Σάββατο, 21 Φεβρουαρίου 2009

ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΣΑ..........

Ερωτηση μου προς την forth net την 4η μερα βλαβης:
Εγω: ποτε θα το κοιταξετε για να μου πειτε τι ακριβως εχει;
Κοπελα στο τηλ κεντρο: η περιπτωση σας εχει δρομολογηθεί.....
εγω: δηλαδη; τι ενοειτε; δεν ξερετε ακομα τι εχει;
κοπελα: μεταβαινει τεχνικος στο σημειο που εισαστε για να το δει.......
εγω: πανω σε σαλιγκαρι τον βαλατε τον ανθρωπο και ακομα δεν εχει φτασει;#$@
κοπελα: με ειρωνευστε;
εγω: πως το καταλαβες; μπραβο αυτο το επιασες αμεσως, γιατι τα αλλα που σου λεω τοσες μερες μαλλον για κινεζικα τα ακους.
εγω παλι: πεστε μου τι πρεπει να κανω για να διακοψω την συνδεση μου μαζι σας;
κοπελα: δωστε μου ενα κινητο να σας παρει ο τεχνικος για να κλεισετε ραντεβου να ερθει στο σπιτι σας να δει την βλαβη.......
εγω: μα τωρα μου ειπατε οτι μεταβαινει στο σημειο που πρεπει για να το φτιαξει.....
κοπελα: δεν μπορω να σας βοηθησω αλλιως!!!!! μονο να σημειωσω επειγον στο συμβαν σας.....
Εγω: ε! ΑΕΙ στο ΔΙΑΟΛΟ αγαπη μου........

.....ΤΕΛΟΣ ΣΥΝΔΙΑΛΕΞΕΩΣ....
κι αμα μου φτιαξουν τωρα εμενα το τηλεφωνο να με χε...ε!!!!!!!

******

Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΟΤΕ!!!!

Ριχνω τα μουτρα μου και παιρνω στο ΟΤΕ!!!
αφου τους λεω το προβλημα μου, και περιμενω να δουνε την γραμμη.....
μου απανταει ολο χαρα ο υπαλληλος............
μα δεν ανηκει πλεον σε εμας το τηληφωνο!!!!
ναι του λεω το ξερω αλλά μου ειπανε οτι εκει που εχω το βραχυκυκλωμα μονο εσεις μπορειτε να το κοιταξετε, σας παρακαλω δεν μπορει να γινει κατι;;;;;
Λυπαμαι κυρια μου πρεπει να κανετε πρωτα αιτηση επαναφορας, να πληρωσετε 88 ευρω για εξοδα συνδεσης και θα το δουμε......
Καλα σας ευχαριστω πολυ!



.


18 σχόλια:

Palirroia είπε...

Αν πω υπομονη θα σε νευριασω κιαλλο;
ευχομαι οσο πιο γρηγορα να σου αποκαταστησουν το προβλημα:)

KATERINA είπε...

ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ ΜΟΥ.

ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΞΕΜΠΛΕΞΕΙΣ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.

ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΑΝ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΓΩ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΩ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΜΕ ΕΦΑΓΑΝ ΟΛΟΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΤΟ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΓΩ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΝΑ .. ΡΙΣΚΑΡΩ ΚΑΙ ΕΒΑΛΑ ΟΤΕΝΕΤ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ.
ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΚΕΠΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΛΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΔΙΑΦΕΡΕΙ ?
ΥΠΟΜΟΝΗ

ΦΙΛΑΚΙΑ

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Καλημέρα!!!!!!! Κουράγιο!!!!!! Μη τους αφήσεις ομως έτσι... εν ανάγκη κάνε τους μια επίσκεψη με απότερο σκοπό τον υπεύθυνο.... έτσι έκανε μία φίλη και τελικά την βρήκε την άκρη πιο γρήγορα απ΄οτι περίμενε και ανέξοδα... Φιλια πολλά.

olivetreegirl είπε...

Αλητεία ο ΟΤΕ, αλητεία και η Forthnet! Ο ένας δεν φροντίζει τις εγκαταστάσεις του μιας και σε έχασε από πελάτη (αν και έχω την εντύπωση ότι το πάγιό του πληρώνεται από την Forthnet, για να έχει το δικαίωμα να κάνει χρήση του εξοπλισμού του). Η άλλη δεν φρόντισε να ξεκαθαρίσει τους λογαριασμούς της με τον ΟΤΕ για το τί γίνεται σε περιπτώσεις βλάβης. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να μας τα παίρνουν! Δεν ξέρω αν θα εξυπηρετούσε σε κάτι το να πας σε άλλη εταιρία, αν αυτή δεν έχει δικές της εγκαταστάσεις (και όχι μόνο δίκτυο), τα ίδια θα πάθεις και μ' αυτούς. Αν έπαιρνες τον σύνδεσμο καταναλωτών? Ή τον συνήγορο του πολίτη? Το να χάσουν ένα πελάτη δεν τους λέει τίποτα, το να φάνε όμως μια μηνυσάρα από δω μέχρι απέναντι, ίσως τους τσούξει...

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ,Ο ΣΥΖΥΓΟΣ ΜΟΥ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΗ FORTHNET ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ..ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ Ο ΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΧΑΝΕΙ ΔΙΑΡΚΩΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΣΑΜΠΟΤΑΡΕΙ..ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΠΟΥ ΠΑΤΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ,ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ,ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΤΙΣ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΜΕΝΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΩΡΙΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ Η'ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΒΛΑΒΗΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΕΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ FΟRΤΗΝΕΤ,ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΔΕ ΣΤΕΛΝΕΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΝΑ ΕΛΕΓΞΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΦΗΝΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΚΤΕΘΙΜΕΝΟΥΣ.ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ,ΣΕ ΠΕΘΥΜΗΣΑΜΕ,ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.

creationsbyeve είπε...

