Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου 2009

ΔΕΝ ΚΕΡΔΙΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΕΔΑΦΟΣ........................................










Τοσα χρονια εμεις οι γυναικες υπερήφανα δηλωνουμε οτι εχουμε κατακτησει αρκετα "ποστα-θεσεις" που ητανε ανδροκρατουμενα.
Να λοιπον που ηρθε η ωρα να παρουν και οι αντρες το αιμα τους πισω.
Δειτε τι διαβασα σε ενα απο τα site που γυρναω για το πλεξιμο.....


****

Χρυσές δουλειές κάνει ένα διαφορετικό στέκι για άνδρες στο Μανχάταν, στην καρδιά της Νέας Υόρκης. Το συγκεκριμένο μαγαζί...προσφέρει ψυχαγωγία που προορίζεται μόνο για πιο ασυνήθιστα γούστα. Μην πάει ο νους σας στο πονηρό… Πρόκειται για ένα μαγαζί πλεκτών, το Knit New York, που κάθε Παρασκευή από τις 9 το βράδυ και όσο πάει διοργανώνει βραδιές πλεξίματος αποκλειστικά για άνδρες. Την ιδέα σκέφτηκαν οι ιδιοκτήτες του μαγαζιού, που δεν μπορούσαν άλλο να ανεχθούν το στερεότυπο που θέλει έναν άνδρα να πίνει μπύρες και να βλέπει ποδόσφαιρο. Επειδή όμως τους άρεσαν οι μπύρες, είπαν να τις κρατήσουν και άλλαξαν το ποδόσφαιρο με το πλέξιμο… Πιο αποτελεσματικό από το διαλογισμό Στο τέλος μίας κουραστικής βδομάδας λέει ο διευθυντής του μαγαζιού Τζος Μπένετ, μπορεί κάποιος να έρθει, να πιει την μπύρα του, να φάει το χοτ ντογκ του, ενώ παράλληλα φτιάχνει τη λαιμόκοψη στο χειροποίητο πουλοβεράκι του. Παράλληλα, μπορεί να συζητήσει με άλλους άνδρες και να ανταλλάξουν απόψεις τόσο για το ποδόσφαιρο, όσο και για τη σταυροβελονιά. Το μαγαζί δέχεται και αρχάριους και μυημένους στην τέχνη του πλεξίματος. Ο διευθυντής τονίζει, πως το μαγαζί του δεν είναι κάλυψη για ένα κλαμπ γνωριμιών, υπογραμμίζοντας πως οι περισσότεροι πελάτες είναι ετεροφυλόφιλοι, ενώ απαγορεύεται δια ροπάλου το φλερτ. Επίσης, τονίζει, στα μαθήματα τις υπόλοιπες μέρες έρχονται πολλά ζευγάρια, ενώ πολλοί είναι αυτοί που αντί για πουλόβερ προτιμούν να πλέκουν σέξι εσώρουχα για τις αγαπημένες τους. Η διαφημιστική καμπάνια, μάλιστα λέει "Είσαι αρκετά δυνατός να πλέξεις και αρκετά άνδρας να καταφέρεις την ανάποδη πλέξη;" Ο κ. Μπένετ λέει πως έμαθε την τέχνη του πλεξίματος από τη γιαγιά του, αλλά για πολλά χρόνια δεν του επέτρεπαν να πλέκει, επειδή "οι άνδρες δεν πλέκουν". Οι άνδρες πελάτες του Knit New York δηλώνουν πολύ ευχαριστημένοι. Μάλιστα, κάποιος πελάτης τονίζει, πως το πλέξιμο τον βοηθά να αποβάλλει το άγχος, ενώ όπως λέει το πλέξιμο αποδείχτηκε πιο αποτελεσματικό από το διαλογισμό. Βέβαια, οι περισσότεροι παραδέχονται ότι στην αρχή δέχτηκαν πολλά πειράγματα από συγγενείς και φίλους, ενώ πολλοί τους κοίταγαν με μισό μάτι. Μόλις όμως είδαν τα πλεκτά τους αριστουργήματα, άρχισαν να τους κάνουν και …παραγγελίες.


Και ενω εξω γινονται ολα αυτα.....
εδω δεν εχουμε καταφερει ακομα να δουμε εναν χωρο που θα μπορουμε να βρισκομαστε οσοι αγαπουμε το πλεξιμο και πινοντας τον ελληνικο μας να συζηταμε τα του πλεξιματος.






34 σχόλια:

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

ετσι, για να παρουμε το αιμα μας πισω !!!!!!!!!!

elie είπε...

Πρωτότυπο!

ΕΛΕΝΑ είπε...

