Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2008

ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ...........



Το κοριτσακι μου περναει "δυσκολες μερες", αλλά η ορεξη για χάδια δεν εφυγε;!
Η Μιλου απο χθες εχει περιοδο για δευτερη φορα, υστερα απο 8 μηνες το καημένο μου και ειναι μάλλον στις "μαυρες" της κι αυτη.
Πηγα και εγω που λέτε σε pet shop να της αγορασω ενα "βρακάκι" για να κινείται ανετα στο σπιτι, χωρις να λερώνει τους καναπεδες και τα χαλια.
Τι το ηθελα; μου έδειχναν κατι πολυ ελαστικα μαυρα βρακακια που αν τα φορουσα στην Μιλου θα ηταν σαν τους "σουμο" που παλεύουν.
Και σαν γνησια Ελληνίδα που ειμαι...εκανα αμεσως την αντιγραφή!!!!!
Πηρα ενα βρακάκι της Ειρηνης μου (φανταστείτε! πιο μεγαλο ποπό εχει η Μιλου απο την κορη μου),
και του εκανα μια ραφη πισω για να βγαίνει η ουρα της, της εβαλα και ενα σερβιετακι και ετοιμη η Μιλου μου.
Πεντακάθαρη και ανετη με το βαμβακερό της εσώρουχο......

*^*



Εν το μεταξύ κατι οι παραγγελίες που ειχα, κατι η γενικη του σπιτιου και τα χριστουγεννιατικα δεν προλαβα να τελειωσω την καζακα της μαμας μου,
και τωρα εκατσα να την τελειωσω επιτελους γιατι στο τελος δεν θα την παρει για δωρο την πρωτοχρονια αλλά το Πασχα ετσι οπως παμε.
Δοκιμασα τα κουμπια αυτα, αλλά δεν μου γεμιζουν το ματι, εσεις τι λετε;
θελω την γνωμη σας!


Επειδη ομως ποτε δεν πλεκω μονο ενα αλλά 2-3 ταυτοχρονα αρχισα και ενα πουλοβερ με υπεροχα χρωματα.
Στην φωτο δεν φαινονται τα κομπακια καθολου που εχω πλεξει αλλά θα προσπαθησω να βγαλω μια αλλη για να τα δειτε καλυτερα.
Το νημα ειναι το ενα μαλλινο και το αλλο ΚΙΤ ΜΟΧΕΡ.
Το αποτελεσμα μου αρεσει πολυ.

8 σχόλια:

Olga είπε...

Κούκλα είναι η Μιλού ακόμη και με το "βρακάκι" της...
Τι όμορφιές πλέκεις??? Σχετικά με την καζάκα της μαμάς, θα έλεγα να χρησιμοποιήσεις άλλα κουμπιά! Ίσως λίγο μεγαλύτερα! Είναι πολύ όμορφη πάντως!

Και το πουλόβερ τέλειο!

Καλησπέρες

neni είπε...

Είσαι απίστευτη γλυκιά μου..πόσο την αγαπάς την Μιλού σας.Είναι καλύτερα τώρα;
Αυτά που πλέκεις είναι τέλεια και τα χρώματα είναι φοβερά.
Πόσο τέλεια μαμά είσαι τελικά;;;
Φιλιά πολλά..

eirini είπε...

Ποαντερί μου γλυκό τί γέλια έκανα με το βρακάκι της Μιλού, χαχαχαχα!!!! Είσαι απίθανη!!! Κάτι τέτοια κάνει και η Αχτιδούλα...
Τα κουμπάκια να σου πω την αλήθεια δεν μου πολυάρεσαν! Δοκίμασε να βάλεις κάτι άλλο. Πάντως το πλεχτό είναι απίθανο! θερμά συγχαρητήρια χρυσοχέρα μου!!!!!!!
Φιλάκια πολλά!!!!!

Aliki είπε...

