Τετάρτη, 1 Απριλίου 2009

Χαλάλι οι κόποι μας!!!!!!!!!!!




Καλο μηνα κοριτσια!!!!!!!!!!

Ειμαι πολυ χαρουμενη και περηφανη ,γιατι σημερα τα παιδια μου πηρανε τους τιτλους προοδου και ειδα οτι πανε χαλαλι οι κοποι μας.





Η Ειρηνη μου ειναι στην Α'ταξη και δεν παιρνει βαθμους απλα μονο μια ενημερωση.
Μου ειπε η δασκαλα τα καλυτερα, και εγω φουσκωνα μεσα στην ταξη σαν γαλοπουλα.....






Ο Κων/νος μου στην ΣΤ', πηρε τους βαθμους του και με εκανε και αυτος να φουσκωσω παλι απο χαρα.




Ετσι κι εγω έφτιαξα εναν Μπακλαβά με δικο μου φυλλο (για πρωτη φορα το δοκιμασα να τον φτιαξω με δικο μου φυλλο, συνηθως βαζω φυλλο κρουστας αλλά εγινε ωραιο και τραγανο)
και αύριο τους υποσχέθηκα οτι θα τους φτιάξω και παγωτό με σοκολατα.




Η Μιλου καμαρωνει για τα φιλαρακια της και περιμενει κι αυτη την λιχουδιτσα της!!!!.........

23 σχόλια:

α ν ε μ ώ ν η είπε...

Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου πάντα χαρές να σου δίνουν..
Μπράβο κορίτσι μου, κάνεις πολύ καλή δουλειά!!!
καλό μήνα

πουαντερι είπε...

ΑΝΕΜΩΝΗ μου σε ευχαριστω πολυ.
Ειναι το καλυτερο δωρο που μπορει να παρει ενας γονιός!
Ομολογώ πως η δικη μου δουλεια φετος ηταν λιγο πιο δυσκολη, γιατι επρεπε να δωσω βαση στο πρωτακι μας αλλά με κατι τετοια ξεκουραζομαι.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Μπράβο σε όλους σας. Πρώτα πρώτα στα παιδιά και στη συνέχεια σε σας τους γονείς!!! πάντα τέτοιες χαρές να σου δίνουν τα παιδάκια σου Πουαντερίτσα μου! Καλό σας βράδυ και καλό μήνα!

Alexandra είπε...

Καλησπέρα! Μπράβο τους! Να τα χαίρεσαι! Πάντα επιτυχίες τους εύχομαι!

Τι μου κάνεις βραδιάτικα με τον μπακλαβά;;!

Καλό μήνα!

Alexandra είπε...

Α! και με γειά το καινούριο σχέδιο του blog! Πολύ ωραίο και ανοιξιάτικο!

twinkle είπε...

Μπράβο στα καλά παιδιά!!!

Πάνω από όλα να είναι γερά

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Μπράβο πουαντερι μου
Να τα χαιρεσε τα παιδάκια σου παντα τέτοια
Καλά έπαθα πλάκα νόμιζα πως η κόρη σου ήταν μεγαλύτερη Φαίνετε πιο μεγάλη στη φωτογραφία
Ειναι κούκλα
Να σου ζήσουν !
Καλό μήνα φιλιά πολλά

LIA είπε...

Πουαντερί, καλησπέρα!

Καλό μήνα σου εύχομαι. Μπράβο στα παιδιά σου. Πάντα καλή πρόοδο. Να είναι τυχερά στη ζωή τους. Εγώ πάντα έλεγα στους γονείς των μαθητών μου, ότι, οι καλοί βαθμοί των παιδιών τους, είναι και ικανοποίηση των κόπων τους και εφόδια για το δύσκολο δρόμο της ζωής. Δεν είναι όμως το μοναδικό. Πρέπει να πάρουν άριστα, πρώτα σαν άνθρωποι και να τα βοηθήσει ο Θεός να πετύχουν επαγγελματικά, και να κάνουν σωστά τη δουλειά τους, για να νιώσουν ευτυχισμένοι και ολοκληρωμένοι άνθρωποι. Από πρόσφατη έρευνα μάθαμε ότι, οι πρώτοι των πρώτων στις πανελλήνιες εξετάσεις, τα τελευταία δέκα χρόνια, ή είναι άνεργοι ή κάνουν δουλειές άσχετες με τις σπουδές τους και πολύ κατώτερες. Αρκετοί που είχαν μέτρια σειρά ή και ακόμα πιο πίσω, είχαν πάρα πολύ καλή επαγγελματική αποκατάσταση, γιατί οι συγκυρίες ήταν γι' αυτούς ήταν καλύτερες.
Να είναι γερά τα παιδιά σου, εύχομαι και να τα βοηθήσει ο Θεός να πετύχουν στη ζωή τους αυτό που επιθυμούν.

