Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2009

ΣΤΑ ΚΛΕΦΤΆ!!!!!!!

Καλημέρα! καλημέρα!!!

Έπιασα στον υπνο την ανιψιά και βρηκα ευκαιρια να μπω να σας δω!
Καθε φορα που εμπαινα απο την συνδεση της ανιψιάς μου,
(σας ειχα πει οτι μενουμε διπλα-διπλα),της έκοβα την ταχυτητα και με πεταγε εξω!
Τωρα λοιπον, που κοιμαται ειπα αντι να κανω τις δουλειες μου το πρωι
ας δω λιγο τι κανουνε οι φιλες και ας κανω και εγω μια αναρτηση της προκοπής.........
Μολις εφυγε ο γιος μου για το σχολειο, η μικρη μου κοιμαται ακομα
(γιατι δεν την στελνω στο σχολειο για να μην κολλήσει τα παιδακια), ετσι λοιπον έφτιαξα εναν ωραιο διπλο εσπρέσο και έκατσα να το απολαυσω.

Ολες αυτες τις μερες που δεν εχω ιντερνετ, η αληθεια ειναι οτι εκανα πιο πολυ δουλεια....
τελειωσα δυο κασκολ,
προχώρησα αρκετα το πρασινο πουλοβερ μου,
οπως και την γκρι καζακα,(θα σας βαλω φωτο καποια στιγμη να δείτε),
εκανα δυο-τρεις φορες το σπιτι γενικη(ετσι για να διωξω την αρρώστια απο εδω μεσα πια!) και εφτιαξα και μερικα μπιχλιμπιδακια για να βαζω σημαδι στα πλεκτα μου.



Ειναι αυτα εδω που βλεπετε.......
Στο εξωτερικο συνηθίζονται πολυ και ειναι πολυ βολικα γιατι με αυτον τον τροπο δεν ξεχνας καθε φορα που αρχιζει το σχεδιο και που τελειώνει.
Λεγονται: Stitch markers.



Τι σχεση εχει ενας ΙΝΔΙΑΝΟΣ με μια ΠΡΙΓΚΙΠΙΣΣΑ των ΡΟΔΩΝ;!

Ειναι ετοιμα για το παρτυ του σχολειου που εγινε πριν απο πολλες μερες.......
την επομενη μερα αρωστησε η κορη μου και ετσι δεν χαρηκε πολυ την στολη της.
Αφηστε που εχασε και το δευτερο παρτυ που εκανε ο σύλλογος γονέων!

Σημερα δε! χανει τον εμβολιασμο που θα γινει στο σχολειο για τα μικρα παιδια της πρωτης, και επισης θα χασει και την επισκεψη του 0-6 φορτηγου που θα παει στο σχολειο μας να τους μαθει ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ μεσα απο το παιχνιδι.....
παει να σκασει η Ειρηνη μου αλλά δεν γινεται διαφορετικα,
πολυ στεναχωρήθηκα που δεν μπορει να ειναι εκει σημερα!

Αυτα τα νεα μου κοριτσια!!!!!
Μια μεγαλη καλημερα σε ολες σας!!!!!!!!


*


17 σχόλια:

kiki είπε...

Ακόμα το πισι;;;; Ωχ...
Πολύ ωραία τα σημαδάκια! Και του χρόνου να ξαναντυθούν τα παιδάκια σου!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλημερα , θελω κι εγω τετοια σημαδακια , φιλια στα παιδια , κουκλακια ειναι και του χρονου να τα καμαρωσετε!!!

elie είπε...

Περαστικά στην κορούλα.
Αυτά που έφτιαξες καλέ δεν είναι απλά stitch markers, αληθινά κοσμήματα είναι.
Κι εγώ με κασκόλ ασχολούμαι, τώρα που έχει 20 βαθμούς έξω. Θα προλάβουμε να τα βάλουμε ή ήρθε η άνοιξη λες;

πουαντερι είπε...

αχ βρε elie μου και εγω αυτο λεω, τα πουλοβερ μου θα προλαβω να τα βαλω; αλλά δεν πειραζει βρε εμεις θα ειμαστε ετοιμες για του χρονου χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ασπα μου δεν ειναι δυσκολα να τα φτιαξεις;! θα σου πω εγω πως γινονται.
Η μετακομιση τελειωσε;

πουαντερι είπε...