αχ μωρε τη Μιλουδιτσα την καυμενη.
δωστης ενα φιλι απο μενα.
τωρα θυμηθηκα τη Μεμα μου , τωρα ειναι 15 χρονων, οταν ηταν στις δυσκολες μερες της και με το ζορι φορουσε αυτα τα βρακακια τα μαυρα που περιγραφεις και η ενοια της ηταν πως θα τα βγαλει χαχα.
φιλακια φιλεναδα και σου ευχομαι καλη Κυριακη.

Δημιουργία είπε...

Σαν κουκλί είναι η Μιλού με το βρακάκι! Ούτε κομμένο και ραμμένο για το σώμα της να ήταν, τέτοια εφαρμογή! Οσο για τα κουμπάκια της καζάκας, γνώμη μου είναι να προτιμήσεις στο χρώμα της μπορντούρας. Για το μέγεθος δεν μπορώ να διακρίνω καλά από τη φωτογραφία, αλλά η καζάκα συνήθως θέλει κουμπί σε μέγεθος όσο ένα ευρώ.

πουαντερι είπε...

Αχ βρε κοριτσια καλα λετε, κι εμενα καπως μου εκαναν αυτα τα κουμπια.
Σαν την Αρτα με τα Γιάννενα θα ηταν η καζακα με τοσο χρυσο επανω της.

Η Μιλου η καημένη μια χαρα με το βρακακι της, τωρα ξερει πως μολις την πλένω θα της βαλω και το βρακακι και κάθεται η αφιλότιμη.

Κατερινα μου σε μέγεθος καλα πέφτουν αλλά το χρωμα θα το αλλάξω.

Αλικη μεγαλωσε πολυ η Μεμα ε;!
και η δικια μου την πρωτη μερα το τράβαγε αλλά τωρα το εμαθε, μαλλον επειδη δεν ειναι πολυ σφιχτο.

Νενη μου ειμαι τοσο! οσο ολες οι μαμαδες που αγαπουν τα παιδια τους.

Ειρηνη να ηξερες τι γελιο εχω ριξει εγω απο την ωρα που την βρακωσα.....

Ολγα δικιο εχεις θα τα αλλαξω.
Αφου το πλεξιμο ειναι το οξυγονο μου...........

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

πολύ χαριτωμένη η Μιλού σας Πουαντερίτσα μου! την καταλαβαίνω, αφού και εγώ έχω τις "δύσκολες μέρες" μου και μια μαυρίλα τη νιώθω!
όσο για τα κουμπάκια, να σου πω, εγώ δεν έχω τόσο θέμα με το μέγεθος, όσο με το μέταλλο, θα προτιμούσα κάτι σε πιο διακριτικό ασημί. και σου το έχω ξαναπεί, λατρεύω τα χρώματα που διάλεξες! φιλιά!

maria είπε...

σαν άσχετη του θέματος δεν ήξερα πως τα σκυλάκια έχουν περίοδο... θα είχε φάση να έμοιαζε με παλαιστή σούμο η τοσοδούλα μιλού χα χα χα. περαστικά της...

κι εμένα δε μου γέμισαν το μάτι τα κομπιά, ίσως είναι πολύ.. χρυσά βρε παιδί μου...

όσο για το πουλόβερ, τρέλα!

το δικό μου πλεκτό αυξάνεται με το καιρό... πουαντερί μου, γλυκιά πουαντερί μου χίλια συγνώμη που δεν έκατσα παραπάνω στο Αθήνα για να σε δω κιόλας αλλά εκτός του ότι δε μαρεσει το Αθήνα, με πίεζαν οι μέρες κ ήδη είχα βγάλει επιστροφή... υπόσχομαι να έρθω κάποια στιγμή για περισσότερο κ να σε γνωρίσω κ να πλέξουμε τουγκέδερ!

φιλάκια πολλά... ενθουσιάστηκε πολύ η μαμά μου με το πλεκτό.. χάρηκε που επιτέλους νοικοκυρεύτηκε η θυγατέρα της μάλλον χα χα χα