Τρίτη, 28 Απριλίου 2009

Που εισαι Μαρακι να με δεις........................

Μια η διατροφη που ξεκινησαμε απο χθες οικογενειακώς,
μια το παιχνιδι "κατι ψηνεται" ειχα έμπνευση και εγω σημερα.

Δευτερη μερα σημερα οπως σας ειπα και ητανε καλύτερη.
Έφτιαξα δικο μου ψωμακι απο κιτρινο αλευρι,
χωρις προσθετα κ.λ.π. και επιπλέον
αυτο το ψωμι μπορει να φαγωθεί το ιδιο ωραια και την επομενη μερα.



Το γευμα μας , ητανε καλο
αν και στην αρχη δεν περιμενα με την γαλοπουλα να ενθουσιαστω τοσο πολυ,
οχι γιατι δεν την τρωμε; αντιθέτως την μαγειρεύω συχνα,
αλλά στηθος δεν προτιμώ γιατι ειναι πολυ ψαχνο.

Ομως χθες βλέποντας την εκπομπη μου ηρθε η ιδεα να την μαρινάρω με πορτοκαλι
και μετα να την ψησω στο φουρνο μαζι με μανιταρια πλευρωτους.
Αλειψα το ταψι με λιγο λαδι ισα-ισα για να μην κολησει το φαγητο,
και τα εψησα σε σιγανη φωτια για μιση ωρα περιπου,
γιατι τα ειχα κοψει ολα σε μεγεθος μπουκιας.


Εγινε ΥΠΕΡΟΧΟ!!!!
Περα απο τις προσδοκιες μου θα ελεγα και την φαγαμε ολοι μας πολυ ευχαριστα.
Την ειχα συνοδέψει και με ρυζι στον ατμομαγειρα μαζι με αναμεικτα λαχανικα(για χρωμα).

Η πατατοσαλατα που βλεπετε ειναι για την κορη μου,
γιατι δεν της αρεσει το ρυζι με ανάμεικτα και ετσι κάλυψα ολα τα γουστα.


Επειδη το στηθος που αγορασα ηταν πολυ μεγαλο
το μισο το εβαλα κι αυτο στον ατμομαγειρα για να δοκιμασω πως θα ειναι
(εγινε πολυ τρυφερο τελικα)
και το φύλαξα για το βραδινό που ητανε
μια σαλατα, ενα αγγουρακι τουρσι,
μια πιπερια κερατο,
και μια σως απο μια κουταλια βαλσαμικο,ενα κουταλακι του γλυκου κοφτο μελι,
και ενα κουταλακι λαδι.
Τα χτυπησα ολα μαζι στο μουλτι και εριξα την σως λιγη ωρα πριν σερβιρω την σαλάτα.
Μετα εριξα απο πανω λιγη γραβιερα τριμμενη
και εκοψα σε μπουκιες την γαλοπουλα και την προσθεσα.

Μεχρι εδω δεν εχω χρησιμοποιήσει πουθενα αλατι,
και μπορω να πω οτι δεν χανει σε γευση καθολου.



Ειχαμε πει με τα παιδια οτι θα τους φτιαχνω και ενα γλυκακι δυο φορες την εβδομαδα.
Σημερα λοιπον εκανα διαφορες αλχημείες
και μου βγηκε ενα επιδορπιο που μπορεσε να καλυψει την αναγκη τους για γλυκο χωρις να επιβαρύνει πολυ την διατροφη μας.

Έλιωσα σεν μπεν-μαρι μιση κουβερτουρα,
με λιγο φρεσκο γαλα και ενα κουταλακι βιταμ με γιαουρτι.
Τα αφησα να κρυωσουν λιγο και εριξα μεσα μια κουπα κορν-φλεικς(απλα, χωρις ζαχαρη),
τα ανακατεψα απαλα και τα εβαλα σε 4 ποτηρια στο ψυγειο
να παγωσει λιγο το γλασο.

