Τρίτη, 12 Μαΐου 2009

Καλημερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Φιλοι μου καλοι ηρθα..........
επειδη δεν αντεχω να πηγαινοερχομαι στην ανηψια μου για να δω τι κανετε, παρακαλεσα τον Β να μου συνδεσει το ιντερνετ στον υπολογιστη του γιου μου μεσα.
Ναι ειμαι αυστηρη με το θεμα αυτο και οταν απεκτησα το δικο μου φορητο αποσυνδεσαμε το ιντερνετ στον αλλο υπολογιστη που αναγκαστικά ειναι μεσα στο δωματιο των παιδιων λογω χωρου.
Δεν ηθελα ποτε να εχειχωρις εποπτεία εισοδο στο ιντερνετ και ετσι με εναν κωδικο(δεν τα ξερω και καλα) κλειδωνουμε το ιντερνετ.

Τωρα ομως το εβαλα για να μπορω να σας διαβαζω, μεχρι να ερθει το δικο μου.

Εχω πολλα να σας πω, απο που να αρχισω;!
Πρωτα απο ολα το σπουδαιοτερο....
μετα απο 2 βδομαδες ζυγιστηκα και εγω και ειμαι χαρουμενη γιατι εχασα 2.5 κιλα εγω,
ο αντρας μου αλλο 1 κιλο και
ο γιος μου σαν νεαροτερος και με καλες καυσεις αλλο 1.2 κιλα.
Βρηκα και μια ωραια τουρτα στην Αχτιδα και με μια παραλλαγη δικη μου την εφτιαξα για να καλυψουμε το κενο του γλυκου.....
δηλαδη τι παραλλαγη τα αφαιρεσα ολα εγω, Αχτιδουλα μου μην με μαλωσεις;! εβαλα μονο γιαουρτι, ζελε και φρεσκες φραουλες.
Ε! ετριψα και λιγη κουβερτουρα μεσα και νατο..........




Παμε πολυ καλα με την διατροφη μας και το καλυτερο ειναι οτι ακομα δεν μας κουρασε.
Η εποχη βεβαια βοηθαει γιατι υπαρχουν πολυ ωραια φρεσκα λαχανικα και ετσι μπορουμε να βοσκησουμε με ανεση.....χα!χα!




Η μπλουζα της Ειρηνης μου παει πολυ καλα και πετυχα και το κοψιμο πολυ ωραια με την βοηθεια της ΕΥΑΣ μου. Φιλεναδιτσα μου σε ευχαριστω!
Της πλεκω και ασορτι με μικροτερες ροζετες μια τσαντα τωρα για να βαζει μεσα τα καλυντικα της.........


Λογω εθισμου με το βελονακι, και ενταξει μωρε ειναι και ζεστος ο καιρος και δεν σου κανει καρδια να πλεξεις κατι αλλο, αρχισα ενα κασκολ για το χειμωνα μπου χα!χα!
ηθελα πολυ να το καταφερω ρε παιδια!




Εφτιαξα και το μπαλκονακι μου και τωρα πινω εκει μεσα στα λουλουδια μου τον καφε μου και μου αρεσει πολυ!!!
Δεν ειναι πολυ μεγαλο, μα ειναι ωραιο, πειτε ρε παιδια; δεν ειναι;;


ετοιμα και τα κακτακια των παιδιων!!!!!!!!!!!!
το καθε ενα στο γραφειο του!!!

Παω τωρα να κανω μια βολτα απο ολους σας......ελπιζω να μην εχασα τιποτα; αν ναι θελω αμεσως να με ενημερωσετε.................


Πωπω!!!!!!!!!! τεραστια εγινε η αναρτηση μου..................
πηρα φορα για να προλαβω να σας τα πω ολα.............

48 σχόλια:

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα ξαδελφούλα!!
Εμένα πάντως το μπαλκόνι μου αρέσει πιό πολύ από όλα.
Αντε σου εύχομαι να περάσεις πολλές ώρες πλεξίματος σε αυτό το όμορφο μπαλκόνι.
Φιλιά.

Maria Tzirita είπε...

Πουαντερούλα μου, είδες πως φτιάχνει η διάθεση όταν χάνουμε βάρος; Κι εγώ το ίδιο έχω πάθει, μέσα στην καλή χαρά είμαι συνέχεια και δημιουργικότατη μπορώ να πω! Το μπαλκόνι σου όνειρο, το έχεις φτιάξει με αγάπη και μεράκι, όπως όλα σου! Σε γλυκοφιλώ και σου εύχομαι μια όμορφη, κεφάτη μέρα!
(Στείλε μου τη συνταγή του γλυκού διαίτης να την ανεβάσω στο μπλογκ!)

