Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2009

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!!



Βρε κοριτσια τι να σας πω;!
Ενα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ δεν φτανει!!!!!!!!
Μολις ανοιξα τα μηνύματά σας, ένοιωσα τοσο ζεστα και ομορφα με τα λογια σας.
Νομιζα οτι ειχα ανοίξει το σπιτι μου και ησασταν ολες εδω!
Πίναμε καφεδακι και μου δινατε κουραγιο για την μικρη μου "λιβελουλα"!!!!
Ποσο αναγκη σας ειχα;!
και αυτο που πηρα απο τα σχολια σας ηταν μονο αγαπη και φιλία!!!
Σας ευχαριστω ολες απο την καρδια μου.

Ευτυχώς τωρα το παιδι ειναι καλα και απλα πίνει το φαρμακο της.
Τα σπυρακια ειναι σε πολυ ήπια μορφη, ουτε φαγουρες ουτε γκρινια ουτε τιποτα.
Ο γιος μου δεν κόλλησε και τα πηγαμε μια χαρα,
τωρα μενει να τελειωσει η φαρμακευτικη αγωγη
να κανουμε και την εξεταση για τα νεφρα της.
Να μας φυγει και αυτη το άγχος......

Το τριημερο πηραμε τα παιδια και πηγαμε στην μαμα μου να κατσουμε.
Μενει στην Σαλαμίνα και εκει ειναι σαν εξοχη, ετσι δεν ενοιωσαν οτι δεν πήγανε πουθενα και ητανε και μεσα σε σπιτι που επρεπε να προφυλάξω την μικρη μου.
Το μονο ασχημο ηταν, οταν ο γιος μου έβγαινε να παίξει με τα παιδια της γειτονιας και το κοριτσακι μου τους εβλεπε απο την αυλη.
Δεν ηθελα να ερθει σε επαφη με αλλα παιδακια για να μην τα κολλήσει κι αυτα.
Αλλά δεν την πειραξε και πολυ γιατι ειχε την γιαγια που δεν της χάλαγε κανενα χατίρι!
Μονο να μην της στεναχωριέται η Ειρηνη.......
αχ αυτες οι γιαγιαδες!!!!!!!

Περασαμε ετσι ωραια και εμεις, οταν ομως θα γινει καλα
της υποσχεθηκα οτι θα την παρω να παμε στο γνωστο καταστημα καλλυντικών να παρει οτι θελει.......(ειναι πολυ κοκετα βλεπετε).

Αυτα τα νεα μου, αμα προλαβω τωρα και δεν με πεταξει εξω το ιντερνετ θα κανω μια βολτα απο ολες σας να μαθω και τα δικα σας.

Πολλα-πολλα φιλια σε ολες σας και να εισαστε παντα καλα!!!!!




ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ........
σιγα μην τελειωσε το θεμα με το τηλεφωνο;!
ακομα τιποτα.................


8 σχόλια:

Μάτα είπε...

Μας έλλειψες πουαντερίτσα μας! Πολύ χαίρομαι που πήγαν όλα καλά και για τα δυό σου τα αγγελούδια!Να είναι πάντα γερά από δω και πέρα σου εύχομαι!
Ελπίζω να τελείωσαν και οι περιπέτειες σου με τον ΟΤΕ και να σε έχουμε πιό συχνά κοντά μας!

Φιλάκια και καλή σου Σαρακοστή!

eirini είπε...

Ευχάριστα τα νέα σου Πουαντερί μου! Ετσι μπράβο, να γίνει τελείως καλά το κοριτσάκι σου να ηρεμήσεις κι εσύ!
Τί έγινε με το τηλέφωνο και το internet; Ελπίζω όλα εντάξει τώρα!
Σε φιλώ κι εύχομαι άλλο κακό να μην σας βρει! Δεν ανοίξατε μάτι μ'αυτές τις αρρώστιες!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα να'χουμε!!!

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Αχ πολύ χάρηκα πουαντερι μου που πηγαν όλα καλά
Αντε να ηρεμήσεις και εσύ και να ξεκουραστει και το κοριτσάκι σου
να μου την φιλήσεις

παπαρουνα είπε...

επιτελους και παλι κοντα μας!!!!αυτη η κορη σου φετος το πουλακι μου καταταλαιπωρηθηκε....ευχομαι να αναρωσει γρηγορα....
μας ελλειψες!!!!!!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Τέτοια νέα να ακούμε πάντα!!!! Να είναι πάντα καλά χωρίς άλλες ταλαιπωρίες...

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

κι εγω που νομιζα πως ολα εφτιαξαν με το τηλ σου
δεν πειραζει ομως , θα γινει κι αυτο , φτανει που η Ειρηνη ειναι καλα
φιλακια πολλα πολλα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλημέρα, καλό μήνα με ευχάριστα νέα!!!
Αντε με το καλό όλα να διορθωθούν σιγά σιγά και να ξαναβρεις τους ρυθμούς σου.
Εμείς εδώ είμαστε, don't worry:))

Δημιουργία είπε...

Αντε με το καλο να περασει και αυτο, να ηρεμησετε.Καλο μηνα,καλη Σαρακοστη να εχετε.