Παρασκευή, 3 Απριλίου 2009

Σκορπιες σκεψεις....ονειρα.....σκορπιες ιδεες... γιατι οχι;...



Οταν κουραστώ απο το πλεξιμο τριγυρναω εδω κι εκει στο ιντερνετ.
Μπαινω σε ξενα blog χαζευω και θαυμαζω τις δημιουργίες τους,
παιρνω ιδεες και γενικώς χαλαρώνω και ονειρευομαι τα δικα μου πλεκτα σχεδια.

Μα ζηλευω κιολας!!!
Ζηλευω που εξω εχουν τοσο προχωρησει στο πλεξιμο, μα δεν θα το ξαναπουμε γιατι ειναι πια γνωστο και ολες εμεις οι Ελληνιδες πλεκτριες το ξερουμε πια.
Απλα σερφαρωντας και βλεποντας τις συναντησεις τους μου ηρθε μια ιδεα που νομιζω πως δεν ειναι άσχημη.......

Σκεφτηκα κοριτσια;! γιατι δεν ξεκιναμε κι εμεις ενα ας το πουμε club πλεξιματος;
για αρχη να ορίσουμε μια μερα την εβδομαδα για συναντηση καπου και καφε με τα πλεκτα μας.
Αρχη θα κανουμε
και ισως ετσι το καθιερωσουμε
και γινει πιο οργανωμενο
και καποια στιγμη θα εχουμε το στεκι μας κι εμεις
που θα μπορουμε να βρισκομαστε να τα λεμε.
Ενα στεκι που δεν ειναι απαραιτητο να το εχει μια απο εμας,
μπορει να ειναι ενα "καφε" που ο χωρος του θα μας εμπνευσει και θα πηγαινουμε συχνα,
ή μπορει να ειναι το σπιτι καθε φορα μιας απο εμας
που θα το οριζουμε στην καθε συναντηση μας.

Οταν ειμαστε παιδια
η μανα μου με τις φιλες της είχανε καθε Πεμπτη συναντηση κορυφης,
ηταν ολες με το εργοχειρο ανά χείρας και πινωντας τον καφε τους,
πλεκοντας ή κεντωντας εβγαζαν και την εφημεριδα της γειτονιας.

Το θυμαμαι και μου αρεσε παρα πολυ,
οταν δεν ειχαμε σχολειο μας έπαιρνε και εμας.
Εκει σε αυτες τις συναντησεις ειχα και την πρωτη μου επαφη με το κεντημα,
που πρεπει να πω πως ηταν τραυματική.
Γιατι;! θα σας πω αμεσως:
Μολις αρχισα το κεντημα μου με υλικα απο τον "ΠΑΝΑΓΟ" αρχισαν και οι πιεσεις ολων των γυναικων μαζι να το τελειωσω γρηγορα.
Καθε τρεις και λιγο μου ελεγαν: αντε ακομα;
που ειναι το κεντημα;
το τελειωσες; κ.λ.π.
με αποτελεσμα να το καταχωνιάσω σε ενα συρταρι και να μεινει μεχρι τωρα στην μεση.


Σκορπιες ιδεες που θα μου αρεσε να γινουν πραγματικοτητα!!!!!!

34 σχόλια:

Alexandra είπε...

Πολύ καλή η ιδέα σου! Ζηλεύω! Γιατί να μην μένω και εγώ στην Αθήνα;!

creationsbyeve είπε...

φανταστική η ιδέα σου φιλενάδα!!δεν ξέρω αν είναι εφικτό μια φορά την εβδομάδα, αλλά θα είναι πολύ ωραία να κανονίσουμε κάτι τέτοιο!!!!θυμάσαι τι ωραία περάσαμε τότε που πλέκαμε όλες παρέα τα σκουφάκια???

πουαντερι είπε...

Αχ ναι βρε ΕΥΑ μου θυμασαι τι ωραια που ητανε; να το οργανωσουμε μωρε καπως!
ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ δεν ειναι μακρια η Αθηνα ισως καποια μερα ερθεις για δουλειες και συναντηθουμε.

venceremos είπε...

καλημέρα.
πολυ ωραία ιδεα. ξεκίνα λοιπόν και να δεις θα γίνει πραγματικότητα.
κριμα που μένω μακρυά.βέβαια δεν ειμαι φαν του πλεξίματος αλλα κατι θα εβρισκα να κάνω κι εγω.
φιλιά καρυστινά

Ανώνυμος είπε...

ΧΙΛΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ,ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΜΠΗΚΑ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΡΑ ΤΟ Ε-ΜΑΙL ΣΟΥ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ.ΤΟ ΕΚΤΥΠΩΝΩ ΚΑΙ ΑΡΧΙΖΩ ΔΟΥΛΕΙΑ ΑΜΕΣΩΣ.ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟΔΙΔΑΚΤΗ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΠΛΕΞΩ ΚΟΥΤΣΑ-ΣΤΡΑΒΑ ΜΟΝΗ ΜΟΥ,ΟΠΟΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΟΥ..ΘΑ ΕΙΣΑΙ Η ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΟΥ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΦΙΛΙΑ,ΣΤΕΛΛΑ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Που και πότε!!!! Τέλεια ιδέα! Ελπίζω να πραματοποιηθεί πολύ σύντομα! Φιλάκια πολλά πολλά!

πουαντερι είπε...

Αντε κοριτσια να το οργανωσουμε σιγα-σιγα!!!!!!

Στελλα μου ειναι χαρα μου να δειχνω αυτα που ξερω στο πλεξιμο, γιατι εμενα δεν μου εδειχναν οι παλιες ευκολα και το ειχα αχτι.
Εκτος απο την καθηγητρια μου στα οικοκυρικα και καποιες φιλες εδω μεσα απο τα blog δεν μου ειπε ποτε τιποτα κανενας, μονο απο το ιντερνετ και τα βιντεακια οτι ειδα.
Πλεκω βεβαια σχεδον 20 χρονια και μονο απο την πειρα τωρα ξερω,αλλά οτι ξερω το δειχνω χωρις δευτερη κουβεντα.
Ελπιζω να μενεις κοντα μας και να συναντηθουμε καποια στιγμη και απο κοντα.
Το kangaroo αν σε ενδιαφερει κανει καποια σεμιναρια για πλεξιμο.

LIA είπε...

Καήσπέρα, Πουαντερί

Όλο όμορφες ιδέες είσαι. Τι κρίμα που δεν είμαι κοντά, προς το παρόν, αργότερα ίσως. Εμείς το είχαμε καθιερώσει με τις συμμαθήτριες από το σχολείο, όσες μετά από τις σπουδές επέστρεψαν να ζήσουν εδώ και είμαστε πολλές. Κάθε φορά μαζευόμαστε στο σπίτι μιας και περνούσαμε υπέροχα. Κέντημα, καφέ, τσάι, πολλά γλυκά και πολλά πολλά αλμυρά. Θυμώμαστε τα παλιά, λέγαμε τα νέα μας, λίγοοοο κουτσομπολιό και καλή καρδιά. Μετά μεγάλωσαν τα παιδιά, έτυχαν αναποδιές σε μερικές και εδώ και αρκετό καιρό σταμάτησε.
Μακάρι η ιδέα σου να γίνει πραγματικότητα. Στους δύσκολους καιρούς που περνούμε, κάθε συνάντηση θα είναι μια νότα χαράς, αισιοδοξίας και δημιουργίας.

Καλή επιτυχία!

Μάτα είπε...

Πολύ ωραία ιδέα!Εύχομαι να βρεις υποστηρικτές και να την κάνετε πραγματικότητα!

Φιλάκια

kiki είπε...

Πολύ καλή ιδεά! Μακάρι να ήμουν πιο κοντά!

olivetreegirl είπε...

Πουαντερί μου, τι ωραία ιδέα!!! Μακάρι να γίνει, θέλω πολύ να σας γνωρίσω όλες!!!
Μπράβο σου που μοιράζεσαι τις γνώσεις σου με τις υπόλοιπες, είναι πολύ σπουδαίο αυτό! Μου έχει τύχει να ρωτήσω προχωρημένη συμμαθήτρια στο κόσμημα "πώς το έκανες αυτό?" και να πάρω την απάντηση "α, αυτά είναι μυστικά του επαγγέλματος!". Μου έκανε τόσο άσχημη εντύπωση!

Δημιουργία είπε...

Ωραια ιδεα, αλλα και με το Παναγο! Που το θυμηθηκες? Ο,τι ηθελες απο κεντημα το εβρισκες εκει!

πουαντερι είπε...

