Παρασκευή, 20 Φεβρουαρίου 2009

ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ........




Αχ ρε παιδια δεν αντεχω αλλο αυτη την κοροιδια.......
Καθε μερα τσακωνομαι με την εταιρεια, δεν μου το εχουν φτιαξει ακομα.....!
Τωρα βρηκανε αλλη δικαιολογια.... ειναι λενε βραχυκυκλωμα στο κουτι το δικο μου μονο που ειναι εξω απο το σπιτι.
Ελα ομως που το κουτι αυτο μονο ο ΟΤΕ μπορει να το δει και επειδη εγω εχω φυγει απο τον ΟΤΕ και ειμαι στην forth net με γραφουνε στα παλια τους τα παπουτσια;!
Δεν εχω τηλ. απο την περασμενη Πεμπτη....
Τι θα γινει δεν ξερω μου εχουν σπασει τα νευρα.
Ουτε σε αλλο δικτυο μπορω να παω γιατι πρεπει πρωτα να αποκατασταθει το βραχυκυκλωμα που εχω στην κεντρικη γραμμη μου....και εχω βγαλει σπυρΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΑΣΙΛΑ ΜΟΥ....



Ασε πια αυτο το ιντερνετ...τι να πω;!
μενω πολυ κοντα με την ανηψια μου και πιανω το δικο της σημα, αλλά μονο μια γραμμη! ειναι πολυ εξασθενισμενο και καθε φορα που προσπαθω να μπω για να δω τι κανετε με πεταει εξω γιατι δεν εχω καλο σημα.
Δηλαδη τρεχω να προλαβω πριν κλεισει να δω οσους μπορω......
γιαυτο και δεν αφηνω σχολια! δεν προλαβαινω.......
Τελευταια μας ελπιδα ειναι τωρα ενας μπαμπας μιας συμαθητριας του γιου μου που δουλευει στον ΟΤΕ (παντου το μεσον γαμωτο).
Του ειπαμε τι εχουμε παθει και μας υποσχεθηκε πως θα ερθει αυτος να το κοιταξει που εχει την αδεια να ανοιγει το κουτι του τηλ.

Ελπιζω να μας θυμηθει και να ερθει.......τι να πω;!





ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!! ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΚΑΙ
ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!




^^*^^*^^*^^*^^*^^*^^



14 σχόλια:

παπαρουνα είπε...

ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΦΟΡΘΝΕΤ.....ΜΟΝΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΤΑΙΡΙΑ

mariak71 είπε...

Καλημέρα . Επικοινωνώ πρώτη φορά μαζί σου , αν και σε επισκέπτομαι μήνες τώρα κάθε μέρα . Μαθαίνω τα νέα σας , τις αρρώστιες σας και παίρνω κουράγιο για όλες τις δυσκολίες μιας και είμαι και εγώ μαμά του Κω/νου (10 ετών ) και της Αθηνάς που πηγαίνει στο Νηπειαγωγείο . Την καταλαβαίνω την αγανάκτησή σου με όλες αυτές τις εταιρείες , το πέρασα κι εγώ στο παρελθόν. Ελπίζω σύντομα να αποκατασταθεί το πρόβλημα για να βλέπουμε τα υπέροχα πλεκτά σου ( Μεταξύ μας μου φαίνεται τραγικά δύσκολο )...........

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Η αλήθεια είναι οτι μόνο αρνητικά σχόλια ακους για τη Forthnet!!!!!!!!
Συμφωνώ με την Παπαρούνα. Ισως θα πρέπει να πας σε άλλο δίκτυο μόλις αποκατασταθεί η βλάβη.

sobraluz είπε...

Φύγαμε από την εταιρία αυτή γιατί είχαμε παρόμοια προβλήματα. Πολύ κακή υποστήριξη. Σου συνιστώ να φύγεις με όποιο τρόπο μπορείς. Περαστικά.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

κανε υπομονη , να ξερεις ομως πως κι εγω που δουλευω σε εταιρια τηλεφωνιας , κανενας υπαλληλος δεν εβαλε αυτονομο δικτυο , για αυτους ακριβως τους λογους που αναφερεις
θα το φτιαξουν αλλα θα καθυστερησουν λιγο

Maria Tzirita είπε...

Είπαμε, υπομονή! Εμείς εδώ είμαστε, δε χανόμαστε... Φιλάκια πολλά!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κι εγώ έχω ακούσει τα χειρότερα.
Κάποια στιγμή είχα παρασυρθεί και είπα να κάνω σύνδεση με forthnet, ευτυχώς το σταμάτησατελευταία στιγμή.
Καλό κουράγιοοοοοο!!!
Σε περιμένουμε:)

olivetreegirl είπε...

Αυτος ήταν και ο δικος μου φόβος όταν έφευγα από τον ΟΤΕ και πήγαινα στη Forthnet. Επειδή οι γραμμές (σαν εγκατάσταση) ανοίκουν στον ΟΤΕ, πράγματι μόνο αυτός έχει την δικαιοδοσία να πειράξει τα κουτιά. Και επειδή εσύ (κι εγώ) κάναμε το τεράστιο λάθος να φύγουμε από πελάτες τους, όταν βρουν την ευκαιρία μας εκδικούνται που τολμήσαμε να φύγουμε για να μην τους πληρώνουμε κάθε μήνα τα κερατιάτικα. Μην περιμένεις και πολλά, αν έχεις μέσο χρησιμοποίησέ το γιατί αλλιώς άκρη δεν βγάζεις!

Alexandra είπε...

Κουράγιο! :) Και εγώ έχω ακούσει άσχημα πράγματα.. Μήπως να ξαναγυρνούσες στον ΟΤΕ? Ίσως τότε σου φτιάξουν και τη γραμμή που έχει πρόβλημα...

venceremos είπε...

υπομονή, υπομονή
εδω είμαστε , περιμένουμε
φιλιά καρυστινά

Δημιουργία είπε...

Πιστευω να στο φτιαξουν συντομα.Καλο Σαββατοκυριακο.

Aspa είπε...

Σε καταλαβαίνω, το έχω περάσει. Υπομονή! Καλό Σ/Κ!

neni είπε...

Η μόνη σωτηρία είναι ο ΟΤΕ,κουράγιο και όλα εύχομαι να αποκατασταθούν γρήγορα!
Φιλιά πολλά
Μας λείπειςςςςςςςςςςςςςςς

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Αθάνατη φορθνετ! Κάθε τρεις και λίγο εκτός σύνδεσης είμαι! Καλό Σαββατοκύριακο.