Πέμπτη, 26 Φεβρουαρίου 2009

Τα ειχα χυμα μου ηρθαν και τσουβαλατα!!!.........

Καλοι μου φιλοι καλημερα!
μου λειπετε πολυ ολοι σας αλλά εγω ακομα δεν εχω τηλεφωνο και εχω περασει πλεον στην φαση της αδιαφοριας.
Ο λογος βεβαια ειναι οτι δεν μου εφτανε η κριση γαστρεντεριτιδας πριν απο καιρο που περασανε τα παιδια μου, δεν προλαβανε να αναρωσουν τωρα ηρθε και αλλο βασανο....
Η κορη μου επαθε οξια πειοδη αμηγδαλιτιδα που της εκανε και "οστρακια".
Ειναι τωρα τρεις μερες με την ΟΣΤΡΑΚΙΑ και πρεπει να κατσει αλλες 10 γιατι ειναι οπως ολες οι παιδικες με εξανθημα πολυ επικινδυνη στην αναρωση της.
Βεβαια πίνει αντιβιωση (δυστυχως δεν την γλυτωσε), και κανει και γαργαρες με ενα φαρμακευτικο διαλυμα που μας εδωσε ο γιατρος για να μην εχει πολυ πύον στο στομα της (εχει απαισια οσμη).
Θα πρεπει μετα να κανουμε εναν υπερηχο νεφρων και μια εξεταση ουρων για να δουμε αν ειναι ενταξει τα νεφρα της γιατι η αμυγδαλίτιδα μαζι με την οστρακια επειδη εχουν πολυ πύον δημιουργούν καποιες φορες νεφριτιδα(κατι ιασιμο) αλλά ανησυχητικό.
Επιπλεον ο γιος μου πίνει προληπτικα αντιβίωση για 4 μερες ισχυρη (καψουλες των 500΄) γιατι ειναι σε ηλικια που δεν πρεπει να ΚΟΛΛΗΣΕΙ την ΟΣΤΡΑΚΙΑ και δεν πρεπει να νοσήσει καθολου.
Ζω με ενα ανχος, οχι για την τωρινη κατασταση οσο για την ιστορια με τα νεφρα της κορης μου γιατι δεν σας κρυβω οτι με τρομαξε πολυ αυτο που μου ειπε ο γιατρος.
Ελπιζω να μην τα επειρεασει καθολου η αρρωστια της και να πανε ολα καλα, αλλά αυτο θα το ξερω αφου ΑΝΑΡΡΩΣΕΙ και αφου περασουν λιγες μερες για να κανουμε τον υπέρηχο.

Γιαυτο λοιπον λιγο τωρα με νοιαζει αν θα μου ερθει η επιφοίτηση της forth net να μου συνδεσουν το τηλεφωνο!!!
ετσι κι αλλιως τους εχω συνδεσει προ πολλου εγω.........

Αυτα τα νεα μου φιλοι μου, σας το ξαναειπα;! μου λείπετε πολύ!!!!!

Θα μπω παλι μια απο αυτες τις μερες αν με αφησει η ανηψια#@$, γιατι μαλλον θα παει εκδρομη και δεν θα εχει αναγκη το ιντερνετ (η κατρουλου, εγινε τωρα κι αυτη να μου απαγορεύει....)!

Ευχομαι να εχετε καλο τριήμερο!!!!
Καλη καθαρα Δευτερα και
με το καλο να γυρισετε οσοι πατε εκδομη!!!!!


^*^*^

18 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΗ ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ,ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΤΕ.ΕΛΠΙΖΩ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΝΩΔΥΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!ΚΟΥΡΑΓΙΟ,ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ!!ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΕΑ ΣΟΥ.ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΚΙ ΕΜΑΣ,ΦΙΛΙΑ-ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ,ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.

IZA είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ σε καταλαβαίνω απόλυτα. Τα έχω περάσει κιεγώ όλα αυτά. (εκτός από την Οστρακιά) Η μικρή μου κόρη πρόπερσι( 3 ετών ) έκανε περιαμυγδαλικό απόστημα και νοσηλεύτηκε στο Παίδων για 10 μέρες κι έπαιρνε ισχυρή διπλή ενδοφλέβια αντιβίωση. Ευτυχώς από τότε δεν ξαναείχε προβλήματα αλλά εχουμε συνέχεια το νου μας. `Οσο για τη Forthnet περάσαμε μια απίστευτη ταλαιπωρία ( 3 μήνες χωρίς τηλέφωνο). Στο τέλος επιστρέψαμε στον ΟΤΕ. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!

olivetreegirl είπε...

Περαστικά στη μικρή σας Πουαντερίτσα μου, εύχομαι όλα να πάνε καλά και να μην αφήσει κάποιο πρόβλημα στα νεφρά όλη αυτή η ιστορία... Υπομονή και κουράγιο!

eirini είπε...

Πουαντερί μου αγαπημένη, όλα σε σένα;;;; Βάλε κάνα σκόρδο καλέ!!!!
Μην ανησυχείς για την κόρη σου, όλα θα περάσουν! Είμαι σίγουρη πως στο τέλος μόνο η κούραση και το άγχος θα σου μείνουν! Η οστρακιά θα περάσει... τόσα και τόσα παιδάκια την παθαίνουν! Σε καταλαβαίνω που ανησυχείς, είσαι μια γλυκιά μανούλα! θέλω να σε πάρω τηλέφωνο και δεν μπορώ... αμάν πια!!!!!!!
Περαστικά!!! Σε φιλώ γλυκά! Καλό κουράγιο!

heart n soul είπε...

