Πέμπτη, 30 Απριλίου 2009

Παμε καλα.......................

Τέταρτη μερα σημερα
και μπορω να πω πως παμε καλα με την διατροφη μας.
Δεν μπορω να πω οτι πεινασα, και επίσης
ενα αλλο που εχω προσεξει ειναι οτι,
μετα το φαγητο δεν με πιανει υπνηλία οπως πρωτα.

Αυτο βεβαια εχει να κανει με τα πολυ λιγα εως ελαχιστα λιπαρα
που εχει το φαγητο μας, και τα οποια ειναι μονο 1-2 κουταλακια ωμο ελαιολαδο την ημερα.

Ο γιος μου μού ειπε οτι αρχισε να νοιώθει ευεξία,
και στο σχολειο μπορει να τρεχει και να παιζει στο προαύλιο καλυτερα.

Σημερα το πρωι τους αλλαξα το πρωινο τους
αντί για γαλα τους εφτιαξα εναν χυμο απο πορτοκαλι, μηλο και φραουλες.
Τα εριξα στον αποχυμωτη και ετοιμος,
πρεπει να πω οτι το χρώμα ηταν λαχταριστο.
Για δεκατιανο τους εδωσα ενα τοστ με τυρι, γαλοπουλα και μαρουλι.

Εχω βεβαια και την ηθικη υποστήριξη της Μαριας ,
ναι της δικιας μας Μαριας της Τζιριτα που εφτιαξε ενα ωραιο blog σχετικο και μας δινει κουραγιο να συνεχισουμε.

Θα σας δειξω το χθεσινο μου φαγητο γιατι δεν προλαβα εχθες να το βαλω..................
ΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ..............................
φιογκακια με τόνο νερου, αρακα και ντοματα ψιλοκομμένη.

ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥΝΟ..............................
Ψητα λαχανικα(πιπεριες,μανιταρια και μελιτζάνα),
με μαρουλοσαλάτα με βαλσαμικο.

Μαρακι μου πρεπει να σου ομολογήσω και το ατόπημα μου.....

Προχθες μπορει να μην εφαγα εγω ψωμακι, αλλά..............
απο το γλυκακι εφαγα το μισο ποτηρι
(δεν αντεχα).


Για σημερα εχουμε κατι πολυ απλο και καλοκαιρινο θα ελεγα πιατο
που ομως νομιζω
οτι ειναι πληρες για καποιον που δεν θελει σε λιγο να πεινάσει παλι
και να τρεχει στο ψυγειο.
Θα ετοιμασω παξιμαδι πολύσπορο με ντοματα, πιπερια, φρεσκο κρεμμυδακι, αγγουρι και ανθοτυρο.

Βρεχω ελαφρα το παξιμαδι το σπαω σε μια σαλατιέρα,
και απο πανω κόβω τα λαχανικα,
ριχνω μια κουταλια λαδι,λιγο ξυδι και ριγανη και
μετα ριχνω και ενα κομμάτι ανθοτυρο σε κυβους.

Στην ουσια ειναι μια χωριατικη με παραλαγη.........
δεν εχουμε και σχολειο αυριο και ετσι δεν εχω άγχος τι φαγητο θα παρουν τα παιδια μαζι τους.



Σας ευχομαι μια ΛΟΥΛΟΥΔΑΤΗ
και ομορφη ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ!!!!






*

18 σχόλια:

Maria B. είπε...

Καλημερούδια !!! καλή Πρωτομαγια και καλό κουράγιο στην δίαιτα - δύσκολο πράγμα βρε παιδιά η δίαιτα, βέβαια όλα στο μυαλό μας είναι... αλλά !!!!

Πουαντερουλα, στολισες πολύ ωραία το μπλοκ σου! μες στα λουλουδια - και του χρόνου!!!!!!!!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

καλό κουράγιο, τέλεια.
με γειά και το καινούργιο look του blog σου, ωραίο χρωματάκι, ανοιξιάτικο, ένα με το Μάη.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σου!!
Καλή Πρωτομαγιά και καλό μήνα από αύριο εύχομαι:)

ηλακάτη είπε...

ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ, ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ,
με επιτυχία στην οικογενειακή υγιεινή διατροφή!!!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Καλή Πρωτομαγιά! Να ξεκουραστούμε κι εμείς οι ταλαίπωροι εκπαιδευτικοί, γιατί τα παιδάκια σας έχουν έρθει από το Πάσχα πολύ ορεξάτα [ όχι βέβαια για μάθημα] και μια βδομάδα τώρα νομίζω ότι δουλεύω πηλοφόρι

big mama είπε...

Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια με τη δίαιτα. Τουλάχιστο είστε όλοι μαζί, τι να πω εγώ που τα αγόρια μας (μπαμπάς και γιός) μας έχουν βγεί οδοντογλυφίδες και εμείς τα κορίτσια (μαμά και κόρη)....ααααχ!

eirini είπε...

Μπράβο Πουαντερί μου! Νομίζω ότι είναι ότι καλύτερο μπορείς να κάνεις για σένα και την οικογένειά σου! Μην το σταματάς! Στο τέλος θα δεις ότι θα σου γίνει συνήθεια! Εγώ πάντα έτσι τρώω εκτός από την Παρασκευή που πάω στην Αχτίδα... εκεί κάνω εξαίρεση!!!!

Φιλιά πολλά πολλά!!! Καλή Πρωτομαγιά!

Maria Tzirita είπε...

Ε δεν το πιστεύω! Ακριβώς αυτή τη σαλάτα με το παξιμάδι, ντομάτα και ανθότυρο έφαγα τώρα το βράδυ! είναι σούπερ πιάτο, χορταστικό και υγιεινό! Για το ατόπημα συγχωρείσαι γιατί είσαι η πιο καλή μαθήτρια απ'όλες! Παράδειγμα προς μίμηση και πολύ σε καμαρώνω κορίτσι μου! Κσλή πρωτομαγιά, καλό μήνα και με τη νίκη!

Δημιουργία είπε...

Καλη πρωτομαγια,καλο μηνα σου ευχομαι.Καλη συνεχεια στην προσπαθεια σας.

elen είπε...

Μπράβο πουαντερί καλή δύναμη καλό μου. Καλό μήνα σου εύχομαι και καλή Πρωτομαγιά. Όσο για το νέο λουκ είναι φανταστικό!!!!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Καλό μήνα και καλή συνέχεια στην προσπάθεια! Το γατί που χορεύει είναι όλα τα λεφτά!

Anastasia's dolls είπε...

Kαλο μηνα και καλη συνεχεια !

XRYSOULA είπε...

Καλό μήνα ξαδελφούλα μου και καλή δύναμη στην προσπάθεια..
Φιλάκια πολλά.

αχτίδα είπε...

Φιληνάδα σου έχω ένα κεκάκι με ροδάκινα...σκέτο πειρασμό!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πω πω πω κάτι έχασα εγώ! Ομαδική δίαιτα; Καλή συνέχεια εύχομαι! Η αλήθεια είναι πωσ πρέπει να αρχίσω και γω! Λίγα θέλω να χάσω, έμειναν απο την εγκυμοσύνη και δεν προσπάθησα σοβαρα και γω βέβαια να τα διώξω! Φιλιά πολλά και Καλό σας μήνα!

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Καλό μηνα !
Αχ πόσο σας καταλαβαίνω και εγώ δίαιτα κάνω

πουαντερι είπε...

Κοριτσια σας ευχαριστω πολυ για το κουραγιο!!!!!

cook είπε...

καλη δυναμη πουαντερι μου!
κι εγω στον ιδιο αγωνα βρισκομαι μιας και το Μαρακι με το μπλογκ της,ηταν αυτο που με...ξεκουνησε να προσπαθησω !
βεβαια μαγειρευω αυτα που θελω,δεν στερουμαι τιποτα(αλλιως δε θα αντεχα!),αλλα τρωω πολυ λιγες ποσοτητες και οχι γλυκα...θα δουμε!