Τρίτη, 30 Δεκεμβρίου 2008

ΝΕΑ ΧΡΟΝΙΑ!!!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!




Αυτες τις μερες φιλες μου καλες χαθηκα γιατι ειχα πολλα να κανω,αλλά αυτα δεν με κουρασανε τοσο οσο οτι μου αρωστησε ο γιος μου με ιωση
και δεν μπορουσα να φυγω απο το πλευρο του καθολου.

Την περασε λιγο ζορικα γιατι τον επιασε και γαστρεντεριτιδα
και το παιδακι μου ειχε παθει φοβια πια με τον εμετο(τι σας λεω τωρα;).
Ευτυχως τωρα ο πυρετος
υποχωρησε ( εφτασε μεχρι 40,τι πυρετο κανουν κι αυτα τα παιδια;;;)

και απλα ειναι στην αναρωση.
Η κορη μου εφυγε με την γιαγια αλλά τωρα που γυρισε πολυ φοβαμαι οτι θα κολησει κι αυτη, τωρα στην αναρωση ειναι πολυ πιθανο γιατι ειναι συνεχεια μαζι.

Ελπιζω να την γλυτωσει το κοριτσακι μου γιατι αν την πιασει θα μου μεινει η μιση.






Αλλά δεν θα σας ζαλισω αλλο με αυτα,
σημερα εφτιαξα λιγα σαραγλακια που αρεσουν σε ολους μας
και ετοιμασα και την βασιλοπιτα γιατι την παραμονη θα φαμε ολοι μαζι εδω στο σπιτι μου κι οπως καταλαβαινετε εχω να ετοιμασω πολλα....!
Ετσι ειπα να κανω μια προετοιμασια απο σημερα για να μην μου πεσουν ολα μαζι.
Εχω να παρω και μερικα δωρα της τελευταιας στιγμης και να ψωνησω και το γουρι που θα δωσω για το φλουρι της πιτας.
Φωτογραφιες τραβηξα αλλά θα σας τις βαλω μετα οταν θα φτιαξω και τα υπολοιπα, ασε που την βασιλοπιτα δεν την στολισα ακομη, περιμενω να κρυωσει και θα την στολισω αυριο.
Γιαυτο δεν εβαλα καμμια φωτο.

Ε! εκανα και μια βολτα στις φιλες μου και ειδα.....
Αχτιδα σας ζηλεψα πραγματικα, δεν ξερω ποια ειναι ποια
αλλά ενα ξερω,
οτι η χαρα ξεχειλιζει απο τα ματια σας και τα χαμογελα σας.


Δεν προλαβαινα να αφησω σχολια γιατι επρεπε να δωσω το φαρμακο στο γιο μου,

να βαλω για υπνο την Ειρηνη
και να παω να κανω ενα ντουζ γιατι αυριο θα ξεκινησω απο πολυ νωρις, για να προλαβω
τις δουλειες μου και αμα καθομουνα λιγο παραπανω στον υπολογιστη;!
ε! ξερετε μετα τι γινεται;!
θα κόλλαγα για τα καλα.

Το κρυο καλα κρατει και εδω, αλλά εμενα μου αρεσει........
Χριστουγεννα εχουμε βρε παιδι μου!!!!!


Αντε φιλες μου καλες ευχομαι σε ολες να εχετε μια καλη χρονιά,
με αγαπη!
υγεια!
και
ευτυχια!
ευχομαι σε ολο τον κοσμο να ειναι ευτυχισμενος και χαρουμενος,
η αγαπη να φωλιάσει στις καρδιες μας γιατι ετσι θα γινουμε καλυτεροι ανθρωποι!!!!



*************************************************

15 σχόλια:

pandora είπε...

Σου εύχομαι Καλή Χρονιά με υγεία, οικογενειακή ευτυχία και ατέλειωτα νήματα και κορδέλες!!
Περαστικά στον κανακάρη σου.

Μάτα είπε...

Περαστικά σε όλους σας αδελφούλα και εύχομαι ο καινούριος χρόνος να σας φέρει πάνω απ΄ όλα ΥΓΕΙΑ!
Φιλάκια πολλά

olive tree girl είπε...

Περαστικά στο αγοράκι σου το όμορφο... Α μωρέ το καημενούλι μου...Καλή χρονιά σε όλη σου την οικογένεια, γεμάτη υγεία, αγάπη και ζεστασιά!

Anastasia's dolls είπε...

Σου ευχομαι τα καλυτερα για το 2009 Υγεια ( περαστικα στο μικρο )και χαρα !

Δημιουργία είπε...

Περαστικα στο παιδι γρηγορα, να αναρρωσει, μερες που ειναι.Να εχετε καλη χρονια με υγεια και ο νεος χρονος να σας φερει τα καλυτερα.

Margo είπε...

Καλή δύναμη σου εύχομαι, περαστικά, αυτή την εποχή οι ιώσεις είναι στο φόρτε τους, και να περάσετε πολύ όμορφα την Πρωτοχρονιά αλλά και όλο το καινούργιο χρόνο. Υγεία και χαρά!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλά κουράγια με τις ετοιμασίες σου, είναι σίγουρο ότι θα τους καλοπεριποιηθείς και θα τους ευχαριστήσεις όλους!!
Περαστικά στον γιόκα σου, εύχομαι η καινούρια χρονιά να τον βρει γερό και δυνατό.
Καλή χρονιά να έχουμε!!

sobraluz είπε...

Με υγεία και χαρά ο καινούργιος χρόνος!

Olga είπε...

Καλή χρονιά Πουαντερί μου.
Περαστικούλια στο μικρό σου!!

Πολλές ευχές για τη νέα χρονιά με χαμόγελα και ροζ συννεφάκια

faraona είπε...

Πουαντερί μου καλη σου χρονια με υγεια και μονο χαρές σου ευχομαι!!!
Περαστικα στο παιδι σου κι ευχομαι να μην κολλησει το κοριτσακι σου!
πολλα φιλια

Χελώνα είπε...

Καλη Χρονια να έχουμε και περαστικουλια σας!Αχ πως σε σκεφτομαι τα χω περασει κ ξερω.Περνουσαμε ολοι την ιωση μεχρι να φυγει.Ενα μηνα Χριστουγεννιατικα.Υπομονη!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Σου αντεύχομαι τα καλύτερα όμορφη μανούλα και η νέα χρονιά να σου δώσει μόνο χαρά, αγάπη και υγεία! χρόνια πολλά!

eirini είπε...

Πουαντερί μου περαστικά στον γιό σου!!! Γερός και δυνατός εύχομαι!!!

Καλή χρονιά να έχουμε!!! Με υγεία πάνω απ'όλα, χαρά και ευτυχία! Το 2009 να φέρει σε σένα και στην οικογένειά σου ότι ποθείτε!!!
Πολλά πολλά φιλάκια!!!

Την φωτό της βασιλόπιτας που μας υποσχέθηκες... δεν την ξεχνώ...

Aspa είπε...

Γεια σου Πουαντερί!
Είχα και τις δύο μου τις κόρες με ίωση αυτές τις μέρες και ξέρω τι εννοείς!
Καλά να περάσετε και καλή χρονιά!

πουαντερι είπε...

Κοριτσια ευχαριστω πολυ!
μεχρι σημερα τον γιο μου τον ταλαιπωρει ακομα αυτη η ιωση γμτ#@

αντε μωρε καλη χρονια σε ολες μας και ο νεος χρονος θα ειναι καλυτερος, ειμαι σιγουρη!