φιλεναδίτσα μου πως σε νιώθω πως σε νιώθω!!!!!!!!!!ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!
φιλιά

eirini είπε...

...."πανω σε σαλιγκαρι τον βαλατε τον ανθρωπο και ακομα δεν εχει φτασει;".... χαχαχαχαχαχα!!!!!!!!!!

Αχαχαχαχαχα!!!!!!!!!! να 'σαι καλά!!! Τέτοιο γέλιο είχα καιρό να ρίξω!!! Το εικονίδιο με την ροζ κιλότα... χαχαχα!!!!

Πουαντερί μου, όταν κάνανε τα ίδια στην Αχτιδούλα, πήγα εκεί στα γραφεία τους κι έγινε μπάχαλο!!!!! Αν δεν πας από 'κει, δεν θα βγάλεις άκρη στο υπογράφω!!!

angeliki είπε...

Καλημέρα Πουαντερί. Μια ακόμη ταλαιπωρημένη πρώην πελάτισα της Φόρθνετ. Αισχρή εταιρία, ανύπαρκτοι υπεύθυνοι, και το χειρότερο μετά απο ένα χρόνο που διέκοψα με κυνηγούν ακόμα για ένα χρέος δικής τους υπαιτιότητας, το οποίο προσπάθησα να διευκρινήσω αλλά προιστάμενος πουθενά και βέβαια τουλάχιστον 1 ώρα αναμονή στο τηλ κέντρο. Μπορεί ο ΟΤΕ να είναι πονηρός, μπορεί να παίρνει περισσότερα, όμως δεν έχω ξεμείνει ποτέ και όποτε έχω πρόβλημα αμέσως απαντάνε στα τηλέφωνα. Ξεφορτώσου τη Φόρθνετ τώωωωωωωωωωωωωωωωωρα. Θα σε μπλέξουνε άσχημα.

kiki είπε...

Ή αλλιώς: τι τραβάει κανείς όταν φεύγει από τον ΟΤΕ. Μόνο στην Ελλάδα γίνονται αυτά...

παπαρουνα είπε...

πρεπει να κανεις αυτο που λεει η ειρηνη...στην ελλαδα αμα δεν φωναξεις δουλεια δεν κανεις..αμα δεν μαλωσεις και λιγο...καλο κουραγιο!!!

mariak71 είπε...

..Καλημέρα και υπομονή .Ελπίζω να αποκατασταθεί το πρόβλημά σας αν γίνεται και εντός της ημέρας .....

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Ή εναλλακτικά μπορείς να στείλεις μια επιστολή στο Τμήμα Παραπόνων τους με την υποσημείωση, ότι αν δεν μεριμνήσουν άμεσα, θα κοινοποιήσεις την επιστολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)ώστε να επιληφθεί (αυτό στη γλώσσα τους σημαίνει πιθανά πρόστιμα και το φοβούνται). Στο σπίτι μου έπιασε. Την έστειλα Τσικνοπέμπτη στην εταιρεία με φαξ και Σάββατο πρωί είχα τηλέφωνο. Για δοκίμασε! Φιλιά

Μάτα είπε...

Τι να σου πω βρε αδελφούλα,ακόμα και τις αναποδιές τις βγάζεις με γέλιο! χαχαχαχαχαχα!
Εχει δίκιο η Ειρήνη πήγαινε από εκεί ή βάλε ένα δικηγόρο να τους γράψει μιά προειδοποιητική επιστολή.Ετσι έκανα εγώ εδώ μιά φορά σε παρόμοιο πρόβλημα και λύθηκε στο αμέσως.
Φιλάκια

luna είπε...

Ο Δικηγορος ειναι η μονη λυση, αν και αυτους να τους φοβασαι ειναι!
μονο να τα περνουν θελουν ολοι τους !
... μην νομιζετε οτι αυτα γινονται μονο στο ελλαντα...γινοντε και στας ευρωπας, ναιιιιιιι το ειπε η Ματα σας το λεω και εγω, δυστυχως..
Φιλια και συντομα κοντα μας

Olga είπε...

Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλεις άκρη με αυτούς!! ούτε τους μεν ουτε τους δε...

Ο μόνος άνθρωπος που τα κατέφερνε είναι η πρώην director μου...Tους απειλούσε ότι θα καλέσει τα κανάλια! και πάντα έπιανε!!χαχαχα~

Φιλάκια Πουαντερίτσα μου

Δημιουργία είπε...

Αντε βρε Πουαντερι μου, ακομα χωρις τηλεφωνο? Μαλλον γυμνασια σου κανουν στα νευρα.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Πουαντερίτσα, για ό,τι χρειαστείς, ξέρεις πού να με βρεις. Φιλιά

α ν ε μ ώ ν η είπε...

Συμβαίνει πολλές φορές, το ένα κακό να ακολουθει το άλλο..
αλλά που θα πάει …μετά τόσες ατυχίες κατά συρροή θα έρθει ανάποδα και θα αρχίζουν όλα να έρχονται θετικά!!!!
Περαστικά στα παιδάκια σου εύχομαι από καρδιας να αναρρώσουν το συντομότερο έχουν την θετική μου σκέψη… όλα θα παν καλά
Το μόνο που εύχομαι αλλά δεν ξέρω αν μπορεί να ακουστεί η ευχή μου είναι η βλάβη στο τηλέφωνο και στο ιντερνετ …
ΜΑΡΙΑ