Benikos place είπε...

Καλημέρα! Ωραίο το μπαλκόνι σου, είναι απόλαυση να πίνεις τον καφέ σου έξω χωρίς να κρυώνεις (εμείς εδώ στο Βερολίνο έχουμε παγώσει αυτές τις μέρες). Μπράβο που χάσατε τα κιλά, τα δίκά μου 2 κιλά του Πάσχα δε λένε να φύγουν.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

καλημερααααααααα
θελω κι εγω να πιω καφε στο μπαλκονι σου ειναι τοσο ομορφο!κανονισε για την σπανακοπιτα και το γλυκο
φιλακια

ΥΓ.πολυ καλα κανεις και δεν αφηνεις ελευθερο το internet στα παιδια

Alexandra είπε...

Καλημέρα! Το μπαλκόνι είναι υπέροχο! Πάρα πολύ όμορφη η μπλούζα! Τα χρώματα είναι τέλεια! Και το κασκόλ τέλειο! Θα έρθει και ο χειμώνας πάλι και θα είσαι έτοιμη!

πουαντερι είπε...

Χρυσουλινι νομιζω πως θα πιουμε καφε απο κοντα;!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου ναι νοιωθω υπεροχα!!!!!!!
σου στελνω την συνταγη.....

πουαντερι είπε...

ΒΕΝΙΚΟΣ αν σου πω πως σε ζηλευω θα το πιστεψεις;

πουαντερι είπε...

Ασπα τι γλυκο θες;

πουαντερι είπε...

Αλεξανδρα χα!χα! σαν τα μυρμηγκια μαζευω......

γαστεροπληξ είπε...

είδες αν δεν έχεις ιντερνετ πόσες δουλειές τελειώνεις; χαχα....

όνειρο το μπαλκονάκι, τι πιο ωραίο αυτήν την εποχή από το να πίνεις καφεδάκι σε μπαλκόνι με λουλούδια, καλή συνέχεια με τη διαιτα...

sofia είπε...

Είσαι χρυσοχέρα τελικά!!
Και το μπαλκίνι μούρλια!!
Καλημέραααα!

twinkle είπε...

Είναι όλα υπέροχα!
Από πού να αρχίσω;;; Η μπλούζα της Ειρήνης, το γλυκό, τα μπαλκόνι, τα κακτάκια!
Μπράβο σου!
Δημιουργικότατη!
...και πολύ καλά τα καταφέρατε με τη διατροφή!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Απ' ότι βλέπω η δίαιτα προχωράει κανονικά , οπότε εύγε και άξια για την υπομονή και την επιμονή

ΕΛΕΝΑ είπε...

Mέσα στις προκοπές σε βρίσκω και μπράβο σου!!
Εύχομαι γρήγορα να αποκατασταθεί το θέμα με το ιντερνετ, πολύ σε ταλαιπώρησε φέτος βρε παιδί μου!!
Καλημερούδια:)

stratosgr o ψήστης είπε...

πουαντερι καλοκαιράκι,μπαλκόνι,ουζάκι..πόσο σε ζηλεύω εμείς δυστυχώς μένουμε σε ισόγειο...

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου καλησπέρα.Πολύ όμορφο το μπαλκόνι σου,ειδικά τώρα το καλοκαίρι θα είναι απόλαυση.Καλέ τι πάθατε όλες;Η μία με τα παγωτά και συ με τις τούρτες;Πειρασμοί!

LIA είπε...

Πουαντερί μου, καλησπέρα.

Όλα τα προλαβαίνεις εσύ, πολύ ωραία που χάνετε κιλά. Να συνεχίσετε και το καλοκαιράκι, θα είστε μια χαρά.
Τα ερχόχειρά σου, πανέμορφα.
Πάντως εγώ, μόλις ανέβω Αθήνα-πριν ξεκινήσω θα σε πάρω να ετοιμάσεις καφεδάκι-θα έρθω στο όμορφο μπαλκονάκι σου, να πιούμε καφέ, να πλέξουμε και να τα πούμε.
Πολύ καλά κάνεις που δεν αφήνεις τα παιδιά σου, να ψάχνουν αναξέλεγκτα στο ίντερνετ.
Πολλά φιλιά και χρόνια σου πολλά, για τη γιορτή της μητέρας.

Δημιουργία είπε...

