Κυριακή, 3 Μαΐου 2009

Μια ομορφη πρωτομαγια!!!!!!!!!!!!!!!

Περασαμε πολυ ωραια την ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ μας!
Πηγαμε στην εκθεση λουλουδιων στην Κηφισιά και πιασαμε τον Μαη.
Καθε φορα μαγεύομαι απο ολα αυτα τα λουλουδια και καθε φορα ονειρεύομαι εναν τεραστιο κηπο να τα βαλω ολα μεσα!!!!!!
βεβαια ο κηπος αυτος ειναι και εν μέρη δικος μας
γιατι ειναι ο κηπος της πλατειας μας που παιζουν τα παιδια της γειτονιας και τον βλεπω απο το μπαλκονι της κουζινας μου.
Ετσι προς το παρον χαζευω αυτον.!!!!



Αφου γυρισαμε και περπατησαμε μεσα στα περίπτερα των λουλουδιων.............
πηραμε κι ο καθενας τα αγαπημενα του λουλουδια για το σπιτι.



Φυσικα τα παιδια μου εκαναν για το γραφειο τους μια συνθεση απο κακτους ο καθενας
και επειδη εχουμε και τασεις σαρκοφαγικες ε!.......
πηρανε και απο ενα φυτο που τρέφεται με κουνουπακια και μυγάκια.
Ξερετε τωρα εμεις στο σπιτι δεν θα εχουμε μυγες καθολου και κουνουπια!!!!!
"οικολογικο" εντομοαπωθητικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Φυσικα η κορη μου στην δικη της γλαστρα εβαλε την προσωπικη της πινελιά με διάφορα στολιδια που εχει απο τις κατασκευες της.



Οι κακτοι ειναι απο τα αγαπημενα φυτα της οικογενειας όλης και οταν φτασαμε στο περιπτερο που τους εκθετει παθαμε πλακα.
Ειναι απλα υπεροχοι!!!!!!!!!!!!!!!!!



Πηρα για τον αντρα μου να φυτεψω στις ζαρτινιερες μας δυο νάνους γαρυφαλλακια που του αρεσουν και εγω διαλεξα δυο αλλα φυτα με ομορφα λουλουδια,
λεγεται "καλαγχοη" και μου αρεσαν πολυ για την δευτερη ζαρτινιερα μου.



Μετα ηπιαμε και ενα καφεδακι να ξεκουραστουμε και φυγαμε.
Γυρισαμε σπιτι μας γιατι πεινασαμε απο το πολυ περπατημα
κι αν καθομασταν κι αλλο εξω θα πεφταμε σε παράπτωμα σιγουρα....
ενω στο σπιτι ειχαμε το σιγουρο μενου.
Μπιφτεκακια ψητα με σαλατα κολοκυθακια με μπολικο λεμονακι και σκορδο για το αρωμα!!!



Το σώσαμε το κορμι πατριωτη και σημερα ουφ ευτυχως!!!!!

Μολις τα μεταφυτέψω και φτιαξω το μπαλκονακι μου θα σας το δειξω.


Η Μιλου επειδη της λειψαμε μας εκανε γλυκες το βραδυ και αγκαλιτσες!!!!
Την κουρεψαμε κι εγινε μια κουκλα, και επειδη το ξερει καμαρωνει η ατιμη.

19 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Στα κακτάκια έχω κι εγώ αδυναμία μεγάλη και μάλιστα έχω μια καλούτσικη συλλογή!!
Πολύ όμορφα περάσατε, και του χρόνου!!

γαστεροπλήξ είπε...

κι εμένα μου αρέσουν τα κακτάκια, αλλά αποφεύγω να τα βάζω μέσα στο σπίτι, έχουν κακιά ενέργεια, και το φεγκ σουι, συνιστά, να μην είναι μέσα στο σπίτι, και επειδή από κακία βρίθει το περιβάλλον μας, τα έχω έξω, μάλλον γι' αυτό δεν ξεμπερδεύω με τις κακίες....
έχω έναν κάκτο, να φανταστείς κουβαλούσα κομμάτι από την Κρήτη το 1982-3 και υπάρχει ακόμη, αν και έπαθε πολλές φορές ζημιά, τώρα είναι καμαρωτός καμαρωτός

ηλακάτη είπε...

αχ αυτές οι ανθοεκθέσεις τι μας κάνουν!!!
πανέμορφη η Μιλού, λάμπει η σταρ και το γεύμα ακόμη καλύτερο.

loulou είπε...

