Δευτέρα, 25 Μαΐου 2009

Ας πανε κατω τα φαρμακια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Τοσες ωρες αναμονής, τοσες ωρες μεσα στο νοσοκομείο προσπαθώντας να ξεγελάσεις κάποιον που μεσα του ξερει τι εχει γινει,
................τοσα ψεματα,
ακομα δεν ξερω ποιος μπορεσε να κοροϊδέψει ποιον; αυτη εμας ή εμεις αυτην...........



Επλεκα οτι μου κατεβαινε στο κεφαλι,
λουλουδια, ψευτικα κι αυτα.....



ενα τριανταφυλακι.......
κοκαλάκι το έκανα της κορης..........





Ας κεραστουμε λοιπόν ολοι μας και ας ευχηθούμε(αν μπορεις να το πεις ευχη), με λιγότερο πονο, λιγοτερη ταλαιπωρία, λιγοτερες ανούσιες επισκέψεις και θεραπείες

Ξερετε την παροιμία: Παρηγοριά στον άρρωστο μεχρι να βγει η ψυχή του;!
Ε! καπως ετσι...................







Ευχαριστώ φιλοι μου για τα μηνύματά σας!
πραγματικά δινουν κουράγιο οι λεξεις σας!!!!!!!!!!!

*****

22 σχόλια:

mariak71 είπε...

...Καλημέρα και περαστικά για την πεθερά σου . Εύχομαι το καλύτερο για εκείνη . Εσύ πρέπει να είσαι δυνατή να στηρίξεις το γιό της σε δύσκολες στιγμές . Είναι γνωστό ότι τα αγόρια και να μεγαλώσουν δεν παύουν να είναι τα παιδιά της μαμάς τους . Καλή δύναμη σε όλους σας ....

big mama είπε...

Περαστικά στην πεθερά και καλό κουράγιο! Τα περάσαμε πρόσφατα και σε καταλαβαίνω απολύτως!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλή δύναμη εύχομαι σε όλους σας!
Και ειδικά στον αντρούλη σου, που πρέπει να τον στηρίξεις όσο μπορείς περισσότερο.
Καλή βδομάδα!

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Σε σκέφτομαι , δεν μπορώ να κάνω τίποτα όμως. Τουλάχιστον να είναι όσο το δυνατό πιο ανώδυνο για εκείνην κι ας έχει και την ψευδαίσθηση ότι όλα θα διορθωθούν . Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις η αλήθεια είναι πολύ οδυνηρή
Φιλιά και καλή δύναμη

αχτίδα είπε...

Φίλη μου τα είπαμε στο τηλέφωνο, όλα θα πάνε καλά , υπομονή να έχουμε.Οι ιδέες σου υπέροχες.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

κοριτσακι μου περαστικα, και υπομονη πρεπει να κανεις , ολα θα γινουν

τα παπούτσια της Dorothy είπε...

Ο,τι καλύτερο εύχομαι. Καλή δύναμη και υπομονή.

γαστεροπλήξ είπε...

καλή δύναμη και υπομονή

πολλά φιλιά

Κοκκινοσκουφίτσα είπε...

Οπλίσου με δύναμη και την ευαισθησία που διαθέτεις και πέρνα μέσα από αυτό με τα δόντια σφιγμένα. Όταν θα τελειώσει, όλα θα φαίνονται αλλιώς. Στήριξε τους ανθρώπους σου και μην το βάζεις κάτω με τίποτα. Έχεις όλη μου τη σκέψη καλή μου Πουαντερί, εύχομαι όλα να αλλάξουν σύντομα και να έρθουν μόνο χαρές μπροστά. Ό,τι χρειαστείς, σφύρα κι έφτασα!!!

eirini είπε...

Αμάν βρε Πουαντερί... τί έγινε; Ελπίζω όλα να πάνε καλύτερα για την πεθερά σου! Σε καταλαβαίνω... αγωνία, στεναχώρια. Κάντε κουράγιο και εύχομαι όλα να πάνε καλά!
Σε σκεφτόμαστε... να το ξέρεις!
Φιλιά

πουαντερι είπε...

