Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2009

Ψαξε-ψαξε......δεν θα με βρεις......


Γελασα πολυ σημερα με το παιχνιδι των παιδιων.
Παίζανε κρυφτό με την Μιλού και η ατιμη καθόταν ακίνητη καθε φορα.
Τα παιδια την εκρυβαν κατω απο το παπλωμα και μετα πηγαιναν και αυτα να κρυφτούν, τοτε εγω της φωναζα: Μιλου που εισαι; και εβγαζε μονο την μουσουδα της να μου δείξει που ειναι.
Δεν κουνιοτανε καθολου μεχρι να ακουσει τα παιδια να την φωναζουν.
Τοτε πεταγόταν σαν ελατήριο επανω και ετρεχε να τα βρει.
Τι παιχνιδι κανανε; τι να σας λεω.!!!!






Εγω εφτιαχνα και την πιτσα στην κουζινα για να φανε τα παιδια (μωρε μην με μαλώσετε παλι;!) αφου το ειπα δεν μπορω να νηστεύω........
Εφτιαξα λοιπον μια ψευτοπιτσα οπως την λεω εγω, γιατι ειναι με ζυμαράκι οπως το ψωμι και μια σαλτσα απο λουκανικα.
Πολυ απλη και ευκολη.

Σας δινω και την συνταγη μηπως και την θελετε:
Για την ζυμη:
1 κιλο αλευρι σκληρο και 20 γρ. μαγια φρεσκια
νερο χλιαρο οσο παρει
λιγο αλατι, 1 φλυτζανακι του καφε λαδι.

Ζημωνουμε καλα τα υλικα μεχρι να γινει μια ζυμη οχι πολυ σφιχτη, να κολαει λιγο και την αφηνουμε να φουσκωσει.
Στο μεταξυ φτιαχνουμε μια σαλτσα απο:
1/2 κιλο λουκανικακια φρανκφουρτης κομμενα σε μικρες ροδελες,
1 πακετο μανιταρια,
1 πουμαρο ,
1 σκελιδα σκορδο και λιγη ριγανη.
αφήνουμε ολα αυτα να βρασουν μεχρι να πιουν το ζουμι τους.

Ανοίγουμε σε βουτυρωμένο ταψι (η δοση ειναι για δυο ταψια μεγαλα)
την μιση ζυμη καλα να παει και στα τοιχωματα, ριχνουμε απο πανω την σαλτσα και πασπαλιζουμε με λιγο τυρι ρεγγατο.
Αν θελουμε βαζουμε και ροδελες ντοματας.
Την ψηνουμε σε προθερμασμενο φουρνο στους 200 βαθμους για μια ωρα περιπου.

Οταν ψηθει ειναι σαν ενα αφρατο ψωμι με σαλτσα απο πανω, αν εσεις την θελετε πιο λεπτη τοτε την ζυμη αυτη την μοιράζετε σε τρια μερη.

Αντε καλη επιτυχια!!!!!!!!!!!!!

15 σχόλια:

cook είπε...

πουαντερι μου
με 1 κιλο αλευρι εγω κανω 4 πιτσες!!
:)
κατα τ'αλλα, πολυ...γαργαλιστικη η εμφανιση της πιτσας σου...

eirini είπε...

Α! τελείωσε!!!! Πρέπει να κόψω τις βόλτες από αυτό το μπλοκ! Εσύ αγάπη μου θα με πεθάνεις! Επίτηδες το κάνεις; Πεινάμε σου λέμε!!!!!!!!!!

Η Μιλού είναι εκτός συναγωνισμού! Κι αυτή παιδάκι είναι, μην νομίζεις, της αρέσει που συμμετέχει κι αυτή! Να της δώσεις ένα φιλάκι από μένα!

θέλω πίτσαααααααααααααα!!!!!!!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kι εγώ δεν κατάλαβα!
Με ένα κιλό αλεύρι φτιάχνεις μία μόνο πίτσα?? Φαντάζομαι ότι θα είναι πολύ μεγάλη όμως!
Να χαμε τώρα λίγη!!!
Η Μιλού μεγάλη πλάκα πάντως:))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

να βάλεις τα παιδιά σου να της μάθουν να σκουπίζετε μόνη της στην πετσέτα, μετά το μπάνιο.

κάποτε σε μια παραλία το καλοκαίρι, τρελαθήκαμε όταν είδαμε ένα σκυλάκι κανίς, να βγαίνει μαζί με την κυρία του από τη θάλασσα, να τινάζεται, να τρέχει μόνο του, στην ομπρέλα τους, να αρπάζει μια διπλωμένη πετσέτα, να την ανοίγει επιδέξια και να σκουπίζετε τόσο μα τόσο καλά, μέχρι να φτάσει η κυρά του στην ομπρέλα, αυτό είχε στεγνώσει στην πετσέτα του.

