Πέμπτη, 21 Μαΐου 2009

Αγορακι μου.........

Χρονια σου πολλα!!!!!!!!!!!!!!!! παληκαρακι μου..............




Σαν εχθές μου φαινεται που το κρατούσα στην αγκαλιά μου και το θηλαζα.......
τωρα ολοκληρο παλικάρι!!!!!!
Συντομα θα ανοίξει τα φτερα του και σαν το σπουργιτακι θα φυγει απο την αγκαλια της μανουλας και θα εξερευνήσει τον κοσμο....μα για μενα θα ειναι παντα το μικρούλι μου!!!
το φραντζολάκι μου που το εχω στην αγκαλια μου και
το προσεχω σαν την Λέαινα μην μου το πειράξει κανεις.!!!
Να εισαι παντα καλα μωρο μου!!!!
παντα ευτυχισμένος και χαμογελαστος στην ζωη σου, σαν τα χαμόγελα που μας εχεις χαρίσει μεχρι τωρα!!!!!



Θα ηθελα να σου αφιερώσω σελιδες ολοκληρες για να σε ευχαριστήσω που εισαι γιος μου!!!
ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΛΛΆΞΕΙΣ ΠΟΤΕ!!!!



24 σχόλια:

Ποτέ μην πεις ΠΟΤΕ!!! είπε...

Kαλημέρα γλυκειά μου και να χαίρεσαι το αγγελούδι σου!!!Μπορώ να σε καταλάβω.Εμείς οι μητέρες που σταθήκαμε τυχερές και κρατήσαμε κι έναν γιό αγκαλιά ξέρουμε να κατανοούμε περισσότερο τους άντρες μας γιατί κι αυτοί είναι μικρά παιδιά!Να τον χαίρεσαι και να τον αγαπάς.Η αγάπη της μητέρας προς τον γιό πρέπει να είναι πάντα ατελείωτη και χωρίς να βάζει όρους και πρέπει.Εσυ θα τον αγαπάς και θα του συμπαραστέκεσαι χωρίς όμως να κρίνεις τις πράξεις του.Και πίστεψέ με θα σε λατρεύθψει γαι πάντα!!!

πουαντερι είπε...

Καλημερα σου και καλως ηρθες!!!
ναι ειμαστε τυχερες που νοιωσαμε την αγαπη για εναν γιο πιστευω, χωρις να μειωνω καθολου την αγαπη μου για την λιβελουλα μου ομως ετσι αγαπησα και την πεθερα μου οταν απεκτησα γιο γιατι καταλαβα τελικα τι ειναι αυτο που νοιωθει οταν καμμια φορα της φευγουν λεξεις που δεν τις πιστευει κατα βαθος τον γιο της κι αυτη λατρευει και ετσι την συχωρεσα για πολλα και την αγαπησα!!!!!

BIKY είπε...

Χρόνια πολλά να ζήσει !
Να είναι πάντα υγειης και ευτυχησμένος

Lily είπε...

Καλημέρα, και Χρόνια Πολλά!
Να σου ζήσει το αγοράκι σου, να τον χαίρεσαι και να το δεις όπως επιθυμείς.

twinkle είπε...

Να τον χαίρεσαι! Αληθινές ευχές μέσα από την καρδιά μου. Να είστε όλοι καλά και γεροί!

XRYSOULA είπε...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ !
Να σε χαίρεται η μανούλα σου και να σε καμαρώσει όπως ποθεί η καρδούλα της.
Αντε βρε ξαδέλφη να τον δεις όπως ονειρεύεσαι και να σου χαρίσει αμέτρητες στιγμές υπερηφάνειας.
Φιλιά ..

luna είπε...

Χρονια πολλα και καλα και παντα με υγεια!

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Χρονια πολλά και καλά στον λεβέντη σου! Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις :)

olivetreegirl είπε...

Να το χαίρεσαι το αγοράκι σου! Πάντα γερό και δυνατό!