Αντε καλο καλοκαιρι, το μπαλκονι μια χαρα το εφτιαξες. Το κασκολ εχει πολυ ομορφο σχεδιο,οσο για το γλυκο και εγω σκετο με ζελε και γιαουρτι το κανω και βαζω μεσα λιγα αμυγδαλα ασπρισμενα και ψιλοκομμενα.

πουαντερι είπε...

Αστα να πανε ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ!!!
Ποσες φορες το εχω πει εγω να δεις αυτο με το ιντερνετ ειναι κολλημα ρε παιδι μου;!

πουαντερι είπε...

ΣΟΦΙΑ μικρουλι ειναι αλλά απο το τιποτα καλο. Τους καλους παντως τους χωραει ολους.

πουαντερι είπε...

Νεραιδουλα μου!!! εχω κολησει με το βελονακι! τι να σου πω; ειναι πολυ ωραιο!!!!

πουαντερι είπε...

Αγγελικη ο γιος μου μου δινει κουραγιο χωρις να το ξερει...κραταω ακομη για χατηρι του γιατι πρεπει να χασει κιλα αλιως αμα με αφησεις τωρα τσακιζω 2-3 σουβλακια στην καθησια μου χα!χα!

πουαντερι είπε...

Βρε Αγγελικη σε σενα βρηκα να σκοτωσω το "αλλιως";;;κανε τα στραβα ματια βρε χι!χι!

πουαντερι είπε...

Ελενα αστα να πανε φετος με την τεχνολογια...ΨΙΨΙΨΙΝΙΑ-ΚΟΚΟΨΟΨΑΡΑ που λενε....τωρα δεν εχω προβλημα με το ιντερνετ αλλά με τον σκληρο δισκο στο ΛΑΠΤΟΠ και εχει παει για επισκευη, ευτυχως εχει ακομα εγγυηση.

πουαντερι είπε...

ΑΧ!ΑΧ! βρε ΣΤΡΑΤΟ αυτο με το ουζακι τωρα τι το ηθελες; με πονεσε!!!!αφου μωρε ειπαμε κανουμε ακομα διαιτα;!
Αμα ομως τα χασουμε θα δεις τι τσιπουρακια θα πεσουνε!!!!
Οσο για το μπαλκονι; σιγα το τεραστιο βρε! με ανεση παιρνει 4 ατομα,αλλά δεν λεω οταν ειμαι μονη μου και πινω τον καφε μου το απολαμβανωωωωωω!

πουαντερι είπε...

Βρε ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ η δικη μου ειναι εντελως διαιτης...ελα να σε κερασω εχω και ωραιο καφεεεεε!

πουαντερι είπε...

ΛΙΑ μου αυτο σου ελειπε!!!να μην ερθεις για καφε και πλεξιμο.
Θα φτασεις στην Αθήνα και δεν θα σε δω; θα σε σκοτωσω...

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου καλο τελικα το γλυκακι...απο το τιποτα!!!!
Εσενα στα λουλουδια δεν σε φτανω, εχεις υπεροχες γλαστρες!!!!!

maria είπε...

τι όμορφο μπαλκονάκι καλέ!! και γω θέλω τέντα!! αλλά επειδή δεν είναι δικό μας λέμε να βολευτούμε με μια μικρή καλαμωτή.
πολύ όμορφη η γωνιά σου!
μόλις βγάλω κι εγώ φωτό τη δική μου θα τη δείξω (μη χάσω δηλαδή!!)

πολλα πολλά φιλιά!!

cook είπε...

πολυ ωραια η τουρτιτσα φραουλα!
και καλη συνεχεια!(κι εγω μια απο τα ιδια...2 εβδομαδες,4 κιλα)
αν δεν το δεις σα διαιτα μα σαν ενα διαφορετικο τροπο για να απολαμβανεις τη ζωη σου χωρις προβληματα τοτε δεν σε κουραζει...

πουαντερι είπε...

Mαρακι μου οταν θα ερθεις Αθήνα θα ερχεσαι να πινουμε καφεδακι ετσι;!

πουαντερι είπε...

COOK τελικα ναι εχεις δικιο, δεν αλαζει και πολυ η διατροφη απλα δεν τρωμε πολλα λιπαρα και σαλτσες!!
Τωρα το γλυκακι; ε σκετο ζελε με γιαουρτι ειναι μωρε!!!απο το τιποτα ομως......

eirini είπε...

