Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2009

Χρονια μας πολλα!

Χρόνια πολλά σε όλους τους ΕΛΛΗΝΕΣ και
χρόνια πολλά σε όσους ΓΙΟΡΤΑΖΑΝ σήμερα!!!

Λοιπον παιδια θα σας πω κατι να γελασετε......
σημερα πήγαμε με τα παιδια στην παρελαση στην Αθηνα.

Ο καιρος ήτανε καλος και ετσι περασαμε πολυ ωραια,
Η Ειρηνη δεν ειχε ξαναδει την στρατιωτική παρελαση απο τοσο κοντα
και κοίταζε με ανοιχτο το στομα οση ωρα περνουσανε τα τανκς και τα μεγαλα οχηματα.

Ο Κων/νος βεβαια δεν προλαβαινε να λεει συνεχεια: μαμα κοιτα!
κοιτα κι αυτους τους στρατιωτες! κοιτα και τους τσολιάδες!........
πωπω ειναι πολυ ωραιοι! κοιτα Ειρηνη να παθεις πλακα!
Ειχε πολυ κοσμο και οπως ειναι φυσικο ειχε και πολλους ξενους.
Αλλοι για να δουνε την παρελαση, αλλοι για να επωφεληθούν της κατάστασης και να πουλήσουν την πραμάτεια τους κ.λ.π.

Λιγο πιο περα απο εμας ηταν δυο ξενοι (σκουροι στο δερμα, αλλά δεν ξερω απο που ηταν)
και καθε φορα που η μπάντα επαιζε ενα νεο εμβατήριο αυτοι χορεύανε
λες και ήτανε στην BARBARELLA(που την θυμήθηκα τωρα κι αυτην).
Τα παιδια μου τους κοιτουσαν και χαμογελούσαν.
Εγω βεβαια δεν μπορουσα να γελασω, απλα κοίταγα.
Καποια στιγμη περνάγανε οι τσολιαδες μας και αρχισαμε ολοι να χειροκροτούμε, μες στο καμαρι και τοτε ηταν που δεν αντεξα αλλο και τους εβρισα......
Μολις τους ειδαν αρχισαν να γελανε λες και εβλεπαν κανεναν ξεβρακωτο....παιρνω φορα και εγω και ανοιξα το ωραιο μου στοματακι.
ΟΙ παρευρισκόμενοι με κοιτούσαν χωρις να κανουν κανενα μορφασμο ή σχολιο ή δεν ξερω και εγω κατι!
Μολις ομως τελειωσα αρχισαν να μου φωναζουν ολοι "μπραβο σου! μπραβο σου! πεστα γιατι νομιζουν οτι ηρθαν σε παρτυ αυτοι.
Τι μπραβο ρε παιδια τους λεω! τοση ωρα που τους βρίζω γιατι δεν με σιγοντάρετε και εσεις λιγακι να κανω και εγω χαρα;

Τελος παντων φευγοντας απο την παρελαση μου λεει ο αντρας μου:
Α ρε Μπουμπουλίνα μου !!! το εκανες παλι το θαυμα σου! ολοι εμας κοιτουσαν;!

Φωτογραφιες δεν μπορουσα να βγαλω γιατι κρατουσα την κορη μου αγκαλια για να τραβήξει σε βιντεο ο μπαμπας την παρελαση.
Αλλά μετα που καναμε μια βολτα στην Ερμου ειδα κατι μουσικους που μου αρεσανε παρα πολυ και τους εβγαλα μια φωτογραφια ε!! εβγαλα και μια μαζι τους για να τους θυμαμαι.
Επαιζαν πολυ ωραια μουσικη!!!!!!




12 σχόλια:

Mariela είπε...

Mia χαρά σας βρίσκω....

πουαντερι είπε...

Καλως την!!!
Εγω ομως σε ειχα βρει και σε θαυμαζα με τα ωραια σου!
Οι πινακες σου ειναι καταπληκτικοί.

olivetreegirl είπε...

Χρόνια πολλά Πουαντερί μου! Χαίρομαι που περάσατε όμορφα και που ευχαριστήθηκαν τα παιδιά την παρέλαση. Όσο για το σκηνικό που περιγράφεις, κι εγώ εκνευρίζομαι με την έλλειψη σεβασμού σε ήθη και παραδόσεις. Όπως εγώ σέβομαι την κουλτούρα, τη θρησκεία και τις συνήθειες κάθε λαού, έτσι θέλω να σέβονται κι αυτοί τη δικιά μου!

Ξυπόλυτη είπε...

Χρόνια πολλά, κοριτσάκι. Να αγιάσει το στοματάκι σου!!! και εγώ το ιδιο και χειρότερα θα έκανα. δεν το αντέχω αυτό το να βλέπω και να ακούω παντού ξένους, και το κυριότερο... χωρίς ίχνος σεβασμού στη χώρα που τους φιλοξενεί.

Σε φιλώ γλυκά

γαστεροπλήξ είπε...

μπουμπουλίνα για να είσαι ασορτί και με την ημέρα

πουαντερι είπε...

Ναι ρε Olive μας εφαγε πια:προσεξτε τους ξενους και βοηθηστε τους γιατι ειναι μακρια απο την πατριδα τους.....αυτοι γιατι δεν σεβονται καθολου την χωρα που τους φιλοξενει;

πουαντερι είπε...

Βρε ξυπολυτη εχουν ενα υφος λες και ειμαστε υποχρεοι απεναντι τους και πρεπει να τους δωσουμε...
ααααα$#@$@#

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ ολο ετσι μου λεει ο αντρας μου γιατι αρπαζομαι ευκολα.

venceremos είπε...

καλημέρα σου. και του χρόνου να εισαστε καλά να ξαναπάτε και να τα ...χώσετε στους βάρβαρους!!
φιλιά καρυστινά

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Μπομπουλίνα Καλημέρα! Να είστε πάντα καλά και να περνάτε έτσι όμορφα! Δίκιο έχεις κανένας σεβασμός πια!!!!

Το συγκρότημα αυτό το έχω ακούσει και εγώ κατα καιρούς στις βόλτες μου στο κέντρο. Είναι πραγματικά πολύ καλοί! Φιλιά πολλά Πουαντερίτσα μου.

XRYSOULA είπε...

Α ρε Μπουμπουλίνα!!!
Μπράβο σου και πάλι μπράβο σου.Εάν ελάχιστοι από εμάς τους Ελληναράδες μπορούσαμε να σκεφτόμαστε σαν κι εσένα θα ήμασταν πολύ καλύτερα σαν χώρα και λαός.Αλλά μας έχει ΄φαει βλέπεις ο ωχαδερφισμός.Και τον Εθνικό μας ύμνο να χόρευαν οι "φίλοι" μας θα βρίσκονταν και μερικοί (ες) Ελληναράδες να τους σιγοντάρουν πίστεψέ το.
Οσο για το άλλο το δικό μου πρόβλημα δεν ξέρω εγώ πως να βοηθήσω τον εαυτό μου οπότε δεν ξέρω τι να πώ.Σε λίγο θα βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο για να το σπάσω..

Φιλάκια και σε ευχαριστώ ρε φιλενάδα.

Μάτα είπε...

Αέραααααααα Μπουμπουλίνα κι εγώ μαζί σου!
Τουλάχιστον ευχαριστηθήκατε την παρέλαση!

Φιλάκια και καλό ΣΚ