Τετάρτη, 4 Μαρτίου 2009

Χα! χα! παιζουμε?

Σαν πολυ κυρια που ειμαι ανταποκρινομαι και εγω στο κάλεσμα της ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑΣ για παιχνιδι.
Εγω ειμαι πολυ σοβαρο ατομο αλλά αφου με πιεσανε παρα πολυ θα το κανω.....
Λοιπον το παιχνιδι εχει ως εξης: Πρεπει εγω να σας πω 10 κουσουρια μου.

Πρεπει να ψαξω πολυ για να τα βρω
γιατι εγω οπως ξερετε οι περισσοτεροι ειμαι ΤΕΛΕΙΑ και
κουσουρια δεν εχω, αλλά τελος παντων θα προσπαθησω.....

1: Δεν μπορω να κοιμιθω σε κρεβατι που το σεντονι του εχει εστω και μια μικρη ζαρα,(εχω ξυπνησει τον αντρα μου απο τον υπνο του για να τεντωσω το σεντονι και μετα του ζητουσα να ξανακοιμηθει ο ανθρωπος λες και ειχε μηχανη που απλα την εκλεινε.....)
2: Το πρωι οτι ωρα και αν ξυπνησω δεν μιλαω σε κανεναν αν δεν πιω μια γουλια καφε και δεν αναψω ενα τσιγαρο.
Μετα απλα δεν βαζω γλωσσα μεσα μου.
3:Καθε τρεις και λιγο κυνηγαω τα παιδια μου με μια μπατονετα....τραιλενομαι οταν βλεπω αυτια βρωμικα.
4: Επισης απεχθανομαι τα αλουστα μαλλια. Να φανταστητε οτι οταν καποιος σκυβει να με φιλησει για χαιρετισμο χωρις να το καταλαβω το πρωτο που κανω ειναι να μυρισω τα μαλλια του.
5:Οταν βγαζω ενα καινουριο σχεδιο με τις βελονες μου δεν θελω να πεταει ουτε μυγα στο δωματιο.
6: Δεν μπορω να παω πουθενα χωρις τα τσιγαρα μου και το ΛΙΠΟΖΑΝ.
7: Δεν θυμαμαι ποτε ημερομηνιες εκτος απο τις ημερομηνιες που γεννησα τα παιδια μου και αυτες καποιες φορες τις ειπα αφου σκεφτηκα πρωτα.
8: Δεν μπορω να ζησω χωρις τον καφε,το τυρι και την σοκολατα ΙΟΝ αμυγδαλου.
9: Ειμαι πολυ ευκολοπιστη με τους ανθρωπους, σε σημειο που τις περισσοτερες φορες με εκμεταλευονται.
10: Το καλυτερο το αφησα για το τελος: Εχω μανια με τις τριχες και τα χνουδια στο μπανιο, και οταν λεω μανια θα σας πω μονο το εξης κουφο που κανω.
Καθε φορα που παω στην τουαλετα για να κανω ξερετε τι... οση ωρα λοιπον περιμενω κοβω χαρτι υγειας το βρεχω και μεχρι εκει που φτανω χωρις να σηκωθω καθαριζω το πατωμα απο οτι τριχα τολμησε να ειναι κατω και να με κοιταει.
Εχω τοση τρελα που δεν χτενιζομαι ουτε εγω αλλά ουτε η κορη μου στο μπανιο αλλά στο μπαλκονι (ακομα και με χιονια εγω εξω θα βγω).

Αυτα ειναι μερικα απο τα κουσουρια που εχω και εγω σαν νορμαλ ανθρωπος που ειμαι!!!!

Τωρα κι εγω με την σειρα μου καλω να παιξει την ΕΥΑ, την olivetreegirl και την ΜΑΤΑ μου.
Αντε βρε να σας δω.........


**

13 σχόλια:

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

ΑΣΧΕΤΟ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΤΟ ΠΩ

ΜΗΝ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΜΠΑΤΟΝΕΤΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΣΠΡΩΝΧΕΙΣ ΤΟ ΚΕΡΙ ΠΡΟς ΤΑ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΜΙΣΟΥΝ ΚΕΡΙ ΤΟ ΕΠΑΘΑ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ
Ο ΩΡΛ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΣΚΟΥΠΊΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΤΣΕΤΑ

Μάτα είπε...

Λοιπόν έχουμε και λέμε,πρώτον: στο 2,6,7,8(ΙΟΝ ααααααααχχχχ!),9 και 10 είμαστε ο-λ-ό-ϊ-δ-ι-ε-ς μιλάμε! Στα υπόλοιπα πλησιάζουμε πολύ!

Δεύτερον: Με κάλεσε και ο Κακός λύκος,δεν πιστεύω να πρέπει τώρα να γράψω 20 αντί για 10!

Φιλάκια και καλό βραδάκι αδελφούλα!

πουαντερι είπε...

Αρε Ματα!!! αμα σου λεω εγω οτι κατι παιζει;!
Να παμε στο "παμε πακετο" βρε να μας φερουν κοντα την μια με την αλλη.