A-ΠΙ-ΣΤΕΥ-ΤΟ!!!!!!
Αλλά why not??? Βέβαια δεν έχω συνηθίσει την εικόνα ενός άντρα που πλέκει και μου φαίνεται ... κάπως, αλλά φαντάζομαι το ίδιο θα φαινόμασταν κι εμείς σε αυτούς όταν όπως λες κατακτούσαμε διάφορους τομείς αποκλειστικά δικούς τους.

venceremos είπε...

ετσι όπως τα λες.
εδω ακόμα τίποτα.
Κρίμα, πολυ κρίμα.μια χαρα το βρίσκω να πλέκουν οι άνδρες. Ωρα δεν ειναι να κάνουν κι αυτοί κάτι δημιουργικό?
φιλιά καρυστινά

LIA είπε...

Πουαντερί μου, καλησπέρα!

Παράξενο μου φαίνεται αυτό που βλέπω στις εικόνες, αλλά θα το συνηθίσουμε.Ίσως εδώ στην Ελλάδα να αργήσει να έρθει, αν και τίποτα δεν αποκλείεται.
Πολλά φιλάκια

Aspa είπε...

Πολύ τη διασκέδασα αυτή την ανάρτηση! Λες να έχει ταλέντο ο Βασίλης (μου) και να μην το ξέρω;

sobraluz είπε...

Το πλέξιμο δεν ανήκει σε κανέναν. Γνωρίζω ιστορίες ,ηλικιωμένων, ανδρών που έμαθαν να πλέκουν μέσα στην Κατοχή και στον Εμφύλιο για να επιβιώσουν. Η παρεξήγηση με το πλέξιμο είναι μια,μάλλον, πρόσφατη ιστορία.

"ζαχαρούλα.." είπε...

άψογο!!!!!!!!!!!!!!!!!!

φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα!!!!!!
Τώρα να σου πω ότι χάρηκα με τις φωτογραφίες μάλλον ψέματα θα είναι.
Καλά να μεγειρεύει ο άντρας , άντε να κάνει και καμιά δουλειά για βοηθά την δυσμοιρη την γυναίκα του
να βοηθά με τα παιδιά αλλά να πλέκει?
Τέλος πάντων εδώ μας αντιγράφουν μέχρι και στα εσώρουχα αυτό θα αφήσουν?
Μην προλάβετε να με κατηγορήσετε!!!
Απλώς εγώ άλλη εικόνα έχω για τους άντρες βρε παιδάκι μου... τι να κάνουμε?
Αλήθεια που γύριζες το μεσημέρι κατά τις 2?Δεν είχα πολύ δουλειά σήμερα στο γραφείο και αποφάσισα επιτέλους να σε πάρω τηλέφωνο από την μακρυνήηηηηηηη Ρόδο και για κακή μου τύχη έλειπες.Ελπίζω να ήσουν σε καμιά όμορφη βόλτα πάλι από αυτές που φωτογραφίζεις και ζηλεύουμε εμείς.Φιλιά πολλά πολλά και σε σένα και στους μπόμπιρες.

olivetreegirl είπε...

Να δω τον καλό μου να πλέκει ζιπουνάκια μια καλή μια ανάποδη και τί στον κόσμο!!

Δημιουργία είπε...

Ενδιαφερον θα εχει να τους δουμε μετα απο 3 με 4 μπυρες να πλεκουν κοτσιδες.Παντως μακαρι να υπηρχε κατι αντιστοιχο για γυναικες εδω.

neni είπε...

Ο σύζυγος σας γλυκιά μου τι λέει για αυτό;;

eirini είπε...

χαχαχαχα!!! Αχ... τί γέλιο έκανα!
Φανταζομαι τον άνδρα μου με τσιγκελάκι στο χέρι και τί στον κόσμο!!!
Κοίτα σαν ιδέα, είναι σούπερ! Αλλά για εδώ στην Ελλάδα είναι το τελευταίο πράγμα που θα περιμένω να δω!
Πάντως άμα μου έκανε ένα πουλοβεράκι θα τον λάτρευα ακόμα περισσότερο... το ομολογώ!

Αγαπημένο μου Πουαντερί φιλάκια πολλά!!!!!!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Ο κύριος με το ψηλό καπέλο και το bleu εργόχειρο είναι όοοοολα τα λεφτά! χαχαχα! Καλό βράδυ!

πουαντερι είπε...

Ειδες Ασπα μου μας αντιγραφουν...

πουαντερι είπε...

Ελλη μου θα ειχε πλακα ε;!

πουαντερι είπε...

Ελενα πως να μας εβλεπαν αυτοι αραγε οταν με τον γερανο ξεφωρτοναμε εμπορευματα απο ενα καραβι;(το εχω δει αυτο στην δουλεια του πατερα μου).

