστε ολοι καλα και χαρουμενοι(ευχομαι εσυ να εισαι οπως επιθυμείς καρδουλα μου).

πουαντερι είπε...

Κοκκινοσκουφιτσα: δεν κανει τιποτα καλε!
απο αναμνησεις ευτυχως ακομα παμε καλα, ολες ευχαριστες ειναι στην πλειοψηφία τους.

πουαντερι είπε...

sobraluz: και του χρονου! σε εχασα βρε!

πουαντερι είπε...

ΜΑΤΑ: αχ! καλη μου Ματα...........

πουαντερι είπε...

Ασπα: να εισαι καλα και εσυ και ολη η οικογενεια σου.
Να χαιρεσαι τις ζουζουνες σου!

twinkle είπε...

Γλυκειά μου Πουαντερί,
η λάμψη σου με θάμπωσε. Σε νιώθω πολύ χαρούμενη και χαλάλι στα παιδάκια σου!!!

Φιλιά

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου ετσι οπως με νιώθεις ειμαι πραγματικα.
Δεν ξερω αν με κερδισε το πνεύμα των ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ ή κατι αλλο, παντως νιώθω ύστερα απο πολυ καιρο παλι καλα.

Μάτα είπε...

Αδελφούλα μπαινοβγαίνω τόσο καιρό τώρα εδώ μέσα και τώρα μόλις πρόσεξα η ξεμυαλισμένη ότι...οι κόρες μας έχουν το ίδιο όνομα!!!
Ειρήνη-Ελίζαμπεθ (γερμανίδα πεθερά) λένε την δικιά μου και το κάναμε Ιρα για συντομία!
Σύμπτωση ή κάρμα;
Φιλάκια