Τετάρτη, 21 Ιανουαρίου 2009

ΠΡΟΧΩΡΆΝΕ.......

Προχωρανε τα πλεκτα μου......................


εδω ειμαι επι το εργον..........................



αρχισα να πλεκω μια καζακα......δεν λεω ποιανού, ξερετε εσεις......
με νημα "ΜΕΡΙΝΟ" ολόμαλλη,
μονο που ειναι πολυ λεπτο το νημα και δεν φαινεται η δουλεια.
Πλεκεται με βελονες Νο 3 αλλά που θα παει θα την τελειώσω.



αυτο ειναι ενα κασκολ-γιακας που πλεκω............... ενδιαμεσα απο τα μεγαλα πλεκτα και σε ωρες που δεν θελει μετρημα το πλεξιμο,
οπως οταν διαβαζουμε ή οταν βλεπω τηλεοραση, κ.λ.π.







Αυτο ειναι το πουλοβερ το δικο μου, επισης με ολομαλλο νημα σε κοκκινο,
δεν ξερω αν φαινεται εδω καλα το χρωμα, που το πλεκω με βελονες Νο 5.
Εχει μια πολυ ωραια υφη το νημα και οταν πλεκεται δινει ενα λείο αποτέλεσμα....
Το πλεκω με μια ιδιαιτερη πλεξη στο κεντρο του και με μεγαλο γιακα......
αλλά θα το δειτε οταν το τελειωσω.
Κι αυτο το πλεκω οπως και την καζακα κυκλικα χωρις ραφες.

Αυτα ειναι τα νεα μου εργα που οπως εχω ξαναπει τα πλεκω μαζι
γιατι οταν πλεκω μονο το ενα το βαριέμαι
κι ετσι εχω κανα δυο και αλλαζω αναλογα με τα κεφια μου εκεινη την στιγμη.
Προχθες στον Πειραια ειχα παρει το πουλοβερ μου και επλεκα οση ωρα περιμεναμε να βγουνε τα παιδια απο το "ΣΙΝΕΑΚ" και επειδη ειχε μετρημα η πλεξη του εκανα λαθος......σνιφ!!!!
αλλά ευτυχως μονο 2 σειρες ξήλωσα.
Επρεπε να παρω την καζακα που ειναι πιο ευκολη και δεν θελει μετρημα στις σειρες.

11 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Πολυ ομορφα νηματα και απ'ο,τι φαινονται στις φωτογραφιες πρεπει να εχεις παρα πολυ καλο αποτελεσμα.Το κοκκινο νημα μου αρεσει πολυ.

creationsbyeve είπε...

Xρυσοχέρα μου εσύ!!!
Σε έχω προτείνει για ένα βραβείο :)έλα να το παραλάβεις!! φιλιά

πουαντερι είπε...

Διμιουργια μου ναι πραγματικα το κοκκινο εχει πολυ ωραια χρωματα, βγαινουν οταν το πλεκεις σε σειρες.

πουαντερι είπε...

Ευα μου ερχομαι να δω.......
Βραβειο εγω;! ωωωω!!!!!!

luna είπε...

Καλησπερα, καληνυχτα!
Θα ελεγα οτι επειρεαστηκα απο εσενα και επιασα τις βελονες. Το κακο ειναι οτι δεν εχω και πολλες γνωσεις, περα καλης και αναποδης. Εκανα μια εξορμηση και αγορασα δυο τρια περιοδικα, μα δεν καταλαβενω γρι!
... προσπαθω να κανω μια αξιοπρεπη πλεξιδα και δεν μου βγενει... ο αντρας μου λεει ¨πλεκε, ξυλωνε, δεν βαρεθηκες?¨
Αμ δεν βαρεθηκα καλε μου για αυτο και συνεχιζω!
Αυτα τα χαντρακια ειναι για σημαδι στην πλεξιδα?
Εξηγησε μου αν δεν σου κανει κοπο τι θα πει ακριβως το ονομα του μπογκ σου, το ειδα σε μια ΠΡΑΚΤΙΚΗ ...του 87.
καληνυχτα πουαντερι

πουαντερι είπε...

