Κυριακή, 22 Μαρτίου 2009

Το Κυριακατικο γευμα..................

Απο παιδι θυμάμαι τις Κυριακες.
Η μαμα μας μαγείρευε παντα κατι διαφορετικό,
συνήθως κατι που ειχε κρεας,
βλεπετε τοτε κρατουσε και τις παραδοσεις καπως και ετσι μεσα στην βδομαδα δεν τρωγαμε πολυ κρεας, το πολυ-πολυ καμμια μακαροναδα με κιμα.
Τις υπόλοιπες μερες το μενου ειχε καποιο λαδερο ή οσπριο απαραιτήτως ψαρι ή τα μαζεματα που ελεγε η μαμα.
Δηλαδη οταν κατι περισσεύε δεν το πετουσε αλλά το τροποποιούσε καπως και μας το εδινε παλι την αλλη μερα αλλά με διαφορετική γευση και εμφανιση.

Αυτο καπως μου εμεινε και εμενα, δεν μου αρεσει να πεταω το φαγητο, γιατι εχει κοπο, και χρηματα για να γινει και επισης το θεωρω αμαρτια, την στιγμη που αλλα παιδια στον κοσμο πεινανε εμεις να τα πεταμε.





Για να επανελθω λοιπον στο σημερινο μας γευμα........
μαγείρεψα κοτοπουλο (μες στην νηστεια ειμαι) με μουσταρδα στον φουρνο και πιλαφι.
Ομως αυτη την φορα καπως διαφορετικο το πιλαφι απο οτι το εχω συνηθίσει μεχρι τωρα.

Εβαλα το κοτοπουλο κομμενο σε μεριδες στο ταψι,
χτυπησα σε ενα μπωλ λιγο λαδι, το χυμο απο μισο λεμονι, 4 κουταλιες μουσταρδα, αλατι πιπερι και ριγανη, και το εβαλα να ψηθει στον φουρνο.
Οταν ηταν ετοιμο το αφαιρεσα απο το ταψι και στο λιγο ζουμακι που εμεινε προσθεσα 1 νεροποτηρο ρυζι κιτρινο και 2 ποτηρια νερο.
Το ξαναεβαλα στον φουρνο να ψηθει μεχρι να πιει το ζουμι ολο, και να ενα πολυ νοστιμο πιλαφι.


Το συνοδεψα βεβαια και με τα χορταρακια που μου εφερε η μαμα απο τον κηπο της.
Αγριομαρουλα, μυρονια, ζωχοι, καυκαλιθρες και παπαρούνες.
Οι φρέζες που βλεπετε δεν ειναι για φαγωμα, απλα μου τις εστειλε για το βαζο,
μονο που ειναι λιγες ακομη γιατι δεν εχουν ανθισει ολες εκει στο βουνο που μενει ειναι πιο κρυα τα πραγματα και αργουν τα ανοιξιατικα λουλουδια.
Μα και αυτες το αρωμα τους το εδωσαν με το παραπανω.


Το μονο που δεν πρόλαβα να φτιαξω ειναι και ενα γλυκακι για να ειναι ολοκληρωμενο το γευμα,
την Κυριακη βλεπετε εχουμε και διαβασμα, γραψιμο και προετοιμασια για το σχολειο, ε! να πλεξουμε και καμμια σειρα μην ξεχνιωμαστε........
δεν τους αφησα ομως ετσι, παρηγορηθηκαν με .............

σοκολατιτσες !!!!!!

Σας ευχομαι μια καλη και δημιουργική εβδομάδα!!!!!!!!!!

**********

16 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Αχ πουαντερι θα σε μαλώσω σήμερα είναι της σταυροπροσκύνησης και δεν τρώνε

γαστεροπλήξ είπε...

τους σκανδάλισες όλους γιατί;

φιλάκια

Alexandra είπε...

Τι ωραίο που φαίνεται! Και εγώ έτσι το φτιάχνω το κοτόπουλο στο φούρνο, βάζω πατάτες και μπόλικη μουστάρδα. Θα το δοκιμάσω και με ρύζι! Καλή εβδομάδα και καλό πλέξιμο!

cook είπε...

πουαντερι μου
κι εγω το ιδιο πιστευω...δεν πετω ποτε φαγητο,το θεωρω αχαριστια και βλακεια επιλπεον,οταν αλλοι πεινουν εμεις γιατι να μη μαγειρευουμε τοσο οσο χρειαζομαστε?

