Κυριακή, 26 Απριλίου 2009

Απο αυριο.....τα κεφαλια μεσα.........

Ωραια περασαμε, αρκετα τεμπελιασαμε,
αντε τωρα........
να βρουμε τους ρυθμούς μας.



Να μαζεύουμε και τις δουλειές μας καλέ!!!!
Τελείωσα την καλοκαιρινη μου μπλούζα..............




και αρχισα ενα μπλουζακι της κορης μου όλο χρώμα!!!!!!
Το πλεκω με το βελονακι, που ομολογώ πως με εχει ξετρελάνει!!!
Ειναι η πρωτη μου δουλεια που κανω με το βελονακι,
δηλαδη εχω πλεξει μεχρι τωρα μονο ισια πραγματα, κασκολ κ.λ.π. αλλά δεν ειχα δοκιμάσει να πλεξω μπλουζα
που απαιτεί κοψίματα και λαιμοκοψη και δεν ξερω πως θα τα καταφέρω;!
Αλλά θα δείξει!!!!!!
Προς το παρον ειμαι ακομα στην αρχη,
αλλά φευγει πολυ γρηγορα και δινει πιο γρηγορα υψος στο πλεκτο απο οτι οι βελονες.

Φυσικα αυτο δεν σημαίνει οτι βαζω σε δευτερη μοίρα τις βελόνες;!
Εχουμε εναν ερωτα μεγαλο οι δυο μας που δεν φευγει ευκολα,
απλα πιστευω πως το βελονακι ειναι μια εναλλακτική λυση για το καλοκαιρι που οσο να ναι δεν εχεις και πολυ ορεξη για πλεξιμο με μαλλί.



Θα τα ξανα πουμε, άλλωστε δεν ξερω αν σας το ειπα:

ΕΧΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΚΑΛΕΕΕΕΕ!!!!!!

20 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

είδες τι ωραίο που είναι το βελονάκι; πιστεύω να κατάλαβες τώρα τι εννοούσα όταν σου πρότεινα να πλέξεις με αυτό, πανέμορφο το σχεδιάκι αυτό, με αυτή την πλέξη είχα πλέξει κάτι τερλίκια, καλή επιτυχία

πουαντερι είπε...

Τερλικια δεν ξερω να φτιαχνω νομιζω;! αν σου ειναι ευκολο καποια στιγμη θα μου πεις;
Πραγματικα με εχει κατακτησει το βελονακι, τωρα μενει να κατακτησω κι εγω το κεφαλαιο: μανικοκοληση & λαιμοκοψη.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αντε.... άντε... τα κεφάλια μέσα!! χα χα χαα!!!
Πολύ όμορφο και το σχέδιο με το βελονάκι, αλλά και η μπλουζίτσα πολύ μου άρεσε!!
Καλή βδομάδα να έχουμε από αύριο:)

Αγγελικη Ν είπε...

Πρώτη φορά και τα πας τόσο καλά? Μπράβο σε θαυμάζω!
Πολύ χαρούμενο σχέδιο για μπλουζίτσα!

πουαντερι είπε...

Ελενα: Μεσα-μεσα!!! να ανοιξουν τα σχολεια να βρουμε το ρυθμο μας.
Εχουν ξεφυγει ελαφρως αυτες τις μερες τα παιδια μου.

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου το βελονακι το εχω πιάσει μονο για ισια πραγματα, πρωτη φορα πλεκω μπλουζα!ελπιζω να γινει καλη......

elen είπε...

Μετά τη μαγειρική άλλος ένας έρωτας μεγάλος είναι οι βελόνες και το βελονάκι. Αλλά ας όψεται το αυχενικό μου που δεν μου επιτρέπει πλέον να περνάω ώρες πλέκοντας:( Κατά καιρούς έχω δει τα υπέροχα δημιουργήματα σου. Μπράβο χρυσοχέρα μου !!!!
Καλή εβδομάδα να έχεις:ο)

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Ελενακι μου σε ευχαριστω!!!
γιατι δεν δοκιμαζεις να πλεξεις με τις κυκλικες βελονες; δεν επηρεάζουν καθολου το αυχενικο, το ξερω γιατι κι εγω εμαθα εδω και 2-3 χρονια να πλεκω με αυτες γιατι εχω προβλημα στον καρπο.