Υστερα εκανα μια κρέμα βανιλιας,
(αυτη την κρεμα που τρωνε και τα παιδια την "ανθος αραβοσίτου ΓΙΩΤΗΣ")
και αφου κρατησα δυο κουταλιες
εριξα την υπολοιπη στα ποτηρια πανω απο τα κορν φλεικς.
Αυτην που κρατησα την ανακατεψα με μια κουταλια μαρμελαδα φραουλας
(που εφτιαξα εγω) και την εβαλα κι αυτην απο πανω.
Εμεινε για μια ωρα στο ψυγειο και ετοιμο το επιδορπιο.......
Καλη γευση ειχε!!!!!!!!!!


Αυτο ηταν το γευμα μας και το βραδινό μας σημερα.
Ο γιος μου μου ειπε: Μαμα τελικα μου αρεσει να κανω διαιτα...χα!χα!
Αυριο εχουμε φιογκακια με τονο και σαλατα πρασινη που δεν ξερω ακριβως τι θα περιεχει γιατι δεν ξερω τι ωραιο θα βρω στην λαικη.

Θα σας πω αυριο.

28 σχόλια:

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

καλά πώς γίνεται και μαγειρεύεις τόσα φαγητά; Εγώ ένα και με δυσκολία συγκέντρωσης. Όσο για γλυκό σε τσακίρ κέφι! Νιώθω ότι είμαι πολύ πίσω.. Επιτέλους απέκτησα ιστολόγιο μετά κόπων και βασάνων ! Κανείς δε μου έδειξε και δεν ξέρω και καλά αγγλικά γι' αυτό το βλέπω φτωχούτσικο... Το λένε ΚΥΡΑ ΔΑΣΚΑΛΑ
ΓΙΑ ΚΟΠΙΑΣΤΕ

πουαντερι είπε...

Κυρα δασκαλααααα!!!!
ερχομαι για ποδαρικο!!!!

γαστεροπλήξ είπε...

έτσι είναι η δίαιτα καλέ;.....

ωχ παναγία μου!!!!!

τα πιάτα καινούργια είναι; με γεια, αν είναι καινούργια, λατρεύω το χρώμα τους

γαστεροπλήξ είπε...

έτσι είναι η δίαιτα καλέ;.....

ωχ παναγία μου!!!!!

τα πιάτα καινούργια είναι; με γεια, αν είναι καινούργια, λατρεύω το χρώμα τους

πουαντερι είπε...

Τωρα δηλαδη γιατι μου το λες εις διπλουν; για να το εμπεδώσω;
Δεν ειναι διαιτης; τι να κανω να πεθανω στην πεινα; μην με πιέζετε και εχω και μια ηλικια!!!!
Ναι ναι καινουρια ειναι, σε ευχαριστω!!!!

Anastasia's dolls είπε...

Το γλυκακι θα το ετρωγα ευχαριστως
τωρα !
Καλα η μαμα σου ειναι σουπερ ουαου !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

elen είπε...

Α μου φαίνεται θα ρθω να κάνουμε μαζί δίαιτα που είναι με τα όλα της. Χαίρεσαι να κάνεις δίαιτα έτσι, και ελαφρύ και νόστιμο!!! εκείνο το γλυκάκι δε στο τέλος εκπληκτικό. Εγώ το χω ρίξει στα νερόβραστα...μπλιάχ
Καλή συνέχεια και καλό μας κουράγιο:0)

πουαντερι είπε...

Αναστασια μου ειμαστε μια τρελλη οικογενεια.
Ομπαμπας μου ειναι ο ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ και η μαμα μου η ΠασταΦλωρα αλλα στο πιο εξυπνο ενταξυ, μην την αδικω κιολας;!

πουαντερι είπε...

Ελενη στο ξαναστελνω!!!!
Αυτο τωρα με την παραλλια κατι μου εκανε..........

loulou είπε...

ΑΑΑ, δεν μας τα ειπες αυτα!!! και γω θελω διαιτα.... ζηλευω... εχω οποσδηποτε 6-7 κιλα να χασω λειαν επιεικως!

