Κυριακή, 15 Μαρτίου 2009

Ας μαγειρεψουμε ....................


Σημερα μαγείρεψα κατι σχεδον νηστίσιμο
Λεω σχεδον γιατι εχει μεσα τυρι, και οχι γιατι νηστεύω....... Κε Δημήτρη εσεις θα με καταλάβετε!
Έφτιαξα μανιτάρια στιφάδο.........(που ειναι συνοδεία σε κατι παλιό μπιφτέκια).
και αφου έκλεισα το ματι
εριξα μεσα και λιγη φετα τριμμένη.
Παρτε φρεσκο μυρωδάτο ψωμάκι και φύγαμε!!!!!!!!


Το πιατακι ητανε για δοκιμη........................

****

Και φυσικα ενα ωραιο φαγητο
θελει και ενα ωραιο γλυκο για το τελος .................



ετσι και εμεις φτιάξαμε ενα κεικ (τιποτα σπουδαίο) αλλά το συνοδεύαμε με λιγη μαρμελάδα μήλο(που σας ελεγα τις προάλλες;).
Καλο θα ηταν να ειχαμε και λιγο παγωτο καϊμάκι για απο πάνω αλλά τι να κανουμε θα το αντέξουμε και σκέτο.








ΑΣΧΕΤΟ!!!!!!!
ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΧΡΗΣΤΟ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ:
ΠΟΙΟς ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟς Ο ΙΚΑΣ; ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΡΩΣΤΗΣΩ ΕΓΩ;


ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ ΛΕΩ: ΠΟΙΟς ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟς Ο ΟΤΕΣ; ΠΟΤΕ ΘΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΥΝΔΕΣΕΙ;

29 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

ΠΩΠΩ ΝΟΣΤΙΜΙΕΣ
ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΜΑΝΙΤΑΡΙΑ

( ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΜΟΥ ΜΥΝΗΜΑ ?)
ΑΝ ΘΑ ΕΡΘΩ ;

γαστεροπλήξ είπε...

τα ωμά μανιτάρια της φωτο είναι τόσο ωραία που εγώ τα τρώω και ωμά με λαδολέμονο και φρέσκο κρεμμυδάκι (από το παρτέρι της γαστερόπληγος) και μαϊντανό.
μανιτάρι κατά της χοληστερίνης και του σακχάρου, και μια φέτα ψωμάκι χειροποίητο και χορταίνω μια χαρά.
τώρα με τη σάλτσα πως να μην θέλει και το κατιτί του σε κρεατικό ε;
τι μου κάνεις βραδιάτικα, δε μου λες βρυκολάκιασες;

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Βρε Μαράκι!!!! Μου άνοιξες την όρεξη πρωί πρωί!!!!!
Μανιτάρια στιφάδο....τέλειο ακουγεται!!! Φιλάκια πολλά.

eirini είπε...

Μανιτάρια στιφάδο και κεκάκι;;;;;
Την φέτα γιατί την έριξες μέσα και μας κολάζεις; Γιατί το κάνεις αυτό;
Πολύ το λιγουρεύτηκα αυτό το φαγητό!!!

πουαντερι είπε...

Βικυ εγω εγραψα μονο το ΟΚ και την καρδουλα αλλά την λεξη μήνυμα την εχει απο μονο του μπροστα.

πουαντερι είπε...

Ναι ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ τα μανιταρια εχουν υπεροχη γευση οπως και αν τα φας.
Και σκετο να το τρωγαμε καλο θα ηταν αλλά ε!
Ασε βρηκα εγω ελευθερο ιντερνετ και το ξενύχτησα.
Ειχα σκοπο την αναρτηση αυτη να την κανω σημερα το πωι αλλά αφου δεν ειχα υπνο καθομουν και επλεκα και κανοντας διάλειμμα για ενα τσιγαρο ειπα να βαλω και την αναρτηση μου, γιατι το πρωι ποιος ξερει μπορει να μην εχω σημα!

πουαντερι είπε...

Πλεκτο εγκωμιο τα ειδα τα ωραια σου.
Για αρχαρια ειναι πολυ τελεια καλε!!!

πουαντερι είπε...

Βρε Ειρηνη μου εσυ βγαλε το τυρι και βαλε ενα πιατο!!!!

dromaki είπε...

Εγώ θα πάρω από το καταπληκτικό κέικ σου πουαντερίτσα μου.Τα μανιτάρια δεν τα πολυσυμπαθώ...
Για κάτι τέτοιες συναντήσεις μόνο λυπάμαι που μένω επαρχία...
Καλό απόγευμα.

Alexandra είπε...

