Παρασκευή, 24 Απριλίου 2009

Παιχνιδάκι!!!!!!!!!

Μετα απο πρόσκληση της Αλεξανδρας θα παιξω κι εγω το παιχνίδι αυτο:
Πρεπει να σας πω 13 πραγματα για μενα που δεν ξερετε.....................

1. Καπνιζω και πινω πολυ καφε ολη μερα (δυστυχώς).

2.Ειμαι υπέρ προστατευτική με τα παιδια μου, που μερικες φορες νοιώθω οτι τα πνιγω.

3.Δεν μπορω να επιβληθώ στον εαυτο μου, δηλαδη; καθε βραδυ λεω απο μεσα μου: τερμα απο αυριο θα κανω αυτα για μενα και οταν ξυπνησω τα παραμερίζω και συνεχιζω το ιδιο βιολί.

4.Ειμαι πολυ ονειροπόλα, μπορει να ταξιδευω με το μυαλο μου και να κανω ονειρα για αρκετη ωρα, μου φτιαχνει το κεφι κατι τετοιο.

5.Δεν αντεχω ολα τα ΔΗΘΕΝ & ΠΡΕΠΕΙ.

6.Ειμαι σε γενικες γραμμες πολυ χαρουμενος ανθρωπος, αλλά οταν με πιάσει η ΜΕΛΑΓΧΟΛΙΑ μου δεν βλέπομαι (και δυστυχως μου κραταει αρκετα). Τοτε εξαφανιζομαι απο ολους και ολα μεχρι να ξαναγινω το νουμερο της παρεας.

7.Αν ακουσω για καποιο προβλημα καποιου που μπορω να βοηθησω τοτε τρεχω αμεσως, αλλά επειδη δινομαι με ολη την ψυχη μου παραμεριζω ολα τα αλλα με αποτελεσμα να την πληρωνουν στο σπιτι οι υπολοιποι.
Φυσικα εμενα αυτο δεν με ενοχλει καθολου γιαυτο και συνεχιζω ακαθεκτη!!!!!

8.Οταν καταλαβω για καποιον οτι ειναι αχαριστος ή ειναι μαζι μου για καποιο σκοπο τοτε κανω στροφη και τον μισω με ολο μου το ειναι.

9.Οταν κερδισω το λαχειο(λεμε τωρα),θελω να αγορασω ενα πολυ ωραιο σπιτι με κηπο και τα υπόλοιπα θα τα διαθέσω να μαζεψω ολους τους απορους και να τους κανω ενα γλεντι που θα θυμούνται σε ολη τους την ζωη. Νομμιζω πως κατι τετοιο θα τους κανει να χαρουν περισσότερο κι απο ενα πιατο φαι.

10.Αν και δεν μου φαινεται ειμαι πολυ ευαίσθητη.

11. Κολλάω πολυ στις λεπτομέρειες και καμια φορα μου φευγει η ουσια του θεματος.

12.Βαριεμαι καθε ειδους γυμναστικη και γενικα ασκηση.
Η μονη ασκηση που κανω ειναι να ανεβοκατεβαινω τα σκαλιά του σπιτιου μου (4 οροφοι) με τα ποδια, και καμμια φορα επειδη ακομα κι αυτο το βαριεμαι στελνω για ψωνια αλλους.

13.Ειμαι τυπος χειμωνιατικος γιαυτο οταν ερχεται το καλοκαιρι εγω ειμαι σαν χαμενη.
Δεν αντεχω την ζεστη και τον ηλιο, γιαυτο οταν βγαινω απο το σπιτι μου μοιαζω πιο πολυ με την ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ(τεραστια καπελα και γυαλια).
Τον υπολοιπο καιρο φερνω προς την Νατασσα Γερασιμιδου μου λενε οι δικοι μου, χα!χα!
Μες την κοκεταρία με βρισκω βρε παιδι μου χι!χι! χι!

Αυτα ειναι λιγα πραγματα για μενα! Εχω κι αλλα αλλά σιγα τωρα μην σας τα ελεγα, ας κρατησω και κατι για μενα;!

