Κυριακή, 3 Μαΐου 2009

Τι φαγαμε σημερα???????

Σημερα ειχαμε ψητο κοτοπουλο στο φουρνο, αλλά το εβαλα επανω σε σχαρα και απο κατω ενα ταψι με νερο και οταν ψηθηκε και ειδα τι ειχε βγει μεσα στο ταψι τρομαξα.
Παιδια το τι λιπος εβγαλε;
δεν περιμενα να δω τοσο πολυ λαδι μεσα...............
το ειχα αλειψει ελαφρα με λιγη μουσταρδα και ριγανη και ετσι πηρε ωραιο χρωμα και δεν ηθελε αλατι λόγω της μουσταρδας.



Εψησα και στο αλουμινοχαρτο λιγες πατατες ολοκληρες.....................



χτυπησα στο μουλτι λιγο ανθοτυρο, μια κουταλια σουπας μουσταρδα σε σκονη, χυμο απο ενα λεμονι και ενα πορτοκαλι, και ενα μικρο κουταλακι ελαιολαδο.
Μολις τα χτυπησα εγιναν μια καλη πηχτη σως που συνοδεψε καλα τις πατατες.

το συνοδεύαμε με σαλατα μαρουλι με κρεμμυδάκια φρεσκο και άνηθο.

Το βραδυνο μας.........


λιγο στηθος κοτοπουλου, μιση πατατα,και αρκετο μαρουλι.

***

Βεβαια αυριο που θα ζυγιστούμε ειμαι σιγουρη οτι ολοι τους θα εχουν κανει κατι εκτος απο εμενα γιατι δυστυχώς αδιαθετησα και εχω κατακρατηση υγρων.
Ετσι η ζυγαριά σε μενα δεν θα ειναι και πολυ καλη αλλά δεν το βαζω κατω!
Μολις μου περασει θα δω κι εγω αποτελέσματα.

26 σχόλια:

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Αχ Πουαντερίτσα μου μπράβο σας! Πολύ νόστιμα ολα αυτά που μας έδειξες! και πολύ γευστικά φαντάζομαι! Καλό σας βράδυ και καλή σας συνέχεια!

γαστεροπλήξ είπε...

καλό ζύγισμα σε όλους σας, η κότα έτοιμη να ξεγεννήσει έδειχνε, τι γέννησε τελικά; χαχα....

θα αναρτήσω καμμιά σαλάτα για υποστήριξη

ηλακάτη είπε...

στυλάκια θα βγείτε όλοι!!!
τρέμετε παραλίες!!!!!
καλό ζύγισμα

Maria Tzirita είπε...

Καλύτερα νασ μη ζυγιστείς αύριο καλή μου, απόφυγέ το. Έχεις κάνει καταπληκτική δουλειά και χαίρομαι που τα μοιράζεσαι όλα αυτά μαζί μας! Να υποθέσω ότι δεν έφαγες την πέτσα απ'το κοτόπουλο, σωστά; Φιλιά κοριτσάκι μου, καλή βδομάδα - λίγο ζόρικη θα είναι , αλλά καλή!

πουαντερι είπε...

Λιτσα τι κανεις βρε;!

πουαντερι είπε...

Αχ ναι βρε γαστεροπληξ, δωσε μας καμμια ιδεα!!!!
Η κοτα ητανε αρκετα μεγαλη να φανταστεις οτι εμεινε και για την αλλη μερα....

πουαντερι είπε...

Ναι! ναι! Ηλακατη χα!χα! θα κανω το καλοκαιρι μπανιο χωρις να ρουφαω την κοιλια.

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου την πετσα ποτε δεν την ετρωγα, μονο απο το αρνακι τρωω την πετσα.
Και εγω λεω να μην ζυγιστω γιατι θα απογοητευτώ.

Μάτα είπε...

Πεντανόστιμα φαίνονται όλα!
Δεν μετράει μόνο ότι λέει η ζυγαριά αλλά και το πως αισθάνεσαι.

Φιλιά

Maria B. είπε...

ΠΟΥΑΝΤΕΡΙ, δεν πειράζει που η ζυγαριά δεν θα δείχνει τώρα ότι έχεις χάσει, γιατί την επόμενη εβδομάδα που θα ζυγιστείς θα πάρεις πολύ μεγάλη χαρά με το αποτέλεσμα γιατι θα είναι το διπλό !!! κουράγιο μην σε σταματα τίποτα η πρωτη εβδομάδα που είναι και η δυσκολότερη πάει πέρασε, τώρα μπαινεις στα πιο εύκολα!!!

καλή βδομάδα

big mama είπε...