Τι ωραία που φαίνονται τα μανιτάρια! Μου αρέσουν πάρα πολύ! Και το κεικ φαίνεται τέλειο! Δεν χρειάζεται και τίποτα παραπάνω!

eirini είπε...

Ναι, αλλά με την φέτα θα είναι πιο νόστιμο!!!!!!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααα, μα εσύ παραέγινες δημιουργική!!
Τι νοστιμιές είναι αυτές????
Το κέικ σου φαίνεται σκέτος πειρασμός!! Οχι βέβαια ότι θα περιφρονούσα τα μανιτάρια, δεν είμαι καμία ακατάδεκτη εγώ:PPP

creationsbyeve είπε...

σλουρπ!!!

πουαντερι είπε...

Δρομακι μου μπορει να μην εχεις τετοιες συναντησεις αλλά εχεις τοσα αλλά ωραια που ολοι εμεις εδω στην πολη τα ζηλευουμε!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου και εγω να σου πω την αληθεια το τιμησα αρκετα ετσι σκετο αλλά εχω στο νου μου συνεχεια το παγωτο......

πουαντερι είπε...

Ναι ρε Ειρηνη και εγω εχω λατρεια στα τυρια γιαυτο και δεν κανω νηστεια για το γαλα στον καφε και τα τυρια!!!!!

πουαντερι είπε...

Ελενα καλο εγινε σε γευση αλλά η φορμα μου τα χαλασε λιγο και δεν βγηκε οπως επρεπε.
Τωρα κι εγω την πεταξα και εχω αλλη.....εμ! 10 χρονια η καημενη τα εβγαλε τα λεφτά της, ας δουλεψουν λιγο και τα εμπορικα χα!χα!

πουαντερι είπε...

Φιλακια φιλεναδιτσα!

kiki είπε...

Εξακολουθώ να ζηλεύω τη μαρμελάδα μήλο. Το κεκάκι και τα μανιτάρια τέλεια!

αχτίδα είπε...

Εγώ παίρνω τη ..μικρή μαγείρισα που λάτρεψα και φεύγω..!

sobraluz είπε...

Είδα στης Αλεξάνδρας ότι έκανες αίτηση στο Raverly. Μη στεναχωριέσαι,εδώ είμαστε για τη γλώσσα. Να δεις που θα μάθεις και τα Αγγλικά που δεν πρόλαβες. Και πάντως στο Raverly έχω ξεκινήσει ένα ελληνικό γκρουπ με το όνομα HELLAS, όπου γράφουμε και στα ελληνικά. Υπάρχει και δεύτερο γκρουπ από Ελλάδα. Κόσμος πολύς. Μακάρι να σε δούμε.

olivetreegirl είπε...

Πουαντερίτσα μου, τι νοστιμιές είναι αυτές? Είδα και την πρόσκληση για το ραντεβού το Σάββατο και θέλω πολύ να έρθω, αλλά θα φιλοξενώ μια φίλη από το εξωτερικό... Θα προσπαθήσω πάντως γιατί θέλω πολύ να γνωριστούμε κι από κοντά!

Aspa είπε...

Τι ωραία ιδέα τα μανιτάρια στιφάδο! Θα τα φτιάξω!
(Τι θρίλερ είναι αυτό με αυτό το τηλέφωνο; Πού ζούμε;)

πουαντερι είπε...

Κικη μου να την φτιαξεις! Ειναι πολυ ευκολη, μην σε τρομαζει το ψησιμο στο φουρνο, την κανει πιο δεμενη.

πουαντερι είπε...

Αχτιδουλα μου καλημερα!
Αυτο το παιδι με τρελαινει κι εμενα.......

πουαντερι είπε...

SOBRALUZ αστα να πανε!
Πολυ το εχω μετανοιωσει, αλλά πραγματι οπως λες το ιντερνετ ειναι ενα πολυ καλο εργαλειο για να εξασκησω την γλωσσα.
Θα παω να ψαξω για τις Ελληνιδες....
καλημερα σου!

πουαντερι είπε...

Ελα μωρε......
Βρε OLIVETREE γιατι δεν φερνεις και την φιλη σου; ολοι χωραμε βρε, και εγω θελω να σε γνωρισω άλλωστε!

πουαντερι είπε...

Ασπα μου ΘΡΙΛΕΡ οπως το λες και δεν ξερω που θα φτασει, το εχω παρει πεισματικα το θεμα.
Εκανα και γραπτη καταγγελια αλλά οι ανθρωποι δεν ενδιαφερονται καθολου.

cook είπε...

σλουρπ...θελω μανιταρια...σλουρπ θελω και κεικ!