αχτίδα είπε...

Σωστή διατροφή..έλα να τα πεις και στο Δημήτρη μου ή μαλλον έχε τον μέσα στη κουζίνα σου και τα λέμε!Σου έγραψα στα σχόλια, ΄δεν απαντά το τηλέφωνο σου μου λέει λάθος..στείλε μου το με μέιλ

πουαντερι είπε...

Ελα loulou αρχισε! θα την κανουμε μαζι!!!!ειμαστε πολλες!!!!

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου με τρομαξες, ειπα κι εγω παλι τα ιδια;! στο ξανα εστειλα!

πουαντερι είπε...

ELEN ελα βρε να την κανουμε μαζι! οσο πιο πολλες τοσο καλυτερα!!!!

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Τι ωραία πράγματα έφτιαξες?! Και εγώ θέλω να κάνω δίαιτα! Έρχεται καλοκαίρι! Πουαντερί να κάνουμε μαζί; :)

sofia είπε...

Καλημέρα,
αλλά τα κίτρινα τα γράμματα, δεν τα βλέπω καθόλου τι γράφουν!! Εντάξει τα φαγητά...δεν λέω, ένα και ένα για να ξεκινήσουμε τη δίαιτα!
Μα , αλήθεια, τα βλέπεις καθαρά τα γράμματα?
Καλώς σε βρήκα!

thE KniTTingOholic gIRL είπε...

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά!!

Λυπάμαι για τον καφέ που έχασα :( (ίσως με θυμηθείτε και με καλέσετε την επόμενη φορά??)


το ψωμάκι σου φαίνεται πολύ ωραίο - μου έκανε κι εμένα δώρο έναν η μητέρα μου πριν από ενάμισυ χρόνο και τον έχω "ξεπατώσει" στο ψήσιμο

μάλιστα επειδή δεν μου αρέσει η φρατζόλα έτσι όπως βγαίνει από το φορμάκι, όταν έχω χρόνο στη διάθεση μου, τον σταματάω μετά το ανέβασμα και μεταφέρω τη ζύμη σ ένα ταψάκι και ψήνω σε κανονικό φούρνο - γίνεται τέλειο!!!

μέχρι στιγμής το καλύτερο έχει γίνει με 1 μέρος μαύρο / 1 μέρος καλαμποκάλευρο / 1,5 μέρη κίτρινο :) :) :)





(πάω να συμμαζέψω τις σελίδες μου γιατί τις βρήκα σήμερα μια αηδία - κάτι συνέβει με τον λογαριασμό στο photobucket και μου χάλασε όλο το στήσιμο ... το σιχαίνομαι όταν συμβαίνει αυτό!!! )

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Μικρή μου, καλή αρχή και καλή επιτυχία! Αν κι εχω κι εγώ μια μικρή υποψία ότι δεν είναι και τόσο διαίτης οι συνταγές. Πίστεψέ με, μετά από τέσσερις διαιτολόγους, έχω πια άποψη. Όμως εμπρός! προχώρα και διάψευσέ με! Έτσι κι αλλιώς, φαίνονται όλα τόσο υπέροχα, που τη γαλοπούλα με το πορτοκάλι θα το δοκιμάσω κι εγώ :)))) Πολλά φιλιά!!!

twinkle είπε...

Σχετικά με το χειροποίητο ψωμί, με τον καιρό θα βρεις την κατάλληλη συνταγή. Το χρησιμοποιούσα επί 3 χρόνια 2 φορές τη βδομάδα. Έπαιρνα αλεύρι για χωριάτικο ψωμί. Κυκλοφορεί ένα 5όκιλο καφέ χάρτινο σακί από τους Μύλους Αγίου Γεωργίου που συμφέρει. Πάντως αξίζει να ανακατεύεις τα αλεύρια, να βάζεις διάφορα. Επίσης κομματάκια ελιάς ή κάπαρης, αλλά και σταφίδες.
Μεγάλη ανακάλυψη.

