Κυριακή, 10 Μαΐου 2009

Με ηλιο τα βαζω.....με ηλιο τα βγαζω.......τι εχουν τα σκασμενα και ψωφανε;

ή
ποτε ο Γιαννης δεν μπορει.........ποτε ο κολος του πονει.!

Θα μου πειτε τωρα γιατι σας λεω παροιμιες Κυριακατικα;;;

Να τα παρω απο την αρχη.......
μου λεει προχθες ενας φιλος μας που ειναι πολυ γνωστης των PC.
-Μαρια ποτε ληγει η εγγυηση του laptop σου;
-Ε! νομιζω αυτον τον μηνα ή τον επομενο, γιατι ρωτας;
-Δεν του κανεις ενα format πριν ληξει να ανασανει κιολας;
-Μα γιατι ρε του λεω αφου παει μια χαρα!!!
-Ποτε δεν ξερεις τι γινεται, αν δεν το κανεις αυτο, γιατι ο σκληρος σου αν υπαρχει προβλημα εκει θα φανει.

Αρχισαν να με ζωνουν τα φιδια εμενα..........
μαζευω οτι φωτογραφιες εχω (δεν την ξαναπαταω) και οτι σχεδια εχω μαζεψει απο το ιντερνετ ολο αυτο το διαστημα και τα βαζω σε εναν εξωτερικο σκληρο που εχω.

Φωναζω τον φιλο και του λεω....
-Δεν ερχεσαι βρε να πιουμε κανενα καφε; εχω φτιαξει και ενα ωραιο γλυκακι ελαφρυ με ζελε και γιαουρτι(απο την ΑΧΤΙΔΑ το πηρα) μουρλια!!
-Δεν ξερω αν θα προλαβω να ερθω, θα δω;!
-Οχι θα δεις!!!!! ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ! δεν αδειασα εγω το LP μου για να το βλεπω να καθεται, εχεις δουλεια να κανεις.

Και ηρθε!
και αρχισαμε να κανουμε format...........
και ναι!! ειχε προβλημα ο σκληρος μου!!!!!!!!!!!!

Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
το πηγα λοιπον και εγω στους ειδικους και θα μου το εχουν ετοιμο σε λιγες μερες.
Ο σκληρος που λετε παιδια, καθε αλλο παρα σκληρος ηταν..........
μαλακωσε σε ενα μεγαλο του μερος.
Θα τα πουμε λοιπον μολις ξανασκληρηνουμε.......
προς το παρον θα πεσω παλι στην μεγαλοψυχια της ανηψιας.
Αλλά αυτη την φορα την εχω "λαδωσει" της εταξα μπλουζακι πλεκτο οπως το θελει......

Αντε να δουμε τωρα τι θα γινει.


Καλε με αυτα και με εκεινα ξεχασα σημερα οτι γιορταζουμε!!!!!!

********ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ*********

12 σχόλια:

big mama είπε...

Υπομονή, ευτυχώς υπάρχει και η ανηψούλα σου. Και εγώ πρέπει να κάνω format (που λέει ο λόγος, εγώ άσχετη).
Χρόνια πολλά μανούλα!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου καλημέρα και Χρόνια μας Πολλά.Να χαίρεσαι τα αγγελούδια σου.Για όλα αυτά που γράφεις εγώ είμαι παντελώς Ασχετη!Δεν ήξερα ότι αρρωσταίνουν και οι υπολογιστές!Θα τα μεταφέρω στο σύζυγο μου.Περαστικά πάντως στο δικό σου laptop.

γαστεροπληξ είπε...

ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!

Φιλιά

eirini είπε...

Αμάν βρε Πουαντερί! Ήρθε το τηλέφωνο, έφυγε ο σκληρός... χαχαχα!!! Άντε ελπίζω να γίνει σύντομα καλά!

Αυτό με το υπερμαλάκωσε και σκλήρυνε πολύ μ'άρεσε, χαχαχα!!!!!

Φιλιά πολλά πολλά!
Να σε χαίρονται τα παιδάκια σου!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Aντε πάλι, θα πέσεις στην ανάγκη της ανηψιάς χα χα χα!!
Χρόνια σου Πολλά, χρόνια πολλά σε όλες τις μανούλες σήμερα:)

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Έχω κάνει format δυο φορές και ξέρω τον πόνο σου! Το κακό ήταν ότι δεν είχα προλάβει να σώσω τα αρχεία και καταλαβαίνεις...κόλαση. Η δουλειά μιας ολόκληρης χρονιάς πήγε στράφι Τέλος πάντων εσύ το πρόλαβες στο τσακ, πάλι καλά.
Χρόνια Πολλά, χρόνια πολλά να σε χαίρονται και να'σαι πάντα προκομένη, ετοιμόλογη και δημιουργική

twinkle είπε...

Χρόνια Πολλά!!!!

Δημιουργία είπε...

Καποτε και οι σκληροι μαλακωνουν.
Χρονια πολλα, να χαιρεσαι τα παιδακια σου.

Maria Tzirita είπε...

Χρόνια μας πολλά Πουαντερούλα μου, περνα από το μπλογκ μας, έστω από την ανηψιά, να μου πεις τα νέα από το πρόγραμμά σου! Φιλιά πολλά!

Maria B. είπε...

Xρόνια πολλά γλυκειά μανούλα!

καλό κουράγιο με τον υπολογιστή σου!!!!

φιλάκια

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

τι ταλαιπωρια ειναι αυτη Θεε μου?

Alexandra είπε...

Χρόνια πολλά!

Τι πράγμα είναι αυτό με την τεχνολογία; Πρώτα το τηλέφωνο, τώρα αυτό; Τουλάχιστον το έκανες προληπτικά και το βρήκες, φαντάσου να είχε πάθει κάτι μετά και να έχανες τα αρχεία σου!