Παρασκευή, 3 Απριλίου 2009

Ανυπομονούσα............

Ειμαι πολυ ανυπόμονη τελικά!!!!!
Ενω το γιλεκο περιμενει να πλεξω το λαστιχο στο "V" και να τελειωσει εγω δεν κρατήθηκα.......

άρχισα το μπλουζάκι μου το καλοκαιρινο.
Λες και μας πηρανε οι ζεστες!!!!!!!!!!!!
Η φωτο δεν το αναδεικνύει και πολυ, στην πραγματικοτητα εχει ενα σπαγγί χρωμα που γυρω του ειναι πλεγμενη μια μεταλοκλωστη στο χρυσο και κατα τοπους εχει κορδελα σε κανελί και γκρι χρωμα.
Θα γινει ενα αμανικο μλπουζακι με "παρτους" ωμους και μπροστα λαιμο σε σχημα "V".
Ηδη εχω τελειωσει το πισω κομματι και τωρα αρχισα το μπροστινό......
Ομως θα κατσω αλλο ενα βραδυ και θα τελειωσω το γιλεκο, θελω να το φορεσει ο .Β. αυτες τις μερες.........


Και επειδη οταν παω στο KANGAROO στην Σοφη δεν φευγω μονο με ενα πηρα και αυτο το ψιλό νημα(θελει βελονες Νο 3) για να πλεξω ενα πουλοβερακι καλοκαιρινο με δαντελωτη πλεξη.
Θα το χρειαστω σιγουρα τα βράδια στο κάμπινγκ!!!

δηλαδη........... ΨΙΨΙΨΙΝΙΑ- ΚΟΚΟΨΟΨΑΡΑ παλι........

18 σχόλια:

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Με γειά τα καινούρια νήματα! Πολύ ωραίο το μπλουζάκι που φτιάχνεις! Πλέκεις πάρα πολύ γρήγορα!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου να σου πω, εξαρταται απο το νημα που πλεκω,και απο το αν εχει σχεδιο ή οχι.
Παντως η αληθεια ειναι οτι οταν πλεκω με ισιες μεγαλες βελονες δεν το κοιταω καθολου το πλεκτο και παω πιο γρηγορα απο οτι με τις κυκλικες.
Ο λογος ειναι γιατι με τις ισιες πλεκω σχεδον 20 χρονια ενω τις κυκλικες τις εμαθα εδω και 2 χρονια και δεν τους εχω παρει τον αερα ακομη.
Αυτο το νημα ειναι απο μονο του γρηγορο γιατι δεν θελει σχεδιο και πλεκεται με Νο 4 βελονες.
Φευγει πολυ γρηγορα.

venceremos είπε...

καλα τελειώματα και καλοφόρετα..
φιλιά καρυστινά

Αγγελικη Ν είπε...

Α! Τι ωραίο!
Θα με κάνεις να αρχίσω ξανά να πλέκω!
Φιλάκια

elie είπε...

Με ένα zoom φαίνεται μια χαρά το πλεκτό σου, είναι πράγματι πολύ ωραίο νήμα!

Βλέπω ότι ξεκίνησες τα καλοκαιρινά έγκαιρα! Και τα χρώματα για το πουλοβεράκι πολύ ωραία, επίσης!

γαστεροπλήξ είπε...

με γεια σου, αφού το άρχισες θα το τελειώσεις, δεν πειράζει σα παιδί και εσύ θέλεις πολλά παιχνίδια

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Φαντάζομαι πως στην επόμενη ανάρτηση θα έχεις τελειώσει και τα δυο!! Χα χα! Είσαι πολύ γρήγορη Πουαντερίτσα μου!!

Σήμερα θα πάω στο μάθημα και θα σου πώ για την πλέξη που λέγαμε την προηγούμενη φορά! Φιλάκια πολλά πολλα.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πάντως σήμερα που βγήκα έξω είχε πολύ ζέστη!! Ανετα φορούσα καλοκαιρινά.
Οπότε καλά έκανες και ξεκίνησες το καλοκαιρινούλι!!

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητη μου πουαντερι,εισαι πραγματικα χρυσοχέρα!!!Ερώτηση:Μήπως ξέρεις πού θα βρω οδηγίες για να φτιάχνω V ;Είδα κάτι βιντεάκια στο you tube αλλά έλεγε για μαθηματικές πράξεις για να κάνουμε τις μειώσεις και να χρησιμοποιούμε 2 νηματα,κτλ και μπερδεύτηκα.SoS, ΦΙΛΙΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.

πουαντερι είπε...

ven. σε ευχαριστω!!!
θα σε βαλουμε στο club;!

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου αν ξερεις να πλεκεις αρχισε αμεσως αλλά προσοχη ειναι εθισμος........χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ελλη μου στην φωτο δεν φαινεται καθολου η μεταλοκλωστη του.....

πουαντερι είπε...

Αρε γαστεροπληξ διανα επεσες!
δεν εχω υπομονη να μην αρχισω τα νεα νηματα.

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου περιμενω για την νεα πλεξη.....και εντυπωσεις απο το μαθημα!

πουαντερι είπε...

Ναι βρε Ελενα αλλά ακομα νομιζω εχει τις ψυχρες του ε;!

πουαντερι είπε...

Στελλα: στειλε μου το email σου να σου πω πως θα φτιαχνεις το V πολυ απλα και να σου εξηγησω για τα μαθηματικα......

creationsbyeve είπε...

A!!! πολύ ωραίο νήμα!! και τα λεπτά που πήρες πανέμορφα χρώματα!! Εγώ έχω καιρό να πλέξω :( μ'έχει πιάσει τσοχομανία τώρα τελευταία!!

πουαντερι είπε...

Ευα μου το ψιλο το μπεζ το ειχαμε παρει μαζι, το θυμασαι;!απλα τωρα πηρα και τα αλλα δυο χρωματα.