Κικη ακομα-ακομα! και μαλλον εχω μελλον με τους απατεωνες...

lila είπε...

Περαστικά στην μικρή σου και να πάνε όλα καλά με τις εξατάσεις που διάβασα ότι θα κάνει.
Υπομονή με την σύνδεση,δεν αξίζει να χαλάς την διαθεσή σου επειδή κάποιοι δεν είναι επαγγελματίες.Απλά θα ξέρεις την επόμενη φορά καλύτερα.
Πολλά φιλιά

mariak71 είπε...

..Καλημέρα , να τα χαίρεσαι τα κουκλάκια σου και του χρόνου. Και εμείς κάθε χρόνο βγαίνουμε τις ανάλογες φωτογραφίες με το ανάλογο καθωσπρέπει ύφος....

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γλύκα τα μασκαραδάκια σου:))
Κοίτα εκμεταλλεύσου τον ύπνο της ανηψιάς όσο κρατάει αυτή η ταλαιπωρία με την σύνδεση!
Φιλιά:)

αχτίδα είπε...

Καλή Σαρακοστή φιληνάδα, κουκλιά τα μικρά σου , εύχομαι όλα να πάνε καλά απο υγεία.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Πουαντερί μου, αντάρτισσα εσύ του Διαδικτύου με τον κλεφτοπόλεμό σου, πολύ ωραία και τα σημαδάκια σου και τα παιδάκια σου ακόμη ωραιότερα. Και του χρόνου! Όσο για το τηλέφωνο, εγώ στα είπα: Και ο Άγιος φοβέρα θέλει, Έλα να στείλουμε γραμματάκι να δούμε τι θα γίνει...
Α, μην ξεχάσω, για πέρασε σε παρακαλώ από το μπλογκ μου, έχεις προσκλησούλα!

Potpouri είπε...

Καλησπέρα
Να χαίρεσαι τα παιδιά σου
Περαστικά στην κόρη σου
τέλεια τα stitch markers είσαι χρυσοχέρα!!! τυχερά τα παιδιά σου που σε έχουν μαμά

Δημιουργία είπε...

Aντε βλεπω αρχισατε να μπαινετε σιγα -σιγα σε σειρα.Τα μικρα σου μουρλια και του χρονου να ειναι καλα, να ξαναντυθουν.Οσο για τα σημαδακια τελεια, περιμενω μαθημα κατασκευης.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα τι τέλεια που είναι τα stitch markers!!!!Αλλα ακόμα πιο τέλεια είναι τα κουκλάκια σου!!!!!! Μπράβο να είναι πάντα καλά!!!

Alexandra είπε...

Καλησπέρα! Πόσο χαίρομαι που η κόρη σου είναι καλύτερα! Ήμουν και εγώ άρρωστη αυτές τις μέρες και δεν σου είχα γράψει... Οι στολές είναι πολύ ωραίες! Να τα χαίρεσαι τα παιδιά σου και του χρόνου να γιορτάσουν διπλά τα καρναβάλια! Τα stitch markers είναι πανέμορφα! Γειά στα χέρια σου!

πουαντερι είπε...

Λιλα μου φιλακια!!!!


Μαρια: καλε ειναι απαραίτητο το αναλογο υφος!!! τι λες τωρα;!


Αχ ΕΛΕΝΑ την πιανω κανονικα στον υπνο! τι να λεμε τωρα;!
κανονικος ΧΑΚΕΡ εγινα!


Αχτιδουλα μου! καλη σαρακοστη να εχουμε.

Κοκκινοσκουφιτσα μου χωρις ανταρσια δεν γινεται τιποτα μου φαινεται.....
ερχομαι.....


POTPOURI να εισαι καλα σε ευχαριστω βρε.


Διμιουργια μου θα σου τα δειξω οποτε θες αλλά νομιζω πως εσυ ειδικα αν τα προσεξεις λιγο θα τα φτιαξεις αμεσως χωρις τις οδηγιες μου.

Εγκωμιο φιλακια!!!!

Aspa είπε...

Σούπερ τα παιδιά με τις στολές!
Περαστικά σας... (Εμένα είναι άρρωστες μία η μία μία η άλλη εναλλάξ εδώ και 20 μέρες έχω τρελαθεί). Ακόμα τίποτα από τηλέφωνο ε; Πω πω...