πουαντερι είπε...

VEN:τιποτα εδω. ταμπου ολα αυτα!

πουαντερι είπε...

ΛΙΑ μου!!!! εδω οι αντρες μας εχουν λαθος αντίληψη περι αντρισμου...

πουαντερι είπε...

Ασπα φαντάζομαι και εγω τον Βασιλη μου με βελονες στο χερι.

πουαντερι είπε...

SOBRALUZ: ειδα καποτε στις ειδησεις εναν παπου σε καποιο χωριο που επι χρονια επλεκε ολοκληρες προικες γιατι δεν του αρεσε το καφενειο, και ολες οι γυναικες του χωριου σε αυτον ετρεχαν για συμβουλες.

πουαντερι είπε...

Ζαχαρουλα μου εκει τωρα εσεις το ΓΛΕΝΤΑΤΕ ε; ζηλευω!!!

πουαντερι είπε...

Χρυσουλα: ελα μωρε δεν με ξαναεπερνες;! ειχα βγει για ψωνια και μετα να παρω τα παιδια απο το σχολειο.

πουαντερι είπε...

olibe και οπως λεει και η Διμιουργια μετα απο 2-3 μπυρες να αρχισει η κοτσιδα να στραβωνει.

πουαντερι είπε...

Διμιουργια: πολυ θα το ηθελα και εγω αυτο το χωρο.Φανταζεσαι;

πουαντερι είπε...

Νενη μου δεν το σχολιαζει και πολυ αρνητικα,θα ηθελε λεει να εχει κατι κι αυτος να απασχολει τα χερια του οπως εμεις.

πουαντερι είπε...

Γιατι Ειρηνη μου ασχημο θα ητανε ενα πουλοβερακι απο τον καλο σου;

πουαντερι είπε...

Ντοροθυ: ο κυριος αυτος κι εμενα μου αρεσε! ειναι πολυ LONDON!

Alexandra είπε...

Γειά σου και από δω! Τι ωραία ιδέα αυτή, αν και μάλλον δύσκολο στην Ελλάδα... Θα ήταν ωραίο όμως να υπήρχε κάποιο μαγαζί που να διοργάνωνε κάτι τέτοιο, έστω για μας τις γυναίκες! Στο εξωτερικό είναι πολύ συνηθισμένο, συναντιούνται σε yarn shops ή σε καφετέριες και πλέκουν!

George είπε...

Να σου κάνω ένα μουσακά ναι!
Να σου σιδερώσω ΚΑΙ να σου κρεμάσω τις κουρτίνες οκ!
Να σου ράψω εκείνο το ρημάδι το κουμπί, θα το κάνω.
Ως και τον ¨στηθόδεσμο" να πάω να σου αλλάξω που τον πήρες λάθος νούμερο.
Αλλά αυτό μου είναι αδύνατο, απίθανο, ξέχνα το.
και μη φανταστεις ότι αναφέρομαι στο να χάσω την ανρδική μου υπόσταση και τέτοιες βλακείες, απλά μου φαίνετε πιό εύκολο και κατανοητό να σου συναρμολογήσω βίδα βίδα τριαξονικό από το πλέξιμο!

πουαντερι είπε...

Αλεξαντρα καλως σε βρισκω.
Ναι πραγματικα το ξερω εχω παρει "ΜΑΣΤΕΡ" στο χαζεμα των ξενων blog.
Αλλα και εδω λεμε εμεις οι μπλοκοπλεκτριες να συναντηθουμε κάποια μέρα, να γνωριστουμε και να πλεξουμε.
Αλωστε στο χερι μας ειναι να το καθιερώσουμε κατι τετοιο, τι λες;!

πουαντερι είπε...

George: τριαξονικο χα!χα!
Ενταξει πρεπει να σου αρεσει κατι για να το μαθεις!!!!
Καθε τι θελει τον "Γερμανο του"....

Maria Tzirita είπε...

Μπα... είμαι πολύ παραδοσιακή για να μου αρέσει η εικόνα ενός άντρα να πλέκει... Α,πα,πα, άστον στα εργαλεία του και τα μαστορέματά του κι αναλαμβάνω εγώ τις βελόνες και τα μαλλιά! Φιλάκια Πουαντερί μου!

α ν ε μ ώ ν η είπε...

Διάβασα το ενδιαφέρον blog σου και δεν στο κρύβω, ότι το παρακολουθώ πολύ καιρό το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον.
Έχουμε μια κοινή αγάπη το πλεκτό (πλέκω πολύ καιρό χειροποίητα και σε πλεκτόμηχανή και έχω διδάξει πλεκτό και σχέδιο στην ΝΕΛΕ).
Ελπίζω να τα πούμε στο μέλλον