ΛΙΑ μου περυσι το εκανα αυτο με τις μαμαδες απο το σχολειο.
Ειμασταν 4 που πιναμε καφε 1-2 φορες την εβδομαδα στο σπιτι καποιας και τα λεγαμε, περναγαμε ωραια αλλά δεν σιγονταρανε καθολου στο εργοχειρο και ετσι σιγα-σιγα το σταματησαμε.

πουαντερι είπε...

Μακαρι Αδελφουλα μου να γινει και να εχουμε το δικο μας club.

πουαντερι είπε...

Βρε ΚΙΚΙ μου που εισαι εσυ;!

πουαντερι είπε...

Οlive ειδες ποσο ασχημο ειναι; εγω δεν μπορω να πω σε καποια δεν σου δειχνω αυτο που ξερω ρε παιδι μου! ειναι σαν να την βαζω στην ακρη.
Ασε που αν δεν δειξουμε αυτα που ξερουμε πως θα διαδωθει το εργοχειρο στα χρονια μας;!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου τον θυμασαι; απο εκει πηρα τον πρωτο μου καμβα "σχολικος" λεγοταν και κατι μαλλακια και εμαθα να κεντω τα μαξιλαρακια με τους ηλιανθους, μετα μου πηρε η μανα μου τον ψιλο τον χακι καμβα και ενα εντυπο της DMC με μετρητα σχεδια και ειχε την απαιτηση να το τελειωσω σε χρονο DT.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλημερα και καλη εβδομαδα , θα ηταν πολυ ομορφο να πραγματοποιηθει , το σπιτι μου ειναι ανοιχτο για την πρωτη μας συναντηση και οχι μονο

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Έμαθα και τον "Πανάγο"! Εγώ μόνο την Κοσμοκέντ και τον Μπακόλα έχω προλάβει :)

RedHat είπε...

καταπληκτική ιδέα!!! θα ηθελα να μπω στην συντροφιά που θα δημιουργηθεί.μπράβο πουαντερί !
καλη εβδομάδα και καλο βράδυ

πουαντερι είπε...

Α ρε Ασπα!!! με την καλη σου την κουβεντα εισαι παντα κοριτσακι μου!
Φιλιά!!!!

πουαντερι είπε...

Βρε ΝΤΟΡΟΘΙ εισαι πολυ μικρηηηη!!!!!

πουαντερι είπε...

RedHat δεν χρειαζεσαι ιδιαιτερη προσκληση παιδι μου!
Οποτε το κλεισουμε το ραντεβου εννοείται οτι εισαι μεσα!

"ζαχαρούλα.." είπε...

σκόρπιες αλλά δημιουργικές σκέψεις!!!

καλημέρες!!!!!

Το χρυσό ΠιΠι είπε...

λιγο ασχετο με την αναρτηση σου, που βρισκω φανταστικη την ιδεα σου και ας μην ασχολουμαι με το πλεξιμο.

ειναι δυο αδελφια, το ενα γυμνο, το αλλο ντυμμενο. τι ειναι?
οι βελονες του πλεξιματος!!!

eirini είπε...

Μην ξεχάσεις να καλέσεις κι εμένα στο club πλεξίματος... χαχαχαχα!!!!!

XRYSOULA είπε...

hellooooooooooooo!!!!!!!!!!

πουαντερι είπε...

Φιλια ζαχαρενια!!!!

πουαντερι είπε...

Χι!χι!χι! πολυ καλο!! χρυσο πιπι!

πουαντερι είπε...

Εσυ Ειρηνη μου θα ερθεις με τις μεγαλες βελονες σου ετσι;!

πουαντερι είπε...

Αχ ρε Χρυσουλα μου με το κο..ιντερνετ...............

XRYSOULA είπε...

Αχ βρε αγάπη μου συγνώμη χίλια συγνώμη.Τώρα είδα το μύνημα σου η χαζή!!!
Αύριο κιόλας το πρωί στο υπόσχομαι θα σουστείλω μυνημα με καλά νέα στο υπόσχομαι.και πάλι χίλια συγνώμη.
Φιλάκια

πουαντερι είπε...

Βρε Χρυσουλινι αντι να ζητησουν συγνωμη οι αίτιοι μου ζητας εσυ παιδι μου;!

loulou είπε...

πουαντερι καλη σου μερα, ειμαι πολυ πολυ ασχετη με τις ιστοσελιδες!!! θαυμαζω ορισμενα μπλοκ(ενα απο αυτα και το δικο σου) θα ηθελα λοιπον λιγο την βοηθεια σου. ευχαριστω για την φιλοξενια.