Πέμπτη, 12 Μαρτίου 2009

Χρονια πολλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Ο μπαμπάς μας τις προάλλες ειχε γενέθλια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Χα!χα! εγινε 43!!!!

Οπως σας εχω πει και πιο παλια εγω δεν εχω καλη σχεση με τις ημερομηνίες, και παραλίγο να ξεχασω ..........
Καλα που πηρε η πεθερά και τα θυμήθηκα,
μονο που με πηρε το απόγευμα και που να προλάβω να παω να ψωνίσω υλικά;!

Ετσι στα πολυ πρόχειρα του ετοιμάσαμε μια τουρτιτσα απλή
με οτι ειχα απο υλικα στο σπιτι,
να φανταστείτε οτι για βαση εκανα δημητριακά ανακατεμένα με κουβερτούρα και για το γραψιμο χτύπησα λιγη κρεμα γαλακτος με αχνη.
Τα κεράκια δε ειναι μονο 4 γιατι αυτα είχανε περισσέψει απο αλλα γενέθλια και δεν τα ειχα πετάξει (άγιο είχα!)
Ευτυχώς ομως τα καταφέραμε και η τουρτα εγινε πολυ ωραία.
Οση ωρα πάλευα εγω με την τουρτα
η Ειρηνη του ετοιμασε μια πολυ ωραια καρτα για να του πει χρονια πολλα!!!!!




Ο μπαμπάς μας ολη αυτη την ωρα κοιμότανε
γιατι
θα πήγαινε για δουλειά νυχτερινος και του είχαμε κλείσει την πόρτα για να μην ακούει.
Δειτε στην φωτογραφια μια μουρη που εχει απο τον υπνο.
Τον πηραμε απο τα μουτρα τον ανθρωπο................

.

34 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Xρονιά πολλά χρόνια καλά και ευτυχισμένα
Να τον χαιρεστε και να σας χαιρετε
Πολυ όμορφη η κάρτα της μικρής
Φιλιά πολλά

πουαντερι είπε...

Ευχαριστω πολυ Βικυ μου!
Με την συνδεση τιποτα ακομα.....

στο κλεμμενο σημα ειμαι, χα!χιχι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙ ΣΑΝ ΤΑ ΨΗΛΑ ΒΟΥΝΑ Ο ΜΠΑΜΠΑΣ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

sobraluz είπε...

Μόνο τέτοιες στιγμές. Να ξέρεις, η ευτυχία είναι στιγμές.

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

πολύχρονος ο μπαμπάς σας να είναι γερός και μαζί να μεγαλώνετε και να χαίρεστε τα παιδάκια σας, η καρτούλα αξίζει πολλά.

maria είπε...

χρονια πολλά για τον μπαμπά σας! πάντα υγειά κ να είναι πάντα χαρούμενος κ ευτυχισμένος κ να τον χαιρόσαστε! κι ας τον παίρνετε από τα μούτρα!!!
πολλά φιλάκια πουαντερί μου, δε περνάς καθόλου από μένα...

neni είπε...

Πολύχρονος ο μπαμπάς σας και πάντα ευτυχισμένος με την οικογένεια του!
Πολύ όμορφη η κάρτα της Ειρήνης σας.Πολλά φιλιά σε όλους σας.

πουαντερι είπε...

Καλως τον σκρουτζακο!!!!!!
ευχαριστουμε πολυ!!!!!!!

πουαντερι είπε...

sobraluz εχεις απολυτο δικιο!
Η ευτυχια ειναι μονο στιγμες.....ικανες να σε κανουν να ξεχασεις ωρες στεναχωριας.
Μετα απο τοση ταλαιπωρια και αρρώστιες ειχε αναγκη αυτο το σπιτι απο τετοιες στιγμες.

πουαντερι είπε...

Γαστεροπληξ την καρτουλα του ο μπαμπας την στολισε κιολας στο γραφειο του.......

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου δεν θα δικαιολογιθω μωρε εχεις απολυτο δικιο.
Δεν περναω, αλλά δεν σε ξεχασα.
Εμαθα οτι θα μου ερθεις κοντα;!
Πολυ το χαρηκα και οταν θες σουβλακι θα με παιρνεις εμενα τηλ. να στο παραγγέλνω για να ειμαστε σιγουροι!!!!

πουαντερι είπε...

Neni μου σε βλεπω.....
περνας χαρουμενα!
Μπραβο σου βρε! ειδες που ολα ερχονται και φευγουν και δεν το παιρνεις ειδηση;!