Μπράβο σου κορίτσι! Κάνεις τα φαγητά σου τόσο λαχταριστά που μου φαίνεται πως θα αρχίσω δίαιτα! Όχι πως δε τη χρειάζομαι, απλώς βαριέμαι αφόρητα!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Μα δίαιτα; συνέχεια; Πιστεύω ότι αν κόψεις το βραδινό τελείως, μα τελείως θα έχεις πιο σίγουρα αποτελέσματα! Τα παιδιά βέβαια πρέπει να τρώνε , αλλά εσύ μετά το απογευματινό καφεδάκι ...τέλος. Στην αρχή που θα γουργουρίζει λίγο η κοιλιά σου, μπορείς να φας ένα μήλο ή δυο φρυγανιές με άπαχο τυρί ή ένα γιαουρτάκι 0%. Αν βάλεις πιρούνι μπροστά σου , ας τα! Σ' αυτό βέβαια παίζει ρόλο και ο μεταβολισμός σου, παράγοντας αστάθμιτος πάντα. Εγώ το εφάρμοσα όταν κατάλαβα ότι είχα αρχίσει να μη χωράω στα ρούχα μου και πέτυχε!

Dee Dee είπε...

Μουρλια ακουγονται.....και η σως για τις πατατες πολυ ενδιαφερον ακουγεται, θα τη δοκιμασω.

Ασε που μου αρεσουν τοσο πολυ αυτα που εγω θα εβαζα κιλα επειδη θα ετρωγα μεγαλες ποσοτητες :)

Καλο μηνα!!!

olivetreegirl είπε...

Πουαντερίτσα μου καλώς σας ξαναβρίσκω! Διαβάζω εδώ τις προπάθειές σας και σας καμαρώνω, μπράβο κοριτσάκι, φαίνεται να το έχεις πάρει πολύ ζεστά το θέμα! Καλό κουράγιο και καλή συνέχεια!!

kiki είπε...

Τα ζήλεψα τα φαγάκια όλα!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου καλησπέρα.Καλά το μπλογκ σου είναι μια ομορφιά.Εργο τέχνης.Με ξετρέλανε και η Μιλού.Τι όμορφο πλάσμα!Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου και το σύζυγο.Χάρηκα που τα είπαμε και 'γώ λατρεύω τα λουλούδια αλλά με το πλέξιμο καμία σχέση.

sofia είπε...

Τώρα τα είδα μια χαρά τα γράμματα, αλλά εκεί που είναι ακόμα κίτρινα, μόνο να μαντέψεις μπορείς.
Μαγειρεύουμε παρομοίως τα φαγητά, καλά τραπέζια θα κάναμε!!
καλησπέρα και ..καληνύχτα

πουαντερι είπε...

Αδερφακι μου να τα εκατοστησεις κι απο εδω.
Την ατιμη την ζυγαρια θα την σπασω.....

πουαντερι είπε...

Αχ ναι βρε Μαρακι μου το ξερω, αλλά ειχα αγωνια να δω πως πηγα και τωρα απλα θα περιμενω.
Παντως δεν πειναω πια ισως επειδή τρωμε ολοι το ιδιο.

πουαντερι είπε...

ΜΑΜΑ αν σκεφτεις οτι εγω με τις διαιτες δεν τα πηγαινα ποτε καλα, εχω κανει μεγαλα αλματα.
Αν δεν εχεις παιδι μου την παπαρα σου μεσα στην σαλτσα;! χα!χα!

πουαντερι είπε...

Ασε Αγγελικη μου αυτο με το βραδυνο οσες φορες το εκανα δεν επιανε.
Αυτη την φορα ομως επειδη αφορα και τους υπολοιπους δεν με νοιαζει καθολου.

πουαντερι είπε...

DeeDee βρε τα εδειξα τα πασχαλινα;!
το χειροποιειν και το πουαντερι ειναι το ιδιο πραμα......

Να την δοκιμασεις την σως! δεν θα το πιστευεις ποσο νοστιμη ειναι τελικα και χωρις ενοχες.

πουαντερι είπε...

olive καλε;;;; οτι θα επερνα την Νικολουλη χα!χα! καλοσορισες!!!!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε ΚΙΚΙ τι να ζηλεψεις εσυ απο μενα;
εγω ουτε ματιά δεν ριχνω στο δικο σου γιατι θα με ξεσηκωσεις!

πουαντερι είπε...

Σταυρουλα μου καλως ηρθες κι απο εδω.
Δεν εχει σημασια που δεν πλεκεις, σημασια εχει οτι ειμαστε μια μεγαλη και ωραια παρεα και εισαι ευπρόσδεκτη.
Η Μιλου ειναι το τελευταιο μου μωρο.

πουαντερι είπε...

Σοφια λες; δεν εχω αντίρρηση!!!