πουαντερι είπε...

Λιτσακι μου να χαιρεσαι και εσυ το Βασιλακη και να τον καμαρωνεις.

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου τα χρωματα του blog πανε με την διαθεση μου.
Θελω να πλεξω ενα καλοκαιρινο πουλοβερ με αυτα τα χρωματα, πολυ μου αρεσει ο συνδυασμός.

πουαντερι είπε...

Αχ βρε νεραιδουλα μου σε ευχαριστω!
Που χαθηκες εσυ; δεν σε βλεπω;!

πουαντερι είπε...

Βικυ ευχομαι και στα δικα σου να ειναι παντα καλα και να τα δεις ετσι οπως θες!

πουαντερι είπε...

ΛΙΑ μου εγω δεν ειμαι υπερ των πτυχιων ετσι απλα για να εχω να λεω.
Στον γιο μου (η κορη ειναι μικρη ακομα), λεω παντα το εξης: Δεν με απασχολει τι επαγκελμα θα διαλεξεις, φτανει αυτο που θα κανεις να το αγαπας για να το κανεις και σωστα, και να εισαι παντα αυτονομος οικονομικα. Να μπορεις να σταθεις στα ποδια σου οικονομικα και να εισαι παντα ανεξαρτητος.
Εγω για ότι αποφασίσει ειμαι μαζι του και παντα στο πλαι του, εξάλλου υπερηφανη θα ειμαι παντα για τα παιδια μου ασχετα με τους βαθμους και τα πτυχια που θα παρουν στην ζωη τους, για μενα ειναι παντα τα ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ.

Αγγελικη Ν είπε...

Πουαντερί μου, να σου ζήσουν, να είναι ευτυχισμένα, να γίνουν σωστοί άνθρωποι και να σε γεμίζουν χαρά!

γαστεροπλήξ είπε...

καλό μήνα, σε χάσαμε πουαντερι

μπράβο στα καλά παιδιά, να τα χαίρεσαι, να είναι πάντα υγιή και τυχερά στη ζωή τους.

ο τόνος αυτός του πράσινου είναι ένα από τα πολυαγαπημένα μου χρώματα, εγκρίνεται ανεπιφύλακτα

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

χιλια μπραβο στα παιδια σου Μαρακι μου, και σε σενα καλη δυναμη για το υπολοιπο που εχεις μπροστα σου

πουαντερι είπε...

Αγγελικη Ν σε ευχαριστω!!!

πουαντερι είπε...

Αχ μωρε ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ αφου ακομα δεν εχω τηλεφωνο.

Εγκρινεις και για πλεκτο στο χρωμα αυτο;

πουαντερι είπε...

Ασπα μου σε ευχαριστω!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολλά πολλά συγχαρητήρια για τα αγγελούδια σου!!!
Νομίζω μεγαλύτερη χαρά δεν υπάρχει για εμάς τις μανούλες, από το να βλέπουμε τα παιδάκια μας να είναι γερά και να προοδεύουν:)

kiki είπε...

Μπράβο στα παιδάκια σου! Να τα χαίρεσαι!

Μάτα είπε...

Μπράαααααβοοοοοο στα αετόπουλά σου!
Πάντα τέτοια!

Υ.Γ.Με κόλασες με τον μπακλαβά!

elie είπε...

Καλή πρόοδο να έχουν τα παιδιά!