Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2009

ΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΜΕΣΑ.......

Λοιπον κοριτσια
ερχεται ΣΚ και οπως καταλαβαίνετε οτι χαρηκα, χαρηκα με το ιντερνετ!!!
Η ανηψια δεν δουλευει μεχρι την Δευτερα και σιγα μην σταυρωσω εγω τωρα γραμμή.

Αντε τελος παντων.

Πηρα σημερα το ΙΝΚΑ και ενα αλλο το ΕΕΤΤ που αφορα μονο οτι εχει σχεση με τηλεπικοινωνίες και συμπλήρωσα μια φορμα καταγγελίας για την κ...εταιρεια την forth net.
Μου εδωσαν τον λογο τους οτι θα το προωθήσουν το θεμα.
Για να δουμε τι θα γινει;!

Το ωραιο δεν σας το ειπα.....
που οταν πηρα τηλ. την εταιρεια(απο τις άπειρες φορες)
μου εδωσαν την εξης κουφη απαντηση: Αφου ξερετε οτι ειναι βραχυκύκλωμα θα μπορουσατε να φωναξετε εναν ηλεκτρολογο και με δικη σας δαπανη να το διορθωσετε για να μην περιμενετε τοσο καιρο......
ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ θράσος τα γαιδουρια!!!!!
Περιττό φυσικα να σας πω τι εγινε;! ανοιξα το βόθρο μου (που κρυβω για τετοιες στιγμες μονο) γιατι κατα τα αλλα ειμαι πολυ γλυκομίλητος ανθρωπος και ακομα ξεπλένονται.

Αυτα τα νεα!
Καλο ΠΣΚ να εχετε και εμεις θα τα πουμε απο Δευτερα,
σαν τις δίαιτες κατάντησα!!!!!

.

13 σχόλια:

eirini είπε...

Αχ! βρε Πουαντερί μου... φύγε από αυτή την ριμάδα την εταιρία να ησυχάσουμε! Πού είναι αυτή η φόρμα να την συμπληρώσω κι εγώ;;;;
Πες τους κυρίους εκεί ότι δεν είσαι μόνη σου σ'αυτό... ολόκληρη η μπλοκογειτονιά διαμαρτύρεται!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αυτήν την ανηψιά μας έχεις κάνει να την .... αντιπαθήσουμε που σε βασανίζει έτσι χα χα χα!!
Καλό ΣΚ Πουαντερίτσα και υπομονή!!
Θα μου πεις πόση υπομονή να κάνεις ακόμα??
Ελπίζω να ξεμπλέξεις γρήγορα πάντως.

πουαντερι είπε...

Αχ ρε Ειρηνη μου οπου και να παω τωρα θα περιμενω παλι 1-2 μηνες για την νεα συνδεση.
Παντως αυτες τις μερες που τους βριζω μου αρεσει πολυ γιατι ετσι περνω και τα ισια μου βρε παιδι μου και γλυτωνουν απο μουρμουρα οι υπόλοιποι,χα!χα!
Προχθες με τα κεφτεδακια γουργουριζε το στομαχι μου, μας την εκανε ο μπαμπας......

πουαντερι είπε...

Ελενα εσυ εισαι και αγνωστη στην ανηψια! Εγω η γαιδουρα που πρωτη φορα την ρωτησα ποτε θα φυγει για την εξεταστικη της στην Κοζανη;!
Εγω το παραχεσα το θεμα χα!χα!

αχτίδα είπε...

Τελείωσε..εσύ θες να σου στείλω την Ειρήνη στην Αθήνα να..καθαρίσει..σε μένα όταν είχα τα προβλήματα πήγε..κάθησε σταυρωπόδι στο καναπέ τους και τους λεέι: με βλέπετε; δεν πρόκειται να φύγω αν δεν τακτοποιήσετε το Ιντερνετ της μαμάς μου αλλιώς θα τα κάνω λίμπα εδώ !!!!Είχα διακοπή 3 μέρες μου ήρθε σε 1 ώρα!

Μάτα είπε...

Αδελφούλα μου φαλινεται θα ανεβάσω ανάρτηση με γερμανικά βρισίδια,να τους βρίζεις χαμογελαστά και να βγάζεις το άχτι σου χωρίς να σε παίρνουν χαμπάρι!
Πολύ εγωίστρια η ανιψιά ρε παιδί μου!
Φιλάκια και υπομονή

kiki είπε...

Αν τους απειλήσεις ότι θα βγεις στα κανάλια ή θα πας στο συνήγορο του πολίτη (που καλά θα έκανες να απευθυνόσουν) να δεις τι καλά που θα στα έφτιαχναν....

Δημιουργία είπε...

Καλο Σαββατοκυριακο να εχεις.Και απο Δευτερα παλι στο μπλογκ.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Καλημέρα Πουαντερίτσα!!!! Πόση υπομονή να κάνεις πια!!!!!Καλό ΣΚ σε σένα και στην οικογένεια σου!

Alexandra είπε...

Καλό κουράγιο! Ελπίζω να έχεις καλά νέα να μας πεις γρήγορα! Καλά έκανες και τους έβρισες. Δεν το πιστεύω ότι είχαν το θράσος να σου πουν ότι φταις εσύ, που δεν πλήρωσες κάποιον να κάνει τη δουλειά τους!

Mariak71 είπε...

..Καλημέρα , ελπίζω να λήξει σύντομα η ταλαιπωρία σου και να έχουμε αναρτήσεις καθημερινές και γλυκές όπως όλες οι προηγούμενες .....

antigoni είπε...

σήμερα Τρίτη και δεν εμφανίστηκες ακόμη, σαν έβαλες το κεφάλι μέσα, δεν το ξανασήκωσες, στα τάρταρα βρίσκεσαι; (γαστεροπληξ)

anemona είπε...

καλημέρα
πρόβλημα στο pc…. !!!! αποχή από τα αγαπημένα μου blog.
Είναι φοβερό τώρα κατάλαβα πόσο εξαρτώμενο άτομο είμαι!!!!!!
Φοβερή η μαρμελάδα σου….
Αν θέλεις να μάθεις πως γίνεται η μαρμελάδα ακτινίδιο (αν και δεν το χρειάζεσαι…. Έχω να σου προτείνω την εκπομπή στο σκαι της Μυρσίνης Λαμπράκη. http://www.skai.gr/master_avod.php?id=113687
Μπες στο σύνδεσμο που σου γράφω… η εκπομπή λέγετε Μαγειρέματα και παίζει κάθε Κυριακή, πολύ καλή με φανταστικά ταξίδια αξίζει (το επεισόδιο με την μαρμελάδα έχει γυριστή στην Πιερία….
Φιλάκια Μαρία