Παρασκευή, 22 Μαΐου 2009

Στα πεταχτα.......

Καλοι μου φιλοι θελω να σας πω ενα μεγαλο ευχαριστω για τις ευχες σας!!!!!!
Και ενα συγνώμη που το κανω ετσι στα πεταχτά!
Θελω πολυ να σας ευχαριστήσω εναν εναν ιδιαιτέρως αλλά αυτες τις μερες δεν ειμαι και πολυ καλα.....
ενα σοβαρο προβλημα υγειας με την πεθερα μου μας εχει κανει κουρέλια και δεν εχουμε το μυαλο μας για τιποτα αλλο.
Δυστυχώς το προβλημα εκτος απο μεγαλο ειναι και μη αναστρέψιμο και θελω πολυ να ειμαι κοντα της, κοντα στον αντρα μου που ειναι η μητερα του και σιγουρα δεν μπορει να το περασει μονος.
Μια μανα ειναι και πρεπει εμεις τα παιδια της να της δωσουμε οτι μπορουμε απο αγαπη και στοργη για να την κανουμε λιγο χαρουμενη.

Γιαυτο για λιγο καιρο δεν θα ειμαι επι των επάλξεων, μα θα μπαίνω να μαθαίνω νεα σας,
ετσι κανουνε οι φιλοι................
το καθε πραγμα στην θεση του.

16 σχόλια:

ηλακάτη είπε...

περαστικά, στην πεθερά, να είσαι καλά να συμπαρασταθείς σε εκείνη και στον άνδρα σου, και εμείς εδώ είμαστε για δική σου συμπαράσταση

καλό βράδυ, φιλάκια

LIA είπε...

Εύχομαι, ό,τι καλύτερο για τη μαμά σας. Όταν κανείς περνάει μια δοκιμασία, τότε έχει ακόμα περισσότερο ανάγκη την αγάπη και τη συμπαράσταση των δικών του. Πολύ καλά κάνεις και είσαι τόσο κοντά της, είναι το καλύτερο φάρμακο γι' αυτήν.
Μακάρι ο Θεός ν' ακούσει τις προσευχές σας.
Σου στέλνω την αγάπη μου.

Ανώνυμος είπε...

Δύναμη και κουράγιο,καλή μου πουαντερί,σας εύχομαι από καρδιάς!!Ελπίζω να ξεπεραστεί το πρόβλημα και να επανέλθει το χαμογελο στα χείλη σας.Όλα να πάνε καλά πραγματικά.Εχασα τη θεία μου ,54 ετών, πριν τρεις μηνες από καρκίνο του παχέος εντέρου,μετά από δίμηνη μάχη που έδωσε.Ήταν τόσο επιθετικός που ακόμη είμαστε παγωμένοι..Εύχομαι κανείς να μη χάνει τους δικούς του από ασθένειες.Ολα να είναι περαστικά.Φιλιά,Στέλλα από Αθήνα

olivetreegirl είπε...

Εύχομαι να πάνε όλα καλά...

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Εύχομαι δύναμη και υπομονή που θα τη χρειαστείς. Όλα για τους ανθρώπους είναι. Κάνε ό,τι περνάει από το χέρι σου. Από κει και πέρα εύχομαι περαστικά, αλλά δε σε φοβάμαι έχεις τσαγανό και να τα αντιμετωπίσεις και να στηρίξεις τον άντρα σου.
Καληνύχτα

XRYSOULA είπε...

Ευχομαι το καλύτερο για την πεθερά σου και καλή δυναμη σε όλους σας.

Σταυρούλα είπε...

Η υγεία είναι το υπέρτατο αγαθό!Κουράγιο,δύναμη κι υπομονή.Εύχομαι όλα να πάνε καλά.

αθηνα είπε...

Καλησπέρα, εύχομαι όλα να πάνε καλά με την μανούλα του άντρα σου και χρόνια πολλά στον γιόκα σου έστω και καθυστερημένα !! Να τον χαίρεσαι!!
Σαμιώτικους χαιρετισμούς

Lily είπε...

Καλησπέρα.
Μακάρι όλα να πάνε καλά.
Πολλά φιλιά!

twinkle είπε...

Τα καλύτερα εύχομαι...
Δύναμη και κουράγιο.
Σε σκέφτομαι.

Ανώνυμος είπε...

Καλη σου μερα και σου ευχομαι οτι καλυτερο. Καλη δυναμη..

Mikriloulou

stratosgr o ψήστης είπε...

Καλησπέρα και καλή δύναμη.

Δημιουργία είπε...

Καλη δυναμη και πολυ κουραγιο σας ευχομαι και μακαρι να πανε ολα καλα.

kiki είπε...

Εύχομαι να τα περάσει ανώδυνα...

cook είπε...

καλη δυναμη πουαντερι μου...εύχομαι το καλυτερο...

elie είπε...

Για κείνη εύχομαι τον λιγότερο δυνατό πόνο. Για σας καλό κουράγιο και πολλή δύναμη.