Anastasia's dolls είπε...

Πολυχρονος και να το χαιρεστε !Ενα μεγαλο μπραβο και στην Ειρηνουλα για την ομορφη καρτουλα της !

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια του Πολλά!!
Πολύχρονος και πάντα γερός και τυχερός να είναι στην ζωή του!!
Να τον χαιρόσαστε και να σας χαίρεται κι αυτός!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

Χρονια πολλα στον μπαμπα!!!!
ελα ρε Μαρια, γιατι το κανονισατε καθημερινη? δεν θα καταφερω να ερθω και θα φαω τα δρογκαλα μου απο τη ζηλια ....

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου Χρόνια Πολλά στον μπαμπά σας!! Χιλιόχρονος με υγεία και ευτυχία!!

Άπο σένα δεν περίμενα και κάτι διαφορετικό!!!Θα την έβρισκες τη λύση έστω και την τελευταία στιγμή!Φιλιά πολλά.

elie είπε...

Χρόνια του πολλά!

twinkle είπε...

Χρόνια πολλά για τον αντρούλη σου!! Να τον χαίρεστε και να είστε όλοι γεροί κι αγαπημένοι. Η τούρτα πολύ ευρηματική. Αυτό που έχω πάντως να πω για την Ειρήνη είναι ότι έχει το "μικρόβιο" της δημιουργικότητας ήδη, μάλλον από τη μαμά. Νομίζω ότι θα εξελιχτεί σε μεγάλη "κράφτερ" μια και έχει και το παράδειγμά σου...
Οι μαρμελάδες εκπληκτικές. Ιδιαίτερα αυτή με το μήλο, τη σταφίδα και την κανέλα... Μου τρέχουν ήδη τα σάλια...
Πολλά πολλά φιλιά κουκλίτσα μου!

Δημιουργία είπε...

Να τον χαιρεστε, να ειναι χιλιοχρονος και ολοι μαζι να ειστε παντα ευτυχισμενοι και χαρουμενοι.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Πολύχρονος, χιλιόχρονος,
ό,τι ποθεί να πάθει,
κι από όσα φέρνει η ζωή,
μόνο καλά να μάθει
Να τον χαίρεστε Πουαντερί!!!!!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Χρόνια πολλά στον μπαμπά σας! Να τον χαίρεστε και να σας χαίρεται. Πολύ όμορφη η κάρτα που έφτιαξε η Ειρήνη (και η τουρτίτσα, βεβαίως-βεβαίως!).

LIA είπε...

Να τα εκατοστήσει!Να είστε γεροί, δυνατοί και χαρούμενοι πάντα.Ευτυχισμένες οικογενειακές στιγμές!Η καρτούλα της Ειρήνης, γεμάτη ομορφιά και αγάπη για τον πατερούλη της.
Πουαντερί μου, να χαίρεσαι την όμορφη οικογένειά σου και μόνο χαρές να έχετε.
Φιλάκια

πουαντερι είπε...

Καλη μου Λια σε ευχαριστω!
Να εισαι καλα και περιμενω ποτε θα ερθεις Αθηνα...........

πουαντερι είπε...

Αναστασια μου σε ευχαριστω, μου αρεσει και εμενα πολυ που η Ειρηνη θελει να φτιαχνει συνεχεια κατασκευες......

πουαντερι είπε...

Ελενα σε ευχαριστω........

πουαντερι είπε...

Ασπα μου σε ευχαριστω πολυ.....

Αληθεια ουτε το Σαββατο μπορεις;

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου προκειμενου να μην στεναχωρεθει ο μπαμπας μας και τα παιδια θα εκανα οτι περνουσε απο το χερι μου.

πουαντερι είπε...

ΕΛΛΗ σε ευχαριστω!
Πως παει το πλεξιμο?!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου να εισαι καλα!!!
Ελπιζω να σε δω το Σαββατο!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου σε ευχαριστω πολυ!
Θα τα πουμε το Σαββατο;;;;

πουαντερι είπε...

Κοκκινοσκουφιτσα μου ποιητρια μου εσυ!!!!!!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Ντοροθυ μαζι με την μαμα το Σαββατο?!

creationsbyeve είπε...

xρονια πολλά!!!να τον χαίρεσαι φιλενάδα!!!!

kiki είπε...

Χρόνια πολλά! Να τον χαίρεσαι!