Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2009

ΑΡΡΩΣΤΗ μεν......δημιουργική δε........



Τις μερες της ασθένειας τις βγαλαμε καπως ετσι......
ο γιος διαβάζοντας και γράφοντας τα μαθηματα του, χωρις πολλή βοηθεια απο εμενα δυστυχώς γιατι με ειχε η Ειρηνη αποκλειστική...




στα διαλείμματα απο το παραμιλητό και τον πυρετο ειχε καλλιτεχνικές ανησυχίες και έφτιαχνε συνέχεια μασκες αποκριάτικες και καπέλα
Το κοριτσάκι μου ηξερε οτι δεν θα παει στο παρτυ και δεν θα φορεσει την στολη της που με τοση χαρα διάλεξε και ετσι έβρισκε παρηγόρια στο να ντύνει την Μιλου.


Οι δυο μου πριγκιπισσες!!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Μπράβο της !!
Υπέροχα αυτά που έφτιαξε!!!!
Μαλλόν πρέπει να μου τη στείλεις από εδώ να δημιουργούμε όλοι μαζί

γαστεροπλήξ είπε...

να πάνε και να μην επιστρέψουν ποτέ τέτοιες απόκριες, να' ναι καλά το κοριτσάκι σου και εσύ και ο άνδρας σου γεροί να χαίρεστε παιδιά....σκυλιά....

πουαντερι είπε...

Βικυ μου αυτο νομιζω και εγω.
Ετσι και δει τις δικες σου διμιουργιες θα εχουμε δουλεια για μερες.
Φιλια!!

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ να παε, να πανε και να μην γυρισουν.!

creationsbyeve είπε...

περαστικά βρε!!!!φέτος σας ξέσκισαν οι αρρώστιες!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Κούκλες και οι δυο πριγκίπισσες!!!
Αντε, όλα περαστικά να είναι και όλα καλά από δω και στο εξής:)

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

που ειναι το kangaroo

Δημιουργία είπε...

Να μην ξαναπεράσετε τέτοιες απόκριες, κρεβετωμένοι! Να είναι έξω τα παιδιά και να χαίρονται κι εκείνα τις απόκριες!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Γεία σου Πουαντερίτσα μου αγαπημένη!!! Χρυσοχέρα η μικρή όπως και η μαμά!!!! Για άλλη μια φορά "περαστικούλια σας". Καλό βράδυ και καλή Κυριακή!!!

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου πως πηγε το felt? ερχομαι απο εκει να μαθω νεα σας.

πουαντερι είπε...

Ευακι μου μου εχει λείψει αφανταστα ο καφες μας.

πουαντερι είπε...

Αχ βρε ΕΛΕΝΑ μου φετος περασαμε μου φαινεται ολες τις αρρώστιες μαζεμενες.
Να παει και να μην ξαναρθει.!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Βικακι μου εχεις δικιο, τωρα εβαλα και την διεύθυνση!

πουαντερι είπε...

Διμιουργια μου θα πιουμε καφε;!

Μάτα είπε...

Ποιόν θα μοιάσει του παιδί και δεν θα γίνει χρυσοχέρα;
Με υγεία από δω και πέρα αδελφούλα μου και να πάνε όλα καλά!
Φιλάκια