Τετάρτη, 22 Απριλίου 2009

Έγινε Ανάσταση ....................

Χρονια πολλα φιλοι μου!!!!!
Χριστος Ανεστη!!!!!!!!!!


Μετα απο δυο ολοκληρους μηνες χωρις τηλεφωνο και ιντερνετ επιτελους εγινε Ανασταση στην συσκευή μου................

ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Τι βρισιδια, τι αναφορες, τι καταγγελίες, δεν ξερω τι λειτούργησε απο ολα αυτα, ή μηπως ολα μαζι;! σημασια εχει οτι τωρα εχω ΠΑΛΙ τηλεφωνο.
Πωπω κοριτσια τρεχω να παρω το φιλαρακι μου, να τα πουμε!!!!!



Παρτε τα τηλεφωνα σας γυαλίστε τα γιατι θα παρουν φωτια.........................





Τωρα για το πως περασα και τι εγινε ολο αυτόν το καιρο θα σας τα πω συντομα, προς το παρόν αφηστε με να χαρω το τηλεφωνακι μου και θα επανελθω.................



12 σχόλια:

Anastasia's dolls είπε...

Χριστος Ανεστη ! Αντε και καλες συνομιλιες τωρα !

XRYSOULA είπε...

ΓΕΙΑ σου ξαδελφούλα!!!!!!!

γαστεροπλήξ είπε...

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

Επιτέλους αυτό κι αν είναι ανάσταση, φιλάκια,

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ααααα .... απίστευτο!!
Φαντάζομαι ούτε η ίδια δεν το πιστεύεις!!
Χρόνια Πολλά, Χριστός Ανέστη!!
Αντε και καλές συνομιλίες:))

Alexandra είπε...

Χρόνια πολλά! Χριστός Ανέστη!

Επιτέλους! Καλή διασκέδαση με το τηλέφωνο και το ίντερνετ!

neni είπε...

Απίστευτο και όμως αληθινό,επέστρεψες!

Περιμένω πολλές,πολλές φωτογραφίες.
Φιλιά στα ζουζουνάκια σου.

Μάτα είπε...

Κυκλοφορείς πάλι ανάμεσα στους ζωντάνους; χαχαχαχα!
Καλέ ξεκόλα από το ακουστικό!!!!

Καλημερούδια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

περιμενω να με παρεις !!!!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Χρόνια πολλά Πουαντερούλα μου, και του χρόνου με υγεία και πολύ ίντερνετ! Φιλάκια πολλά, σε περιμένουμε να επανέλθεις δριμύτερη!

venceremos είπε...

Χριστος Ανέστη και χρόνια πολλά.
αφου ολα καλά τωρα ξαμολύσου στα σπορ.........
φιλιά καρυστινά

Δημιουργία είπε...

Αντε τωρα ποιος σε πιανει! Καλοριζικο, καλα τηλεφωνηματα και φουλ ιντερνετ.

loulou είπε...

Ααααχ.. σ' ευχαριστω κοπελα μου εισαι πολυ καλη!! καταλαβες την αρρωστια μου!!! οτι ηλικια και ν'αχουν τα παιδια θα ειναι παντα τα μωρα μας!(θα το νιωθεις βλεποντας να μεγαλωνουν)λοιπον απ'οτι θα καταλαβες με το που βγηκα απο την υπηρεσια μου με συνταξη,(Ν.Π.Δ.Η παιδικοι σταθμοι) τα αστερια μου μεγαλωσαν λιγο αποφασισα να γινω...(χακερ οπως λεει αστειευομενος και ο μεγαλος μου!!!)τα παιδια ομως δεν εχουν το χρονο μου για να με βοηθησουν,(τωρα εδω που τα λεμε βαριουνται και λιγο....)μωρε πουαντερι μου εχω αρκετες ελειψεις! πως θα μπορουσες να με βοηθησει; Σε καλημεριζω και παλι ευχαριστω.