Σάββατο, 7 Φεβρουαρίου 2009

Πόσο γρήγορα περνάει το Σαββατοκύριακο????

Ηταν ενα ήσυχο αλλά ωραιο ΣΚ.
Άφησα το κοκκινο νημα να ξεκουραστει λιγο........


και αρχισα το πρασινο.
Πλεκω ενα πουλοβερ,



αλλά επειδη ο γιος μου μου ζητησε μια θηκη για τις "ταπες" του
που κανει συλογη ειπα να του πλεξω μια μαυρη με ζακαρ σχεδιο........



Και ενω τα παιδια κανουν πως κοιμούνται για να με ξεγελάσουν.........



η Μιλου προσπαθεί να φιλησει το αλλο σκυλάκι που βλέπει............

Ετσι περασαμε το διήμερο μας!!!!!!
οικογενειακά και ήσυχα.!!!!!

21 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μα τι πιο ωραίο από το να περνάς οικογενειακά και ήσυχα???
Τελικά νομίζω ότι η ρουτίνα μας είναι πολύτιμη:)
Καλή βδομάδα να έχουμε από αύριο:)

Δημιουργία είπε...

Ομορφη και καλη εβδομαδα να εχεις.
Το σακουλακι για τις ταπες μουρλια.

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Καλή εβδομάδα πουαντερί !
Να χαιρεσε τα παιδακιά σου
θα συμφωνησω με την δημιουργια πολυ όμορφο το σακουλάκι

"ζαχαρούλα.." είπε...

δεν είναι από τα πιο ωραία ΣΚ αυτά??? οικογενειακά, χαλαρά και αγαπησιάρικα......

καλή εβδομάδα γλυκιά μου!!

πουαντερι είπε...

Κι εγω ετσι λεω ΕΛΕΝΑ μου αμα μας λειψει η ρουτίνα μας χανουμε τον μπουσουλα.
Ναι ειναι ωραια....

πουαντερι είπε...

Καλη βδομαδα και σε σενα Διμιουργια μου!!!

πουαντερι είπε...

Βικυ: γιναμε αντρες πια και δεν θελουμε αρκουδακια...χα!χα!
καλη βδομαδα!

πουαντερι είπε...

Ζαχαρουλα μου ναι-ναι ειναι!
Καλη σου βδομαδα και εσενα.

eirini είπε...

χαχα! Τί έπαθε η καημένη η Μιλού!!!
Όμορφες οικογενειακές στιγμές!
Το κόκκινο πιο πολύ μ'αρέσει... ξαναπιάστο!
Φιλάκια!!!

Μάτα είπε...

Ααααααααχ σε ζηλεύω αδελφούλα!
Τόσο όμορφες και ήσυχες στιγμές να έχετε πάντα.
Φιλάκια

neni είπε...

Το φιλί της Μιλούς στον ευατό της είναι υπέροχο!
Πολλά φιλάκια και από μένα καλή μου!

Jparalias ή απλά...Γιάννης είπε...

Τι όμορφες στιγμές χαλάρωσης με την καλύτερη παρέα, την οικογένειά σου!! Οι φωτογραφίες περιγράφουν γλαφυρά το όμορφο Σαββατοκύριακο και μαρρτυρούν, ότι θα ακολουθήσουν σίγουρα πολλά ανάλογα!! Και εμένα μου άρεσε ιδιαίτερα η φωτογραφία του φιλιού της Μιλού...

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Η θήκη με τη νεκροκεφαλή είναι σούπερ! (όπως και η Μιλού που κάνει αγαπούλες στον εαυτό της!) Καλό απόγευμα!

olivetreegirl είπε...

Αχ Πουαντερίτσα μου, κι εγώ κάθε Κυριακή βράδυ το ίδιο αναρωτιέμαι... Πολύ μου άρεσε η θήκη που έφτιαξες για το γιο σου, μου αρέσει όταν παραδοσιακές τεχνικές χρησιμοποιούνται για μοντέρνες κατασκευές. Όσο για το πράσινο μαλλί σούπερ, ανυπομονώ να δω το αποτέλεσμα. Φιλιά!

πουαντερι είπε...

Χα!χα! Ειρηνη μου αυτο θα πει να εισαι ΝΑΡΚΙΣΣΟΣ.....

Σας ευχομαι να πανε ολα καλα!!!!

πουαντερι είπε...

Ρε αδερφη εγω ζηλευω εσενα και εσυ εμενα; τι θα γινει;;;

πουαντερι είπε...

Νενη μου φιλακια πολλα και καλη δυναμη με τα διαβασματα.

πουαντερι είπε...

Γιαννη καλως ηρθες.
Ειδες η Μιλου ειναι το μωρο μας καλε και οτι κανει μας φαινεται ωραιο και εξυπνο, μονο εμεις εχουμε τοσο εξυπνο σκυλι...χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ντοροθυ τι μου κανεις μωρε; χαθηκαμε ολοι μας ε;!
Βλεπεις μας κυνηγανε οι δουλειες και το σπιτι.....

πουαντερι είπε...

Olive και εμενα μου αρεσει πολυ να φτιαχνω μοντερνα πραγματα με τις βελονες αλλά δεν σου κρυβω πως οταν δω μαλλι βλεπω μπροστα μου αυτοματα και ενα τελειωμενο πουλοβερ.
Καλα τα μοντερνα αλλά και το κλασικο εχει την Αιγλη του, μην μου πεις οτι δεν ειναι φοβερο ενα πουλοβερ με κοτσιδες και μπουκλε μαλλι;

creationsbyeve είπε...

φιλεναδίτσα!!!! πότε θα ξαναπλέξουμε παρέα?? φιλιά