γαστεροπλήξ είπε...

εγώ δεν στέλνω τίποτε διπλό, το σύστημα ώρες ώρες τα παίζει ή στέλνει τα μηνυματα μισά ή τα στέλνει διπλά, μου το έχει ξανακάνει καλύτερα διπλό παρά μισό,
μια χαρά η υγιεινή διατροφή, έτσι δεν θα κουραστουν και τα παιδιά

πουαντερι είπε...

Σοφια καλωσόρισες!
Τα αλλαξα τα γραμματα καλε αν και δεν ηταν κιτρινα, ηταν ροζουλινια!!!

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα μου ελα και εγω απο αλλου το ειδα!!!
Εχει κανει η Μαρια η Τζιριτα ενα blog τελειο και μας εβαλε ολες στην μπριζα.
Και εγω απο ζηλεια το αρχισα:Το λεει "περι διαιτας ο λογος και θα το βρεις εδω::http://peridiaitas.blogspot.com/

πουαντερι είπε...

knittingoholic που σε χασαμε βρε παιδι μου τοσο καιρο;! Την επομενη φορα θα ερθεις σιγουρα για καφε δεν το συζηταω!!!!! Θα το δεις σε αναρτηση στο blog μου.

πουαντερι είπε...

Ελα μωρε Κοκκινοσκουφιτσα μου γιατι δεν ειναι;!
Αφου μονο σαλατες και ψητα ή βραστα τρωμε χωρις πολυ λαδι και χωρις αλλατι.
Ε! ισως επειδη τους τα ψιλοφτιαχνω ετσι που να δειχνουν ωραια σε μπερδεψε!

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου, αυτο το αλευρι παιρνω κι εγω και βαζω και λιγο πολυσπορο.
Αυτο το μηχανημα το εχω πολλα χρονια αλλά δεν εφτιαχνα συνεχεια ψωμι γιατι το τρωγαμε μονομιας.
Και που να βαλεις σταφιδες, ζαχαρη και κανελλα να δεις.
Εκει ζυμωνω και την βαση για τις πιτσες μου.

πουαντερι είπε...

Εμενα οταν δεν ειχα καλο σημα δεν μου τα εβαζε καθολου.
Τι να πω; δεν αρεσαν αυτα που ελεγα;
Καλα καλα τοτε αφου φταιει το συστημα αντε δεν ξαναλεω τιποτα χα!χα!

Potpouriart είπε...

Πολύ ωραία τα ψωμάκια, μου άνοιξε η όρεξη έχουμε και εμείς μηχάνημα αλλά δυστυχώς η μητέρα μου δεν το χρησιμοποιεί και το πήγαμε στην αποθήκη τέλος πάντων. Σας εύχομαι καλή πρωτομαγιά

Maria Tzirita είπε...

Να'μαι κι εγώ! Σε βρίσκω άψογη κι άστους να λένε! Οι συνταγές σου απίθανες, εσύ όμως δε θα φας ψωμάκι, αφού έφαγες ρύζι, ναι; Κι ούτε γλυκάκι βέβαια, άντε μια κουταλιά το παόγευμα για τη γλύκα! Πάντως είναι δύσκολο να κάνεις δίαιτα όταν πρέπει να μαγειρεύεις για τόσους άλλους, γι αυτό σε θαυμάζω διπλά κορίτσι μου. αύριο που θα φας τα ζυμαρικά με τον τόννο, βάλε ή μαγιονέζα λάιτ ή μια κουταλιά λάδι και μη φας άλλο λάδι αν κάνεις και πράσινη σαλάτα που διάβασα. εκτός κι αν εννοούσες ότι είναι για τους άλλους, οπότε οκ. Θα δεις ότι είναι πολύ χορταστικό πιάτο, δε θα χρειαστείς τίποτε άλλο. Σε φιλώ Πουαντερούλα μου και σόρυ που άργησα να σου έρθω σήμερα! Αύριο έχουμε νέα ανάρτηση με γενικές κι έξυπνες συμβουλές!