Alexandra είπε...

Χρόνια πολλά! Ό,τι επιθυμεί, με υγεία και ευτυχία! Να τον χαίρεσαι!!!

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου Χρόνια Πολλά για το καμάρι σου.Να έχει την υγεία του και επίσης να έχει καλή πρόοδο.Σε καταλαβαίνω απόλυτα,έχω και 'γω γιο Κωνσταντίνο και μάλιστα είναι φαντάρος.Αστα πίκρα!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eίδες πως το μικρότερο παιδί μας το νοιώθουμε πάντα σαν το μωρό μας??
18 χρονών έφτασε ο μικρός μου, με ύψος 1.90 κι εγώ ακόμα λέω το μωρό μου!!
Χιλιόχρονος ο Κωνσταντίνος σου, να είναι πάντα γερός και τυχερός στη ζωή του.
Κι εσύ μια περήφανη μανούλα που θα τον καμαρώνει!!
Φιλιά!!

γαστεροπληξ είπε...

χρόνια πολλά να χαίρεσαι το γιόκα σου, πολλά πολλά φιλιά

kiki είπε...

Χρ'ονια του πολλά! Να τον χαίρεσαι!

Maria B. είπε...

Χρόνια πολλά στον λεβέντη σας να τον χαιρόσαστε και να τον καμαρώνετε!!! Να εχουν πάντα υγεία τα ζουζουνάκια σου και να είναι καλότυχα !!!!!

Δημιουργία είπε...

Χρονια πολλα στο γιοκα σου, παντα χαρουμενος και ευτυχισμενος.Ο,τι ονειρευεται να γινει πραγματικοτητα.

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Χρόνια του πολλά Πουαντερί μου! Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντοτε δυνατό κι ευτυχισμένο! Α, έχεις και πρόσκληση σε παιχνιδάκι! Για περάστε παρακαλώ!!!

Anastasia's dolls είπε...

Nα το χαιρεσαι το καμαρισου !
Να ειναι παντα ευτυχισμενος !

lila είπε...

Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου,να τον καμαρώσεις όπως θες και να είναι πάντα γερός κι ευτυχισμένος.
Πολλά φιλιά

eirini είπε...

Να τον χαίρεσαι!!!!!!!
Πολύχρονος! Σου εύχομαι ότι καλύτερο για εκείνον! Να είναι πάντα γερός, με αγάπη και μόνο χαρές στην ζωή του!!!!
Τις θερμότερες ευχές μου!!!!!!!!

Φιλιά πολλά!!!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Μαζεμένες σου πέφτουν οι γιορτές Πουαντερούλα μου, και να θέλεις ν'αγιάσεις δε μπορείς! Να το χαίρεσαι το παλλικάρι σου, να τον δεις όπως ΕΚΕΙΝΟΣ επιθυμεί και να είστε πάντα καλά κι αγαπημένοι! Τα φιλιά και την αγάπη μου!

big mama είπε...

Χρόνια του πολλά! Να τον χαίρεσαι τον γιόκα σου να τον καμαρώνεις όπως επιθυμείς!

mariak71 είπε...

....Καλημέρα και χρόνια πολλά για το παλικαράκι σου έστω και καθυστερημένα ....Χθες αφιέρωσα και εγώ την μέρα στο δικό μου αγοράκι , στον δικό μου Κωνσταντίνο...και δεν πέρασα από την γειτονιά σας . Όσο για την αγάπη μητέρας - γιού κάθε μέρα επαληθεύονται όλα όσα ακούμε συνήθως . Μόνο εμείς που το ζούμε το καταλαβαίνουμε .....Και του χρόνου με τις θερμότερες ευχές μου......

loulou είπε...

πουαντεριτσα να τον χαιρεσαι!!Δεν ηξερα οτι ειναι κωνσταντινος. Να το καμαρωσεις οπως επιθυμει η καρδουλα σου! χρονια του πολλα.