όλα έγιναν τόσο γρήγορα, ούτε φωτο, ούτε βίντεο προλάβαμε να το τραβήξουμε....
ήταν απίθανο, τώρα που είδα τη μιλού κάτω από τα στρώματα, το θυμήθηκα...
τα ζωα είναι αξιαγάπητα..

όσο για την πίτσα, πάντα είναι λύση αξιαγάπητη για τα παιδιά μας...

LIA είπε...

Πουαντερί μου, καλησπέρα!

Πολύ τυχερή η Μιλού!!!Είναι πολύ ευτυχισμένη, που την αγαπάτε τόσο πολύ όλοι σας.Της αρέσει το κρυφτό έτσι; Εγώ σήμερα πήγα την Κίρκη μας στο γιατρό για το εμβόλιο.Σαν παιδάκι κρυβόταν στην αγκαλιά μου, που φοβόταν το γιατρό.
Η πίτσα σου φαίνεται πολύ νόστιμη.Κι εμένα τα παιδιά μου τρελαίνονται για πίτσα.
Μόλις ανέβω στην Αθήνα θα σε συναντήσω. Είμαστε και κοντά. Εγώ θα μένω στο Νέο Φάληρο. Μακάρι αυτό να γίνει σύντομα.
Καλό βράδυ και καλή σου εβδομάδα.

twinkle είπε...

Ουάου!!!
Μη μου πεις ότι δεν δοκιμάζει και η Μιλού!

Ωραία φαίνεται πάντως.

πουαντερι είπε...

cook: δεν ειναι πιτσα ετσι οπως τις ξερουμε, ειναι ενα ψωμι με την σαλτσα απο πανω.
Ασε που αυτο που βλεπεις ειναι ενα τεραστιο ταψι και εγω εκανα δυο τετοια.....
Να φανταστεις το παχος της "πιτσας" οταν ψηθηκε ηταν 3 δαχτυλα.

πουαντερι είπε...

Ειρηνη μου να μου λες οτι ερχεσε για να τα κρυβω!!!!
Θα σου τα κανω ολα παλι οταν τελειωσει η νηστια σου.

πουαντερι είπε...

Ελενα ναι εχετε δικιο σε αλλη περιπτωση με τοση ζυμη βγαινουν 5 πιτσες κανονικες αλλά οπως ειπα και πιο πανω αυτη ειναι ψευτικη πιτσα.
Την κανω εγω στα παιδια για να τα ξεγελασω οταν μου ζητανε να παραγειλουμε πιτσα και οταν δεν προλαβαινω να ανοιξω απο τις αλλες.
Στην ουσια ειναι ενα μεγαλο καρβελι ψωμι με επιπλεον γευση απο την σαλτσα.
Ασε που εχω φτιαξει δυο ταψια με την δοση αυτη αλλά μεγαλα αρκετα, σκεψου οτι στο ταψι μου αυτο οταν κανω γεμιστα μου χωραει περιπου 27 γεμιστα!!!!

πουαντερι είπε...

χα!χα! βρε γαστεροπληξ φοοβερο το κανις, εχω ενα βιντεο με την Μιλου που σερνεται στο πατωμα για να σκουπιστει και εχει πολυ γελιο αλλά δεν ξερω πως να το ανεβασω ρε γμτ.
Πραγματικα ειναι φοβερο τι μπορουν να κανουν ολα τα ζωακια και ειναι τοσο αξιαγαπητα;!
Εγω τρελενομαι μαζι της, αλλά κι αυτη οταν γυριζω απο καπου και εχει ωρα να με δει κατουριεται στην εισοδο απο την χαρα της.

πουαντερι είπε...

Αχ ΛΙΑ μου πολυ θα χαρω να σε δω απο κοντα. Ενοειται οτι θα με παρεις τηλ. να συναντηθουμε, περιμενω....
θα σου στειλω και το τηλεφωνο μου με email να το εχεις.

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου σε πεθυμησα βρε τι κανεις; που εισαι πια;! ειχες πει οτι τωρα που τελειωσαν τα μαθηματα θα εχεις χρονο αλλά με τοσα σεμιναρια ....δεν το βλεπω.

Αγγελικη Ν είπε...

Τα ζώα είναι καταπληκτική παρέα! Τα λατρεύω!
Αν θες να ανεβάσεις βίντεο το πιο εύκολο νομίζω πως είναι να το βάλεις στο YouTube!

πουαντερι είπε...

Αμ! βρε Αγγελικη μου απο εκει δεν ξερω πως γινεται;;;;;
τουβλο σε αυτα παιδι μου! τουβλο!

olivetreegirl είπε...

Πουαντερί μου, τι μου θύμησες! Το ίδιο παιχνίδι παίζαμε μικρά με τον αδερφό μου και την Μίρκα μας... Κρυβόμασταν και τη φωνάζαμε και σκάγαμε με τον αδερφό μου που όπου και να κρυβόμασταν, ακόμα και μέσα στη ντουλάπα, αυτή μας ανακάλυπτε! Άντε, με συγκίνησες πάλι...