Αχ βρε κοριτσια!!!!
Τι να σας πω; 2η φορα χτυπαει την πορτα μας ο καρκινος...την πρωτη το ξεπερασαμε ευτυχως με τον μπαμπα μου και ολα ειναι μια χαρα τωρα.
Μα ετουτη την φορα δεν θα περασει και μας το ειπανε οι γιατροι, εχουμε προετοιμαστει για το μοιραιο οσο μπορουμε, ομως τον αντρα μου σκεφτομαι......
σημερα μου ειπε: τελικα αν χασεις τους γονεις σου παει αυτο ειναι δεν εχεις καμμια ριζα πια!
Οταν το ακουσα αυτο καταλαβα πως εκεινον πρεπει να στηριξουμε και οχι την γιαγια που ειναι αρρωστη.
Νομιζω πως ειναι ευλογια οταν μπορεις να δωσεις λιγη ανακουφιση στους παππουδες οταν το εχουν αναγκη και ενταξει ειναι και η σωστη σειρα αυτη, αλλά με τα αγαπημενα τους προσωπα; τι γινεται με αυτα;


Σας ευχαριστω!!!!!

Maria Tzirita είπε...

Πουαντερούλα μου, εύχομαι ό,τι καλύτερο, με όσο το δυνατόν λιγότερη ταλαιπωρία, όπως σωστά είπες. Φιλάκια καλή μου, θα σε σκέφτομαι...

Σταυρούλα είπε...

Πουαντερί μου καταλαβαίνω απόλυτα τη θέση του άντρα σου γιατί και 'γω ένιωσα έτσι όταν έχασα μητέρα,πατέρα κι αδερφό σε τρία χρόνια μέσα.Οπλίσου με δύναμη και υπομονή και στάσου δίπλα του.Στηριξέ τον και θάρθουν και καλύτερες μέρες.Ο χρόνος είναι ο καλύτερος γιατρός.Καλή δύναμη.

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Σταυρουλα μου............

α ν ε μ ώ ν η είπε...

Περαστικά …..
Χρειάζεται να οπλιστείς με πολύ κουράγιο!!! ..ο χώρος των Νοσοκομείων είναι πολύ ψυχοφθόρος..
Ωραία τα λουλουδάκια σου!!!! Μπράβο η αντίδραση σου στο πρόβλημα είναι καταπληκτική
Έχεις όλη την θετική μου ενέργεια να πάνε όλα καλά…

elen είπε...

Πουαντερί μου σας εύχομαι ολόψυχα περαστικά. Έχω περάσει και εγώ αυτή την κατάσταση, και εκεί που τα πράγματα ήταν μη αναστρέψιμα για την πεθερά μου έγινε το "θαύμα" και την έχουμε γερή και πάλι κοντά μας. Γίνονται και θαύματα καλή μου. Εύχομαι καλή δύναμη και κουράγιο να έχετε, φιλιά πολλά!!!!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου εύχομαι να είναι περαστικά όλα αυτά!!Σε φιλώ πολύ και καλό σου βράδυ!!

Mariela είπε...

Περαστικά εύχομαι και κουράγιο!
Όλοι τα περναμε αυτά!
Δύσκολα, αναπόφευκτα αλλά και τόσο ανθρώπινα...
Φιλιά και καλό βράδυ

"ζαχαρούλα.." είπε...

περαστικά .. και γρήγορα!!!!
χαμογέλα... και όλα ελπίζω να φτιάξουν!!

φιλάκια!!!!!!

Alexandra είπε...

Πουαντερί μου, περαστικά εύχομαι και σε σένα κουράγιο!

MOLEMOU είπε...

MH TO BAZETE KATO O 8EOS EINAI MEGALOS TA IDIA PERASA ME TH MANA MOU-PANTA ME TO XAMOGELO KAI OLA 8A PANE KALA

KATERINA είπε...

Υπομονή και κουράγιο και ο Θεός θα αποφασίσει το καλύτερο για όλους.
Το θέμα είναι να μην βασανίζεται κάποιος με θεραπείες που τελικά ο ξέρεις από πριν ότι δεν θα ωφελήσουν, παρά μόνο θα προσφέρουν χρόνο, στο άρρωστο με πολύ πόνο και στους οικείους, να το αποδεχθούν. Εγώ πόνεσα πιό πολύ με τον πόνο που ένοιωσε ο πατερούλης μου 3 χρόνια με τις χημειοθεραπείες παρά όταν τελικά ησύχασε και ο Θεούλης τον πήρε κοντά του. Σκληρό μεν αλλά αλήθεια.
Εύχομαι το θαύμα να γίνει σε σας και όλα να πάνε καλά στο τέλος.