Luna:
καλησπερα και σε σενα!
Το ονομα μου ειναι μια πλεξη πολυ ευκολη θα στην εξηγησω με mail,
τα χαντρακια ναι ειναι για σημαδι στην πλεξη που κανεις καθε φορα για να μην μετρας συνεχεια και τα εχω φτιαξει εγω,
δεν ειναιπολυ δυσκολες οι κοτσιδες φτανει να μην σφιγκεις πολυ την κλωστη σου για να μπορεις να μεταφερεις τους ποντους.

Μπραβο σου συνεχισε μην τα παρατας!
δεν ξερω που μενεις αλλά στην Αθηνα στο καταστημα kangaroo κανουν μαθηματα για αρχαριες και προχωρημενες στις βελονες και ειναι πολυ κατατοπιστικά.
Οτι θες να με ρωτας χωρις προβλημα ειναι χαρα μου να πλεκουμε ολες γιατι το πλεξιμο το αγαπαω πολυ και καθε φορα που κερδιζει εδαφος χαιρομαι ιδιαιτερα.

πουαντερι είπε...

LUNA: χα!χα! δευτερη φορα που την παταω μαζι σου... απο οτι ειδα εισαι "διπλα μου"
μια "τσουπ" θα κανεις και θα βρεθεις στην Αθηνα ε;!
Παντως εκει που μενεις ειναι ακομα καλυτερα γιατι στο εξωτερικο το πλεξιμο εχει πολυ καλη θεση στις ασχολίες των γυναικων και σιγουρα θα υπαρχει κοντα σου καποιο μαγαζι που θα δινει μαθηματα.
Εχω δει πολλες εκδηλωσεις στο ιντερνετ με το πλεξιμο στα ξενα blog που τις ζηλεψα.
Ασε που εκει εχει και πολυ ωραια αξεσουαρ για αυτο οπως βελονες, νηματα καθως και αυτες τις χαντρες που λες και εγω απο το εξωτερικο τις ειδα και τις έφτιαξα.
Ψαξε! σιγουρα θα δεις πολλα!!!

luna είπε...

Χαζεψα τα πλεκτα στο φλιρκ!
Ευχαριστω πολυ για την συμβουλη θα προσπαθησω πιο χαλαρα το νημα ισως τα καταφερω να κανω μια πλεξιδα.
Μαλλον πρεπει να παω να ρωτησω (και να αφησω τις ντροπες κατα μερος)...
..οταν βρεις χρονο πες μου σε μειλ θα περιμενω!
καληνυχτα

πουαντερι είπε...

LUNA: σου εστειλα ενα mail αλλά δεν ξερω αν το ελαβες;
αν δεν το πηρες, άνοιξέ μου εσυ το δρομο στέλνοντάς μου ενα και τοτε θα μπορω να σου στελνω και εγω γιατι τωρα δεν εχεις κανενα στοιχείο στο προφιλ σου.

Οτι θες θα σου το εξηγησω!
Δοκιμασε να βαλεις πιο μεγαλες βελονες(σε νουμερο εννοώ).

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλημετα το κοκκινο το εχω παρει σε μπλε (εκανα κασκολ του ανιψιου μου ), σε μωβ (για να κανω κασκολ μιας φιλης μου), και σε μαυρο για το δικο μου το πουλοβερ, πολυ ωραια ειναι ολα αυτα που φτιαχνεις και ζηλεψα με τα μπιχλιμπιδια που βαζεις στα πλεκτα σου , θελω κι εγω!!!!!!!!!!!

elie είπε...

Χρυσοχέρα, μπράβο σου! Ανυπομονώ να δω το κασκόλ-γιακά, να καταλάβω περί τίνος πρόκειται...