Δεν ξερω ποια να προτείνω συγκεκριμένα γιαυτο οποια το δει και θελει να παιξει ας ακολουθησει.......




12 σχόλια:

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Ταιριάζουμε πάρα πολύ!!! Στο νούμερο 3: και εγώ όλο λέω πράγματα, αλλά δεν τα αλλάζω, στο 4: είμαι και εγώ πολύ ονειροπόλα, στο 5: δεν τα αντέχω καθόλου, στο 7: και εγώ τρέχω αμέσως και στο 8, επίσης δεν το αντέχω αυτό καθόλου, δεν τους μισώ όμως, απλά τους βγάζω από τη ζωή μου. Μου συνέβη πρόσφατα με μια "φίλη" μου και στεναχωρήθηκα πολύ.

αχτίδα είπε...

Είσαι όπως σε φαντάζομαι ..εκείνο με τη μελανχολία που σε πιάνει δεν μου άρεσε μα θα το ...καταπιώ!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Σε ... συγχαίρω για το Νο 1!!
Μία από τα ίδια... δυστυχώς!!
Μπορεί και να σε ξεπερνάω δηλαδή;-)

eirini είπε...

Όλα μου άρεσαν επάνω σου αλλά το 2 και το 3 πρέπει οπωσδήποτε να τα αλλάξεις! Ιδίως τον υπερπροστατευτισμό τον βρίσκω αβάσταχτο ελάττωμα! Είναι το μόνο πράγμα που δεν αντέχω! Να φροντίζεις τον εαυτό σου και άσε τόσο πολύ τους άλλους! Κάνε πράγματα για σένα και δώσε χώρο στους υπόλοιπους να κάνουν γι'αυτούς! Το να τα βρίσκουν έτοιμα είναι κακό!
Πουαντερί το πιο όμορφο πράγμα επάνω σου είναι ότι είσαι έξω καρδιά! Δεν παίζεσαι και σου το έχω πει πολλές φορές! Να χαμογελάς πάντα! Φιλάκια πολλά πολλά!!!!!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Κυκλοφορεί και σε βερσιόν με 13 το παιχνίδι? Εγώ έπαιξα, αλλά με 10! Με το τελευταίο γέλασα πολύ, θυμήθηκα τη Βασιλειάδου στους "Γαμπρούς της ευτυχίας".

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου ναι εχεις δικιο πολυ μοιαζουμε βρε γιαυτο και συμφωνούμε σε πολλα θεματα....

πουαντερι είπε...

Εμ! Αχτιδα μου τι νομιζες;! μονο θα γελαμε;! αλλά μην νομιζεις, το ξεπερναω μετα.

πουαντερι είπε...

Ελενα να δουμε τι βραβειο θα μας δωσουν για αυτο. Ατιμο πράμα αλλά μ'αρεσει βρε παιδι μου!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Ειρηνη μου τωρα το εχω αλαξει το βιολι με τα παιδια μου αλλά πιο παλιά ημουν ενα αισχος, το ειχα παραχ.... το θεμα.
Οσο για τον εαυτο μου;! αστα να πανε ρε παιδι μου!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Βρε Ντοροθυ ετσι ακριβως βγαινω βρε το καλοκαιρι.... σχεδον δεν φαινομαι.

Anastasia's dolls είπε...

Μια απο τα ιδια στα 1-5-6-8-10. Σαν νουμερα του λοττο τα εχω γραψει ,χαχαχα!

πουαντερι είπε...

Χα!χα! Αναστασια μου αυτο δεν το σκεφτηκα βρε! λες να κερδισω τιποτα αμα τα γραψω κι εγω; εσυ εκανες τιποτα;!
Δεν βαριαισε ομως εμεις εχουμε τον πρωτο αριθμο του λαχειου, τις οικογενειες μας, την υγεια μας και ατομα γυρω μας που μας αγαπανε για αυτο που ειμαστε.