Πέμπτη, 12 Φεβρουαρίου 2009

ΓΛΥΚΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ!!!!!


Επειδη μου το ζητήσατε σας δινω την συνταγή!
(ειναι ενα πολυ ευκολο γλυκο).



Τα υλικα δεν ειναι σταθερα απλα οπως σε ολα τα γλυκα κουταλιου οσο ειναι το φρουτο τοση ειναι και η ζαχαρη.
Στην δικη μου περίπτωση ειναι:
2 κιλα πορτοκαλια ολοκληρα
2 κιλα ζαχαρη απο την οποια αφαίρεσα 1 κουπα και κατι για να μην ειναι πολυ γλυκο.

Αφου έπλυνα πολυ καλα τα πορτοκαλια με μπολικο ζεστο νερο
τα εβαλα στην κατσαρολα με νερο να τα σκεπαζει και τα αφησα να παρουν μια βραση(αυτο το εκανα δυο φορες για να ξεπικρησουν).
Μετα τα στραγγίζω καλα και τα κοβω σε 8 κομματια το καθε ενα.
Τα βαζω σε κατσαρολα μαζι με την ζαχαρη και 1 φλυτζανακι του καφε νερο (ισα-ισα μεχρι να αμολήσουν τα πορτοκαλια τον χυμο τους) και τα βραζω για 1 ωρα περιπου.
Τα κλεινω και τα αφηνω ολη νυχτα να βγαλουν το ζουμι τους.
Την επομενη τα ξαναβραζω μεχρι να δεσει το σιροπι τους. Οσο ειναι ακομα ζεστο το γλυκο το βαζω σε γυάλινο δοχειο και το κλείνω.
Με αυτον τον τροπο σφραγίζει το βαζο και δεν χαλάει το γλυκο.

Καλη επιτυχια!!!!!!

13 σχόλια:

Δημιουργία είπε...

Καλοφαγωτο να ειναι το γλυκο. Γεια στα χερια σου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Θα το φτιάξω οπωσδήποτε, τρελαίνομαι για γλυκό πορτοκάλι.
Τώρα είδα το μνμ σου στο τσατ μποξ και σου απάντησα.
Το μέιλ μας είναι syntageskardias@yahoo.com, είναι στην δεξιά στήλη του blog μαςμ εκεί που είναι το γατουλίνι. Πατάς δηλαδή πάνω στο γατουλίνι και εμφανίζεται το μέιλ μας:))

παπαρουνα είπε...

eυχαριστουμε!!ευκολο και πεντανοστιμο...ελπιζω να τα καταφερω γιατι με την κουζινα οι σχεσεις μας δεν ειναι και τοοοσο καλες...θα παρω τη βοηθεια της μαμας μαλλον.φιλια!!!!

"ζαχαρούλα.." είπε...

ναι.. βέβαια....

τελικά τα μεγάλα πνεύματα συναντώνται...

ακριβώς αυτό το γλυκό έφτιαξα με την μανούλα το ΣΚ που μας πέρασε!!!!

φιλάκια γλυκιά μου!!

dhmhtra είπε...

Το γλυκό πορτοκάλι είναι για μας το γλυκό του χειμώνα και κυρίως των ημερών του καρναβαλιού.
Φιλιά

ανεμώνη είπε...

Το αγαπημένο μου γλυκό!!
Αυτό & φράουλα, το κάνω συνήθως στο thermomix αλλά αυτό μου άρεσε όπως το είδα,
έκανα μόνο με τις φλούδες από πορτοκαλί αλλά μου βγήκε κάπως σκληρό….
Θα κάνω σύμφωνα με τις οδηγίες σου σε ευχαριστώ για την γλυκιά παρένθεση
Μαρία

creationsbyeve είπε...

Aμαν με ξελιγώσατε!! Η μια με υπέροχη μακαρονάδα με 4 τυριά, η άλλη με μια λαχταριστή χορτόπιτα!!Και τώρα βλέπω εδώ το γλυκό πορτοκάλι!!!!!Πόσα μπορώ να αντέξω η γυναίκα????έ???

lila είπε...

Καλησπέρα
Είδα γλυκό πορτοκάλι και μπήκα.Κεράστηκα κιόλας!
Μη δω γλυκό εγώ και δεν πάρω το κατιτίς μου.
Κουκλάκια τα παιδάκια σου και η λευκή πριγκιπέσσα με το στέμμα!

Γλυκό πορτοκάλι δεν έχω κάνει ποτέ γιατί ξέρω ότι ξύνουν την φλούδα και αυτό το βαριέμαι αφάνταστα.Αλλά στη δική σου συνταγή μπαίνει όπως είναι και λέω να το δοκιμάσω.
Να είσαι καλά
Πολλά φιλιά

Maria Tzirita είπε...

Χρυσοχέρα σε ολα σου Πουαντερί μου! Σκέτη γλύκα! Καλό βράδυ και φιλιά!

Alexandra είπε...

Ευχαριστούμε για τη συνταγή! Από τότε που είδα τις φωτογραφίες το σκέφτομαι αυτό το γλυκό!

cook είπε...

το πορτοκαλι ειναι απο τα αγαπημενα μου γλυκακια...κρατω τη συνταγη για να το φτιαξω :)

Potpouri είπε...

Μου αρέσουν το γλυκό πορτοκάλι το φτιάχνει η μητέρα μου και το βάζω στο γιαούρτι όμορφο το blog σου επίσης θα χαρώ να σε δω και στο blog μου

angy είπε...

Οι φλούδες του πορτοκαλιού πρέπει να τριφτούν;