Τρίτη, 10 Μαρτίου 2009

Αντε να δουμε.................

ΑΓΑΛΙ-ΑΓΑΛΙ ΓΙΝΕΤΑΙ η ΑΓΟΥΡΙΔΑ ΜΕΛΙ: Λεει μια παροιμία
και εδω νομίζω ταιριάζει ΑΠΟΛΥΤΑ.

Σημερα ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ηρθε ο τεχνικός για το τηλεφωνο και εκανα χαρα.....
έφτιαξα τυροπιτακια, εφτιαξα κεικ να το γιορτάσω....
Μεγαλο γεγονός.

Αλλά τα μαζεψα παλι μεσα οταν μου ειπε τα νεα#@#@#
Η βλάβη που εχω ειναι σε αποσταση 3 χιλιομέτρων
που σημαίνει οτι θα στείλουν το δελτιο βλαβης στον ΟΤΕ(σώθηκα τωρα)
και εκεινοι θα το ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ(χα!χα!).
Και εγω τωρα σας ρωταω;!
Εχω αδικο που τον εκανα να ξανασκεφτεί να τα βαλει με γυναικα;!
που του ειπα με πολυ ωραιο τροπο
( ουτε νταλικέρης δεν εχει τοσο ωραιο τροπο) οτι ηθελαν ενα μηνα,
(ναι- ναι ενα μηνα θα κλείσω την Πεμπτη), για να δουνε οτι δεν μπορουν να το φτιαξουν αυτοι;!
Πεστε μου ρε παιδια γιατι εγω εχω βγει απο τα ρουχα μου, και ισως να νευριάζω χωρις λογο.......
ΤΙΠΟΤΑ μα ΤΙΠΟΤΑ δεν μπορει να λειτουργήσει ΣΩΣΤΑ;!
.


5 σχόλια:

IZA είπε...

Αχ, τι μου θυμίζεις! Τα ίδια ακριβώς είχα κι εγώ.Το πρόβλημα ήταν όντως στον OΤΕ σ' ένα κουτί μακριά απ' το σπίτι μου. Δεν μπόρεσαν να διορθώσουν τη βλάβη και τελικά μου άλλαξαν γραμμή αφού έφυγα απ' τη forthnet κι επέστρεψα στον ΟΤΕ. ΚΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου τι να σου πώ! Ότι και να πούμε μετά απο τόσο καιρό ταλαιπωρίας είναι λίγο! Καλό βράδυ!

gasteroplix@hotmail.com είπε...

κουράγιο, κάνε και μια ηρωική επιστροφή στον ΟΤΕ όπως κάνουν όλοι, και θα ησυχάσεις. όλοι την έχουν πατήσει και γυρίζουν πίσω με το κεφαλι σκυφτό, τόσο καιρό που το είχαν μέσα....κουράγιο, μετά όρεξη να 'χεις και θα σερφάρεις... τώρα που δεν σερφάρεις πιστεύω να πλέξεις μπόλικα να' χεις να μας δείχνεις, εγώ να δούμε πότε θα βρω καιρό να φωτογραφήσω πλεκτά και κεντήματα να περνάμε την ώρα μας

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα ξέχασα να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με το μπλοκ.Τι πρέπει να επιλέξω για να φαίνονται τα σχόλια μετα την ανάρτηση όπως στο δικό σου?

ΕΛΕΝΑ είπε...

Think possitive!!!
Σκέψου ότι σου μειναν τα τυροπιτάκια και το κέικ;-)
Καλό κουράγιοοοο!!!