Τί ωραία πράγματα! Το πρώτο που θέλω να σχολιάσω είναι το μπαλκονάκι που το βρήκα πολύ όμορφο και πάρα πολύ περιποιημένο! Σε ζήλεψα με το καφεδάκι σου!!!
Το δεύτερο είναι το γλυκό σου! Το προτιμώ έτσι όπως το έκανες εσύ γιατί της Αχτίδας είναι λίγο γλυκό για τα δικά μου τα γούστα! Αυτό με το γιαούρτι το προτιμώ!!!

Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!!

Μάτα είπε...

Ο καφές στο μπαλκόνι για μένα είναι;

Φιλιά

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Καλημέραααααααα!!! Να΄μαι και γω!! Τι να προτοσχολιάσω τώρα...δε σε προλαβαίνω βρέ κορίτσι! Ένα μεγάλο μπράβο θα πώ για όλα!!! Οσο για το μπαλκονάκι μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία... αρκεί που υπάρχει!!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

Maria Tzirita είπε...

Η συνταγή ελήφθη, θα μπει την άλλη βδομάδα! Προς το παρόν δες τι μπορείς να τρως όταν τρως έξω και την Κυριακή έχουμε το πρόγραμμα της επόμενης βδομάδας βέβαια! Φιλιά!

art είπε...

Καλησπέρα
Μπράβο που χάσατε τα κιλά!!! εγώ δυστυχώς πρέπει να πάρω 4 κιλά μου λένε με έπρηξαν αλλά τρώω ελάχιστα γενικά ξεχνάω να φάω
γεια

XRYSOULA είπε...

Ξαδέρφηηηηηηηηηηηηηηηηηη
Γράφουμε καλέ γράφουμε!!!!!!!!!!!
Αχ κανείς δεν με συμπονάει κανείς?????????

πουαντερι είπε...

Ειρηνη το γλυκακι καλο ειναι δεν λεω στην αναβραχια αλλά αμα ειχα τωρα της αχτιδας θα το τσακιζα λεμε....

πουαντερι είπε...

Αδερφακι μου καλο!!!!!!!!!
για σενα θα κανω τον καλυτερο...με ενα καιμακι να!

πουαντερι είπε...

Λιτσα ωρε Λιτσα που λενε και στο χωριο μου.....τα εμαθα βρε βαφεις ε;!
Καλο κουραγιο και οταν τελειωσεις σε περιμενω με την Ασπα στο μπαλκονακι για καφε!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου αρχιζει το δυσκολο τωρα! αρχισαν να λιγοστευουν τα κιλα που χανω και ενω ξερω οτι στην αρχη ειναι πιο πολλα λογω υγρων ε! αυτο λιγο με εριξε αλλά δεν μασαω τιποτα συνεχιζωωωωωωω!

πουαντερι είπε...

Βρε ART πρωτον καλως ηρθες!!!
γιατι ρε γμτ εσυ πρεπει να παρεις και εγω να το ραψω;!
τι αδικια για μενα που δεν ξεχναω οτι πειναω;!
Περα απο την πλακα να μην ξεχνας να τρως γιατι δεν κανεις καλο στον οργανισμο σου, πρεπει να περνεις τα απαραιτητα και οχι οτι ναναι στο ποδι οποτε το θυμηθεις!!!
Να προσεχεις!

πουαντερι είπε...

Ξαδερφηηηηηηηη το ηξερα ρε και γιαυτο δεν μπηκα καθολου γιατι υπεθεσα οτι εχετε κολοφωτιες τωρα.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΑΣ!!!!

elen είπε...

Μπράβο πουαντερί για την επιμονή στη δίαιτα. Θα γίνουμε κορμάρες λέμε!!! Όσο για το μπαλκονάκι σου, αχ πόσο θα ήθελα να έπινα εκεί το καφεδάκι μου μαζί σου πλέκοντας και τρώγοντας τα διαιτητικά σου γλυκάκια:P
Y.Γ εκείνο το e- mail τελικά δεν το πήρα για τις στρογγυλές βελόνες μάλλον κάποιο πρόβλημα στο mail?
Φιλιά!!!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Ελενη μου τι σε εμποδιζει δηλαδη να ερθεις να το πιουμε το καφεδακι;!
οσο για τις οδηγιες θα σου τις ξαναστειλω....

elen είπε...

Πουαντερί μου δυστυχώς με εμποδίζουν κάμποσα ναυτικά μίλια!!! ολόκληρο Αιγαίο... αλλιώς θα σου λεγα εγώ!!!
Φιλιά πολλά καλό σου βράδυ.
Υ.Γ Σου έστειλα e-mail. Φιλιά!!!!