Τετάρτη, 11 Φεβρουαρίου 2009

Τι γλύκα του να'χεις...................!!!!!!!


μμμ!!! νόστιμο εγινε..................

ξερετε γιατι γλείφεται τοσο πολυ;
γιατι δοκιμασε το γλυκο........
ναι!ναι εφτιαξα λιγο γλυκο πορτοκαλι
μιας και βρηκα ωραια και ακέρωτα πορτοκαλια στην λαικη ειπα να φτιαξω γλυκο.
Ειναι απο τα λιγα γλυκα του κουταλιου που τρελαίνομαι να τρωω, γιατι δεν ειναι πολυ γλυκο.
Εχει αυτη την σπιρτάδα απο την φλουδα του
που μου αφηνει μια ωραια γευση στο τελος
οπως και το νεραντζακι, το κιτρο, το περγαμοντο, το γκρειπφρουτ και ολα αυτα τα γλυκοπικρα φρουτα του χειμωνα που ειναι υπεροχα.


ειναι ακομα ζεστο το βαζο και φαίνεται λιγο θολό......





Η πριγκίπισσα "Μιλου"
φοράει μια κόρωνα που εφτιαξε στο σχολειο η αλλη πριγκίπισσα μας η κορη!!



Λοιπον παιδια ας κανω και λιγο chat να δω εχω κανενα μήνυμα;


.

17 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

ωραια είσαι εσύ δεν φτάνει που μας το λες μας το δειχνεις κιόλας
μου τρέχουν τα σαλιά

η μιλου σκετη γλυκα
φιλακια

πουαντερι είπε...

Γεια σου Βικυ μου!!!
Ελα βρε κερναω καφε και γλυκακι.

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Ωπα η Μιλού! Και λαπτοπακι?!? Το γλυκό δεν το σχολιάζω, κάνω δίαιτα, χαχαχα! Καλό βράδυ!

πουαντερι είπε...

Ντοροθυ, εγω σταματησα αυτην που εκανα και αρχισα μια αλλη διαιτα τωρα.
Της αποριας: τρωω κανονικα και οταν ειναι αλλοι μπροστα ,λεω με μια απορια στον εαυτο μου μα αφου δεν τρωω τιποτα; πως παχαινω;

Παντως με την προηγούμενη εχασα μονο 3 κιλα, μεχρι τα 15 εχω καιρο ακομα....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aααααχχχ, από τα αγαπημένα μου γλυκά το πορτοκάλι.
Πες μας όμως και την συνταγή.
Η φέρτην να την αναρτήσουμε στο blog μας, γιατί φαίνεται πολύ σούπερ!!

venceremos είπε...

καλημέρα. γλυκο πορτοκάλι δεν εχω δοκομάσει ποτέ. Ωραίο φαίνεται πάντως.. καλο ξόδεμα και γειά στα χέρια σου που λένε και στο χωριό μου
φιλιά καρυστινά

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Η πρώτη φωτογραφία είναι απίστευτη! Τι γλυκιά που είναι!!!

Το γλυκό φαίνεται τέλειο!

Είχα πολλές δουλειές, τρέξιμο, άγχος κλπ... Και δεν και είχα χρόνο να πλέξω καθόλου! Τρεις μέρες χωρίς πλέξιμο... Καταστροφή!

Olga είπε...

Βρε τη Μιλού, παντού πρωταγωνίστρια!! Κερνάτε γλυκό πορτοκάλι???
Συντομα θα αποκτήσω κι εγώ σκυλάκο στο σπίτι και χρειάζομαι συμβουλές!!!:))

Φιλάκια Πουαντερίτσα μου

παπαρουνα είπε...

πως το κανεις???συνταγη θελω!!

καλημεραααα..η μιλου απιθανη!!!!

kiki είπε...

Εφτιαξα κι εγω πριν λίγο καιρό...Μόνο φλούδα όμως.

πουαντερι είπε...

Ελενα σου την στελνω

πουαντερι είπε...

VEN. ευχαριστω! περνα να σε κερασω....

πουαντερι είπε...

Αχ Αλεξαντρα μου μου φαινεται πως εχουμε στερητικό σύνδρομο με τις βελονες......

πουαντερι είπε...

Ολγα μπραβο! με το καλο το σκυλακι σας και θα σου πω οτι θες.
Κερναμε!κερναμε!

πουαντερι είπε...

Παπαρουνα μου;! τι κανεις;

πουαντερι είπε...

Κικη μου εμεις το πορτοκαλι το κανουμε ετσι και το νεραντζι μονο ρολο.
Ωραιο θα ειναι!!!!

Δημιουργία είπε...

ΚΑι πολυ προχωρημενη η Μιλου! Και βασιλισσα, και λαπτοπ δικο της! Ποιος κι αλλος στη χαρη της!