Τρίτη, 5 Μαΐου 2009

Χρονια πολλα!!!!!!!!!!!!

Καρδούλα μου όμορφη!!!
Κάθε φορά που γελάς εσύ και λάμπουν τα ματάκια σου ανθίζουν τα λουλούδια!!!!
Κάθε φορά που μου λες μανούλα μου, ανθίζει και η ψυχή μου.
Εύχομαι να σε έχει ο Θεος πάντα καλά, να εισαι παντα ευτυχισμένη και γελαστή!!!!!!!
Το ξέρεις οτι σε λατρεύω μικρή μου λιβελουλα.........................
Από την αγαπημένη μου ΜΑΤΑ!!!!
σε ευχαριστώ πολυ αδερφάκι μου γλυκό.!!!!




δωρακι γλυκο απο την Αγγελικη!!!! Μια αθεραπευτη μανουλα, τυχερα τα μαθητουδια της.
σε ευχαριστω πολυ Αγγελικουλα μου.








ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΜΩΡΟ ΜΟΥ!!!
και εγω σ'αγαπω πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



33 σχόλια:

Anastasia's dolls είπε...

Τα χρονια μου πολλα για την κουκλα σου !Να ειναι καλα και η ζωη παντα να της χαμογελα !

ΕΛΕΝΑ είπε...

Χρόνια της Πολλά!!
Να την χαίρεσαι την πριγκίπισσά σου, να την δεις όπως επιθυμείς:))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ ΕΙΡΗΝΆΚΙ,
ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΊΡΕΣΑΙ ΜΑΡΊΤΣΑ, να την δεις όπως επιθυμείς, πολλά φιλάκια να είσαστε όλοι καλά

eirini είπε...

Να την χαίρεσαι!!!!!!!!!!!! Εύχομαι για την κούκλα σου ό,τι επιθυμεί!!!!
Να έχει υγεία και να είναι πάντα τυχερή και φωτισμένη!!!!!

Να σου ζήσει!!!!!!!
Δώστης φιλάκ από μένα!!!!!!!!

Μάτα είπε...

Τις καλύτερες ευχές μου για την μικρή πριγκηπισούλα σου αδελφούλα μου! Να είναι πάντα γερή και τυχερή και να σκορπίζει πάντα γύρω της χαρά και χαμόγελα!
Να την χαίρεσαι και χρόνια της πολλά και τρισευτυχισμένα!

Φιλάκια

Alexandra είπε...

Χρόνια πολλά! Να την χαίρεσαι! Εύχομαι πάντα να είναι χαρούμενη και ευτυχισμένη, με υγεία και ό,τι επιθυμεί!

ΜΑΜΑ ΒΙΚΥ είπε...

Χρόνια πολλά να την χαιρεσε την κουκλα σου !!!

mariak71 είπε...

Χρόνια πολλά , να την χαίρεσαι την κούκλα σου να είναι πάντα γερή κι ευτυχισμένη . Πολύ νόστιμες οι συνταγές που ...ανεβάζεις καθώς είναι δύσκολος ο αγώνας απώλειας κιλών και θέλει αρκετή υποστήριξη . Σ' ευχαριστώ

RedHat είπε...

Χρονια Πολλά στην κούκλα σου.
να ειναι γερή, δυνατή ,ευτυχισμένη και να σου δίνει πάντα χαρά.

καλη μερα να εχεις

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

ειρηνακι μου καλο χρονια πολλα , γεματα αγαπη , φροντιδα και ομονοια στην ψυχουλα σου παντα να κατοικουν , φιλακια καλο μου πλασμα

Dee Dee είπε...

Να τη χαιρεσαι την κουκλα σου!!!

Να της βαλεις και μπλε χαντρουλα επειδη ειναι υπεροχη :):)....σαν ζωγραφια!!

Να ειναι παντα γερη, ευτυχισμενη, δημιουργικη σαν τη μαμα και τυχερη στη ζωη της!!!


υ.γ. Αυτο το μπλογκ τωρα το πηρα ειδηση....γι' αυτο ρωτουσα στο αλλο που ειναι τα πασχαλιατικα :):)

luna είπε...

Χρονια πολλα πολλα, γερη και ευτυχισμενη να ναι, και μονο οτι επιθυμει στο δρομο της να βρει!
Να την χαιρεσαι!

big mama είπε...

Να τη χαίρεσαι την Ειρηνούλα σου και να έχει πάντα υγεία και ότι επιθυμεί!

elie είπε...

Να την χαίρεστε την κούκλα σας!

Maria Tzirita είπε...

Πω, πω τι πριγκήπισσα είναι αυτή; Πώς να μην την καμαρώνεις και να μην την λατρεύεις; Να τη χαίρεσαι Πουντερούλα μου, χρόνια της πολλά, εύχομαι πάντα να χαμογελά και να γεμίζει την καρδιά σου με τόση χαρά! Να μου την φιλήσεις και να είστε πάντα όλοι καλά! Και του χρόνου!

Δημιουργία είπε...