ναστε καλα και του χρονου! Και γω αυτη την βδομαδα λεω να παω να παρω δυο λουλουδακια! Μου αρεσει πολυ οι κηπουρικη, χωρο δεν εχω καθολου. Παντως στην ταρατσα φυτεψα δυο ζαρζαβατικα να δω τι θα γινει!!!

Δημιουργία είπε...

Μια χαρα η βολτα σας, πιασατε και τον Μαη με πολυ ωραια λουλουδια.Να εισαστε καλα και του χρονου.Η Μιλου κουρεμενη μια κουκλα.

eirini είπε...

Πολύ όμορφη η βόλτα σου! Καταρχάς είσαι πολύ τυχερή που έχεις τόσο όμορφη θέα από το μπαλκόνι σου!
Αυτά τα... σαρκοφάγα φυτά, τί σας έχει πιάσει καλέ όλους;;; Η μάνα μου πήρε ένα την ανηψιά μου! Πω πω... απαίσιο είναι! Τα υπόλοιπα μου άρεσαν πολύ! Να τα φυτέψεις και να μας τα δείξεις! Το μπαλκόνι σου θα γίνει κούκλα!
Καλά κάνατε και δεν φάγατε έξω! Τί πιο καλό από το σπιτικό φαγητό! Τα κολοκυθάκια με το λεμόνι τα λατρεύω! Η Μιλού σας είναι κούκλα!!! Να μου την φιλήσεις σε παρακαλώ!
Άντε και καλό μήνα να 'χουμε!
Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Καλό μήνα γλυκιά μου! Υπέροχα τα λουλουδάκια σας, να τα χαίρεστε! Συγχαρητήρια και για το μενού σας - σου είπα πόσο περήφανη είμαι για σένα; Σε περιμένω στο στέκι μας να δεις το μενού το επόμενο κι αύριο να μου πεις αν πετύχαμε το στόχο! Φιλάκια πολλά, καλή μας βδομάδα!

cook είπε...

φετος με εχει κυριεψει μια μανια να φυτεψω ο,τι βοτανο υπαρχει σε γλαστρα!δυοσμος,μαιντανος,εστραγκον,αρμπαροριζα,δεντρολιβανο...και επεται συνεχεια!
τυχεροι ησασανταν,εμεις πρωτομαγια καναμε με καταιγιδες!
καλο μηνα!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Αχ αυτές οι ανθοκομικές εκθέσεις! Ψωνίζεις, ψωνίζεις και μετά δεν έχεις που να τα βάλεις, αν μένεις σε διαμέρισμα! Θυμάμαι πριν χρόνια που γινόταν μια έκθεση στην πλατεία Κοτζιά, έφυγα φορτωμένη και δεν μ' έπαιρνε και κανένα ταξί. Ταλαιπωρία... Πάντως απόκτησα τον προσωπικό μου κήπο , έστω και στο μπαλκόνι! Καλό μήνα

πουαντερι είπε...

Ελενα κι εμεις εχουμε την ιδια αδυναμια αλλά μετα απο λιγο καιρο στο γραφειο τους θα καταληξουν στο μπαλκονι και δεν ειναι και μεγαλο.....

πουαντερι είπε...

Α! γαστεροπληξ δεν το ηξερα αυτο καλε! λες να τα βγαλω απο τα γραφεια των παιδιων;

πουαντερι είπε...

Ηλακατη μου δεν μπορεις να τους αντισταθεις! ειναι πανεμορφα!!!

πουαντερι είπε...

Λουλου να πας!να πας ειναι πολυ ομορφα!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου και του χρονου να τον πιασουμε βρε!!!!!
Αντε να φτιαξει ο καιρος να συναντηθουμε για καφε και πλεξιμο ολες!!!

πουαντερι είπε...

Ειρηνη μου φαινεται οτι γινεται μια σιωπηλη συνομωσια μεταξυ τους τα παλιοπαιδα και ζητανε ολα το ιδιο!!

Ειδες; ειδες; σταθερη η δικια σου, ουτε που κοιταξα τα βρωμικα σαντουιτς στον δρομο........(η μυτη μου μονο δεν με ακουγε).

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου το ειδα! να δουμε αυριο τι θα πει και ο ΖΥΓΟΣ.

πουαντερι είπε...

Βρε cook καλα κανεις, εχεις παντα φρεσκα μυρωδικα και απο τα χερακια σου φροντισμένα.

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου και εγω φετος αυτο θελω να κανω, να γεμισω το μπαλκονι μου με πρασινο.
Ελπιζω να τα καταφερω.....

Maria B. είπε...

Και του χρόνου πουαντερούλα!!!
περιμένουμε όταν φτιάξεις το μπαλκονι σου να μας το δείξεις!!!!

καλό μήνα