μάνα κουράγιο!

Anastasia's dolls είπε...

Μα πως το κολλησε βρε παιδι μου !
Περαστικα της και υπομονη !

Aliki είπε...

αχ βρε πουαντερι μου
σας εχει παει στραβα τελευταια με τις αρρωστιες. κεφαλι δεν εχεις σηκωσει.
ευχομαι η μικρη σου να ειναι καλα και να μην κολλησει ο γιος σου.
Περαστικα σας και καλη αναρρωση.
φιλια.

Δημιουργία είπε...

Περαστικα στην Ειρηνη και υπομονη σ'εσενα και κουραγιο, να εισαι καλα να τη φροντιζεις.Με λιγη προσοχη θα περασει και αυτο.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πουαντερίτσα μου περαστικά στην μικρούλα σου και γρήγορα σιδερένια.
Ολα τα άλλα όπως λες, έχουν λίγη σημασία. Να γίνει γρήγορα καλά το παιδί εύχομαι και να μην ταλαιπωρείται.
Να της δώσεις πολλά φιλάκια:)

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερί μου ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ στο παίδι, να γίνει γρήγορα καλά χωρίς άλλη ταλαιπωρία. Μην ανυσηχείς να δείς που όλα θα πάνε καλά!!! Σκέψού μόνο θετικά!!Περαστικά και πάλι στη μικρη σου.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερί μου ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ στο παίδι, να γίνει γρήγορα καλά χωρίς άλλη ταλαιπωρία. Μην ανυσηχείς να δείς που όλα θα πάνε καλά!!! Σκέψού μόνο θετικά!!Περαστικά και πάλι στη μικρη σου.

sobraluz είπε...

Με προσοχή και υπομονή όλα θα πάνε καλά. Περαστικά και άλλο κακό να μη σας βρει!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

ελα πουαντεριτσα μου , ολο αρρωστιες πια αι στο καλο !!! κανε υπομονη και ολα θα περασουν φιλια στα παιδια

KATERINA είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ. ΥΠΟΜΟΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙ ΣΟΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΑ.
ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ

gasteroplix.blogspot.com είπε...

Περαστικά στη μικρούλα. Εσύ μαμά μη στενοχωριέσε και μην παίρνεις και πολύ κατάκαρδα όσα σου λένε οι γιατροί. Τις περισσότερες φορές παρουσιάζουν τραγικότατα ασθένειες που όταν είμασταν εμείς παιδιά, οι γιατροί τις θεωρούσαν φυσιολογικές και δεν πανικόβαλλαν τις μανάδες μας. Εγώ μικρή πέρασα ότι περνάει τώρα η μικρή σου, και ήταν και Χριστούγεννα και έχασα την παιδική θεατρική παράσταση που ετοίμαζα 2 μήνες. Δεν μας είχε πανικοβάλλει ο γιατρός μας και εκείνη την εποχή ήταν από τους κορυφαίους παιδιατρους. καπάκι μόλις συνήλθα έπαθα και έναν σταφυλόκοκκο, αλλά χαλαρά, δεν πανικοβλήθηκε κανείς.

Στα δικά μου παιδιά από τότε που έμπλεξα με γιατρούς ταμείων, 3 φορές τα γλύτωσα από μαχαίρι, που δεν ήταν απαραίτητο, αλλά οι αλμπάνηδες ήθελαν οπωσδήποτε ένα χειρουργείο, για να τσεπώσουν τα φράγκα. Δόξα τω θεώ και οι δυο είναι υγιέστατες, ενώ οι γιατροί έντρομοι μας ενημέρωναν ότι αν αποφύγουν την εγχείρηση θα έχουν επιπλοκές σε 2-3 μήνες. Χρόνια ολόκληρα έχουν περάσει και ξεχάσαμε πια εκείνες τις εφιαλτικές μέρες. ΜΗΝ ΠΑΝΙΚΟΒΑΛΛΕΣΕ ... και περαστικά...

γαστεροπλήξ

αχτίδα είπε...

Φίλη μου δεν το πιστεύω οτι τα πέρασες όλα αυτά..είναι σίγουρα οστρακιά; εμένα μου θυμίζει τη λοιμώδη μονοπυρήνωση που πέρασε η Ειρήνη μου, μου περιγράφεις τα ίδια συμπτώματα.Θα σε πάρω αύριο τηλέφωνο να τα πούμε.Κουράγιο φίλη μου και όπως λένε ..άλλο κακό να μη σε βρει.

creationsbyeve είπε...

Ωχ Μαράκι μου!!!περαστικά κορίτσι μου!!! με τις δουλειές αυτές τις μέρες δεν σε πήρα τηλέφωνο και δεν ήξερα για τη μικρή!!!Ελπίζω όλα να πάνε καλά!!!περαστικά φίλη μου!!!φιλάκια πολλά!!!

Δημιουργία είπε...

Γεια σου Πουαντερι! Πιστευω να ειστε καλυτερα.Καλο μηνα, καλη Καθαροδευτερα να εχετε.