πουαντερι είπε...

Μαμα Βικυ ασε το ξερω αλλά καθε φορα που παμε στον παιδιατρο αυτο τον ρωταω: ειναι ενταξει τα αυτια των παιδιων;!
Αφου μωρε δεν μπορω να αντισταθω.....

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

αχ! αυτή η ΙΟΝ αμυγδάλου,
από την ημέρα που θυμάμαι τον εαυτό μου αγαπημένη.

Θυμόσαστε την τεράστια συσκευασία που είχε μέσα και φιγούρες από παραμύθια; γιατί σκαλίζεις πληγές και μου την θύμισες;

μη μου πεις ότι και την ΜΙΛΟΥ την χτενίζεις στο μπαλκόνι, γιατί θα πεθάνω, ή σε φαντάζομαι να τινάζεται το σκυλί και εσύ να τρέχεις ξοπίσω της με την χαρτοπετσέτα.

Τέτοιου είδους νοικοκυρο-υστερίες εγώ τις ξεπέρασα με εργασιομανία, οπότε στο σπίτι επέστρεφα μόνο για 4-5 ώρες, που από αυτές μόνο οι 3 ήταν για ύπνο, και έτσι που καιρός για τέτοιες υστερίες.

Να σου στείλω την κόρη μου με μαλλί θάμνο, μακρύ μέχρι τον ποπό, να κάνει πιστολάκι μέρα παρά μέρα να δώ πόσο χαρτί και πόσες σακκούλες σκούπας θα χρειαστείς.

Ακόμη είναι μικρή η κόρη σου δεν ξέρεις τι σε περιμένει.

Το τσιγάρο σου συνιστώ να το κόψεις για να είσαι ιν, σούπερ μοντέρνα...

πουαντερι είπε...

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ πως δεν τις θυμαμαι! ακομα και τωρα σαν παιδι κανω οταν βλεπω την σοκολατα (μονο αυτην) τραιλενομαι!
Ευτυχως η Μιλου επειδη εχει σγουρο διπλο τριχωμα δεν μαδαει και ετσι το γλυτωσα το εγκεφαλικο.
Ενοειται οτι την χτενιζω στο μπαλκονι και αυτην!!!!

παπαρουνα είπε...

EXV PARATHRHSEI OTI OI PERISSOTERES ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΙΟΜΑΝΕΙΣ...ΕΝΩ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ.....

ΚΑΛΕ ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΕΙ Η ΖΑΡΙΤΣΑ ΣΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ????

ΑΛΟΥΣΤΑ ΜΑΛΛΙΑ!!!ΚΙ ΕΓΩ ΠΑΘΑΙΝΩ ΚΑΤΙ!!!

ΚΑΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΣΙΓΑΡΟ ΤΟ ΠΡΩΙ???ΟΥΟΥΟΥΤΕ ΚΑΛΗΜΕΡΑ

ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΚΙ ΜΕΝΑ Μ ΑΡΕΣΕΙ...ΓΙΑ ΓΛΥΚΑ ΔΝ ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ ...ΑΛΛΑ ΝΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΦΕ ΚΑΙ ΤΣΙΓΑΡΟ ΔΕΝ ΖΩ!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Αχ παπαρουνα μου με νιώθεις!!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Αγαπητή μου, όλα τέλεια. Εκεί που έκανα ΤΟ τρελό γέλιο, ήταν στο 1, το 3, το 7 και νικητής είναι το 10, φοβερό!!! Ωραία κουσουράκια Πουαντερί μου, χαριτωμένα και πικάντικα σαν κι εσένα!

creationsbyeve είπε...

Χαχα ρε φιλενάδα σε πολλά κουσούρια ταιριάζουμε!!!! Αλλά όχι στα περί καθαριότητας χιχιχι!
Ωχ!τώρα πρέπει να γράψω και γω 10 δικά μου.... πρέπει να σκεφτώ χεχε, σήμερα είμαι κουδούνι, θα επανέλθω :)

Potpouriart είπε...

Και εγώ τρελαίνομαι όταν βλέπω αυτιά βρόμικα και ανθρώπους που τα καθαρίζουν σπάνια.Όπως και τα άλουστα μαλλιά ειδικά τα βαμμένα όταν θέλουν βαφή στη ρίζα όταν είναι άλουστα είναι απαίσια στην εμφάνιση άσε που μυρίζουν.

olivetreegirl είπε...

Αχ τι μου' κανες! Δυο μέρες παιδευόμουνα να βρω 10 κουσούρια! (από αυτά που δεν ντρέπομαι να ομολογήσω, γιατί από τα αλλά...)

venceremos είπε...

Καλημέρα..μονο σε ένα ταιρίάζουμε...
δεν πάω πουθενά χωρις τσιγάρα και το λιποζαν..
διαβάζω τα κουσούρια σας στις αναρτ'ησεις και σκέφτομαι και τα δικά μου και λέω..
τι τρέλα μας ...βαράει..όλους μαζί!!!!.
φιλιά καρυστινά