Να είναι πολυχρονο το κοριτσι σου, να το χαιρεσαι, να το καμαρωνεις και να ειστε ολοι παντα χαρουμενοι!

πουαντερι είπε...

************************
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥς ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ,
ΜΕ ΣΥΓΚΙΝΗΣΑΤΕ ΒΡΕ!!!!
ΚΙ ΑΜΑ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΤΡΕΛΕΣ ΔΑΚΡΥΖΟΥΜΕ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ.....

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΤΗς ΑΧΤΙΔΑς ΚΑΙ ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΟΥΔΙ ΤΗς ΜΑΤΑΣ.
*************************

Maria B. είπε...

πουαντερί μου, ότι ευχες και να πω στο αστέρι σου λίγες θα είναι, εχω και μια κορούλα και την καμαρώνω σαν γυφτικό σκερπάνι που λέει ο λόγος !!!!
Να την χαίρεσαι να είναι πάντα καλά και να εχει αγάπη στην ζωή της. Καλή πρόοδο.

Να δώσεις στα μωρά σου ένα γλυκό φιλάκι απο μένα!!!! αμα σε ρωτήσουν απο που είναι να τους πεις ότι είναι απο μια αλλη μανούλα που αγαπαει πολύ-πολύ όλα τα παιδάκια !!!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΤΗ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΓΕΡΗ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ. ΣΟΥ ΕΦΤΙΑΞΑ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΚΟΛΛΑΖ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΘΑ ΣΤΟ ΣΤΕΙΛΩ ΜΕ E- MAIL

ηλακάτη είπε...

Πολύχρονη η Ειρηνούλα, να είναι πάντα χαμογελαστή και φωτεινή όπως τώρα,
πολλά φιλάκια στο αγγελούδι σου, ο θεός μαζί της!!!

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Χρόνια της πολλά Πουαντερί μου! Να την καμαρώνεις πάντα όπως τώρα και να έχει μόνο χαρές στη ζωή της. Πολλά φιλιά κι ευχές!!!

lila είπε...

Χρόνια πολλά στην μικρή σου πριγκίπισσα.Να την χαίρεσαι, να είναι γερή και χαρούμενη σε όλη της την ζωή.
Να είστε καλά και του χρόνου!

ΥΓ:Καλή δύναμη με την δίαιτα!

creationsbyeve είπε...

Χρόνια πολλά!!!!να χαίρεσαι τη νεραϊδούλα σου!!!!!!και να μου την φιλήσεις ρουφηχτά!!!!!!θα σε πάρω τηλ. το βράδυ :)

Κόκκινη Ομπρέλα είπε...

Να την χαίρεσαι την κορούλα σου, π ουαντερί μου, να την καμαρώνεις και να είναι πάντοτε γερή και ευτυχισμένη! Τι κούκλα που είναι, τι εξωτική ομορφιά!
Πάντα χαρές και γιορτές στο σπιτικό σας!
Τα φιλιά μου!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Χρόνια πολλά! Να τη χαίρεσαι, να είναι πολύχρονη και πάντα ευτυχισμένη!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου καλησπέρα.Να τη χαίρεσαι την κορούλα σου,κουκλίτσα είναι.Να έχει καλή πρόοδο και να είναι πάντα καλά,το ίδιο και συ για να την καμαρώνεις.

α ν ε μ ώ ν η είπε...

Δεν ξέρω ποιος γιορτάζει υποθέτω πως είναι το κοριτσάκι σου…
Χρόνια Πολλά (στην μικρή πριγκίπισσα)

Theogr ο κηπουρός είπε...

Πολύχρονη καλότυχη και γερή να είναι. Να της χαιρόμαστε (και ‘γω Ειρήνη έχω)

LIA είπε...

Στέλνω πολλές ευχές για την Ειρήνη.
Να είναι πάντα καλά και χαρούμενη.Ο Θεός να είναι πάντα κοντά της και να τη βοηθά. Είναι και κούκλα. Να είστε καλά όλοι σας, να την καμαρώνετε.
Πολλά φιλιά.

olivetreegirl είπε...

Να το χαίρεσαι το κοριτσάκι σου Πουαντερίτσα μου, να' ναι πάντα γερό και δυνατό και όλης της γης οι άγγελοι να το φυλάνε! Τι όμορφο που είναι, καλά λέει η Dee Dee, βάλ' της κάνα ματόχαντρο!

neni είπε...

Nα την χαίρεσαι πουαντερι μου την γλυκιά σου πριγκίπισσα.Να την βλέπεις πάντα χαμογελαστή κ ευτυχισμένη.
Πολλά φιλάκια!!

elen είπε...

Σήμερα πήρα είδηση,λόγω απουσίας μου, ότι η μικρή σου πριγκίπισσα γιόρταζε. Καλέ είναι κούκλα!!! Τι ματάρες είναι αυτές?? φτου σκορδάκια!!!Να το χαίρεσαι το βλασταράκι σου καλή μου, πάντα γερό,τυχερό και ευτυχισμένο!!!!!

kiki είπε...

Να τη χαίρεσαι!!! Χιλιόχρονη!