την Κυριακη την αγαπω ακριβως γιατι ολοι καθομαστε στο μεγαλο τραπεζι,με καλυτερα σερβιτσια και πιο...γκουρμε φαγακια...απο πιτσιρικα ετσι καναμε σπιτι μου,κι ετσι κανω κι εγω τωρα...
το γλυκακι της κυριακης ειναι must...σου στελνω ενα εξτρα large κομματι απο το δικο μας chessecake :)
καλα διαβασματα(εμεις τελειωσμε νωρις γιατι υποσχεθηκα στον μικρο οτι θα παιξουμε μονοπολη!)

eirini είπε...

Ωραίο τραπέζι! Κοτοπουλάκι;;;;;
Ω! ρε Πουαντερί αγαπημένο... τί μου κάνεις!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αυτό που απολάμβανα στα Κυριακάτικα γεύματά μας, ήταν η ευκαιρία που είχαμε να μαζευτούμε γύρω από το τραπέζι "σαν οικογένεια" που έλεγε ο πατερούλης μου!!
Το ίδιο προσπαθώ να κάνω και στο σπίτι μου πλέον.
Ομορφο το κυριακάτικο γεύμα σου!!!

Δημιουργία είπε...

Και για μας η Κυριακη, οταν ημαστε μικρα, ειχε αλλο χρωμα.Αλλα και τωρα εγω παντα φροντιζω για κατι πιο ιδιαιτερο την Κυριακη που μαζευεται ολη η οικογενεια,συνηθεια βλεπεις!

αχτίδα είπε...

Το αγαπημένο μου φαγητό ..κοτόπουλο όπως κι αν είναι το τρώω, το ίδιο και η Ειρήνη εμένα έμοιασε.

Maria Tzirita είπε...

Καλή βδομάδα και σε σένα Πουαντερούλα μου - το ρύζι είναι το πιο αγαπημένο μου φαγητό! Ευχαριστούμε για τη συνταγή, θα τιμηθεί δεόντως! Φιλιά!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε κοριτσια επρεπε να ακουγατε την μαμα μου....
πηρα και εγω τηλεφωνο να της πω με χαρα οτι τα χορτα της ηταν πεντανοστιμα και εκανα το λαθος να της πω οτι ειχα κρεας....
τι το ηθελα;! η γυναικα;! με ξεβαφτησε.
Δεν ντρεπεσαι μου λεει και εχεις και παιδια; τετοιο παραδειγμα τους δεινεις;
Αχ ρε μαμα της λεω ουτε που το ηξερα γιαυτο δεν πιανεται ασε που εγω εχω ακουσει οτι "τα εισερχομενα δεν βλαπτουν, αλλά μονο τα εξερχομενα"
Ε! τοτε ηρθε και αποτελειωσε το θεμα.
Για να αποφυγω τα υπολοιπα εξ αμαξης της ελεγα συνεχεια: ρε μαμα σε κλεινω τωρα γιατι δεν εχω πολλες μοναδες στο κινητο...αντε γεια και φιλια στον μπαμπα!!!
Βρε τι επαθα η ερημη....και πραγματικα δεν ηξερα τι μερα ειναι σημερα.

MOLEMOU είπε...

H ORA EINAI 11 KAI 30 STO MONAXO KAI MOLIS EFAGA ALLA MOLIS TA EIDA MOU ANIKSES OALI THN OREKSI NA SE KALA MMMMMMMMMMMMMMMM-KALHMMERA MOU NA EXEIS KAI KALH EBDOMADA

kiki είπε...

Παρόμοιο φαγητό φάγαμε σημερα...
Καλή εβδομάδα!

Αγγελικη Ν είπε...

Πουαντερί μου, συμφωνώ με αυτό που είπες σχετικά με το τι έχει σημασία! Είναι δικαίωμα του καθενός να νηστεύει ή όχι!
Και εγώ κοτοπουλάκι έφαγα με σαλάτα!
Καλή βδομάδα να έχουμε!

πουαντερι είπε...

Βρε MOLEMOY εκλεισες το μπλοκ;!
Δεν μπορω να σε βρω.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Ρύζι στο φούρνο;Γιατί οχι!Θα το δοκιμάσω και εγώ! Φιλάκια πολλά! Καλή σου μέρα και καλή εβομάδα Πουαντερίτσα μου!

Orsalia είπε...

Κι εγώ κοτοπουλάκι έφαγα με ρύζι!!!!!(με ολίγες τύψεις λόγω σταυροπροσκηνύσεως)
Τέλεια η μαγειρική σου!
Να σαι καλά!
Να'μαστε καλά να μαγειρεύουμε και να τρώμε!!!!! Απόλαυση σκέτη!
Καλή βδομαδα να έχεις!!!!!!!!