Κυριακή, 15 Φεβρουαρίου 2009

Αχ τι επαθα......

Βρηκα τωρα ευκαιρια και μπηκα απο την ανηψια για να σας πω οτι απο την Παρασκευη δεν εχω ουτε τηλεφωνο ουτε ιντερνετ....!!!!!!

Δεν ξερω τι εχει πάθει και εχει βλαβη το βλαμενο!
Μου ειπανε απο την FORTH NET οτι θα το δουνε την Δευτερα αλλά τι να κανω;
Μαλλον πρεπει να βαλω τα μεγαλα μεσα (τα νευρα της αδερφης μου).

Τωρα φιλοι μου μεχρι να το φτιαξουνε δεν μπορω να σας απαντω γιατι η ανηψια το θελει συνεχεια μπροστα της και δεν με αφηνει για πολυ.
Ισα-ισα για να δω τα σχολια γιαυτο κανετε υπομονη και θα επανελθω, να σας απαντησω ....
Τα εχω δει τα σχολια σας και σας ευχαριστω πολυ ,ειδα και τις νεες αφιξεις: "Τα μανιταρια"!
το πουλοβερ της Αλεξανδρας, τα χρονια πολλα του Κ. Δημητρη μας, ολα τα ειδα αλλά δεν μπορω να σας απαντησω τωρα!
Που θα παει ομως θα μου το φτιαξουν και μετα;!
ορεξη να εχετε να με διαβαζετε.

Ως τοτε καλοι μου φιλοι σας στελνω την αγαπη μου και πολλα φιλια......

*****

13 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

αχ ποσο σε καταλαβαινω
πριν λιγες μερες πηγα στους γονεις μου εκει internet γιοκ
Ετσι και εγω πηγα σε internet kafe η τρελλη χα χα χαααααα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ωωωωχχχχ, καλό κουράγιο!!!
Μην αγχώνεσαι, εδώ είμαστε, δεν φεύγουμε.
Καλά ξεμπερδέματα, ελπίζω να διορθωθεί γρήγορα!

Μάτα είπε...

Παντού τα ίδια με αυτές τις υπηρεσίες.Κάπου χάνουνε και τα αβγά και τα καλάθια!
Φιλάκια και θα σε περιμένουμε

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Αχ τι έπαθες! Δεν υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα! Μακάρι να το φτιάξουν γρήγορα!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

αχ ελα πουαντεριτσα μου , φτιαξτο να τα λεμε .

eirini είπε...

Αμάν βρε Πουαντερί!!!!
Τώρα παίρνω την FORTHNET να κάνω παράπονα! Την αγαπημένη μου έξω από το σύστημα;... ε! όχι!
Σε περιμένω... άντε μην αργείς!

Δημιουργία είπε...

Σε περιμενουμε, αλλα βαλ' τους καμια φωνη γιατι αυτοι δεν χαμπαριαζουν απο βλαβες.

"ζαχαρούλα.." είπε...

ουπς..... έλλειψη ε?????

σε περιμένουμε!!!!!!!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Ελπίζω να στο φτιάξουν γρήγορα!!!!Πρόσφατα πέρασα και γω μία τέτοια ιστορία και τους πήρε μερικές μέρες.Φιλιά πολλά.

Maria Tzirita είπε...

Φιλάκια κι από μένα Πουαντερούλα μου και υπομονή! Πάντως σου συστήνω να κάνεις σύνδεση μέσω ΟΤΕ να βρεις την ησυχία σου!

dromaki είπε...

Ελπίζω από σήμερα να έχεις πάλι ιντερνετ.
Δές την αποχή σαν μια ευκαιρία πουαντερούλα μου για περισσότερες ωρες δημιουργίας.
Καλή σου μέρα.

αχτίδα είπε...

Εμ! δεν έχεις τη κόρη μου Ειρήνη κοντάσου να τη στείλεις στα γραφεία τους να ..καθαρίσει εκείνη .Εμένα τρόμαξαν όταν την έστειλα και μου το έφιαξαν την ίδια μέρα!

twinkle είπε...

Γεια σου!!!