Maria Tzirita είπε...

Όπως είδα τον τίτλο σου, φαντάστηκα πως αναφερόσουν στην ομαδική δίαιτα που ξεκινήσαμε! Τα κεφάλια μέσα γενικότερα λοιπόν, στις δουλειές μας, τις υποχρεώσεις μας και στη διατροφή μας! Φιλάκια πολλά, καλή αρχή και καλή συνέχεια σε όλα!

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Πολύ ωραίο το μπλουζάκι σου! Καλοφόρετο! Πάρα πολύ ωραίο και το καινούριο που φτιάχνεις - τέλεια χρώματα και πολύ καλοκαιρινά! Και εγώ δεν έχω φτιάξει ποτέ ρούχο με το βελονάκι, περιμένω να ακούσω εντυπώσεις! Καλή επιτυχία!

elen είπε...

Τις βολεύτικες τις κυκλικές?? Είναι εύκολο? Υπάρχει πουθενά κανένα βιντεάκι για το πως πλέκουμε με δαύτες? Νομίζω ότι δεν θα τα κατεφέρω. Άμα δεν βάλω τη βελόνα στη μασχάλη θαρρώ πως δεν θα μου τρέχει η σειρά. Θα μου πεις όλα μια συνήθεια είναι. Καλό και δημιουργικό απόγευμα σου εύχομαι:)

creationsbyeve είπε...

πολύ όμορφη δείχνει η μπλούζα καλέ!!!! και το βελονάκι χάρμα!!!!
φιλιά

twinkle είπε...

Καλώς σε βρίσκω! Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά.
Με γεια τη μπλούζα. Αυτή με το βελονάκι πολύ μου αρέσει.

πουαντερι είπε...

Μαρια μου δεν θελω να το σκεφτομαι καθολου με την διατροφη μας.
Νομιζω πως αμα κανω την αδιαφορη στο θεμα θα μου ερθει πιο ευκολο χα!χα!
Δεν το αναφερω καθολου......την αλλη Δευτερα που θα ζυγιστω θα δουμε.

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα: ειναι πολυ ευκολο το βελονακι και πολυ γρηγορο, με εχει κατακτησει!!!!!!

πουαντερι είπε...

elen: σου εστειλα email το ειδες;!
μπες εκει που σου λεω και θα δεις ειναι πολυ ευκολο.
Αν μενουμε κοντα θα σου δειξω και απο κοντα οτι θες!!!!

πουαντερι είπε...

Ευα μου ναι ειναι πολυ ωραιο το βελονακι, σε ευχαριστω για τους επαινους σου φιλεναδιτσα μου, παντα μου ανεβαζεις την διαθεση εσυ!!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου καλως ηρθες!!!!
Περασα απο την γειτονία σου!!!!!!!

Maria B. είπε...

Πουαντερί μου!!!! ποσα χρόνια με γύρισες πίσω με το βελονάκι !!! παδιάκι ήμουνα που πλέκαμε παρομοιες μαργαριτούλες - σε μοτιφάκια - και φτιαχναμε κουβερτούλες.
Ηθελα να σε ρωτήσω σχετικά με το σχέδιο, δεν κλεινεις ενα ενα τα ποδαράκια και τα κλεινεις όλα μαζί για να δημιουργήσεις τον κύκλο (στην πρώτη γραμμή) έτσι δεν είναι ? και μετά στην δεύτερη γραμμή βάζεις τα ποδαράκια μέσα στο κυκλάκι?

ευχαρισώ - φιλάκια!!

elen είπε...

Αχ πουαντερί μου δεν το έλαβα το μέιλ σου:( θα σου ήταν εύκολο να μου το ξαναστείλεις; Καλά θα ήταν να ήμασταν κοντά αλλά δε νομίζω εκτός και αν έρθετε το καλοκαιράκι διακοπές στην όμορφη Σάμο οπότε θα κάνουμε το μάθημα στην παραλία πίνοντας το φραπεδάκι μας κάτω από μια ξαπλώστρα!!! Σε φιλώ και σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.