Τετάρτη, 27 Μαΐου 2009

Σταθερα βελονακι.........................

Αλλη μια δημιουργία πλεγμενη με το βελονάκι!
Ειναι ενα σάλι με ολόμαλλο νήμα, που εχει ενα φοβερό κόκκινο χρώμα............

Σας το ειπα ε;!
εχω κολλήσει με το βελονάκι!!!!!


Το νημα το πηρα απο το kangaroo και ειχα πλεξει τον χειμωνα ενα πουλοβερ,
αν θυμαστε;!
Το υπολοιπο που μου περίσσεψε ειναι περιπου 300γρ. και φτάνει για το σάλι.
Επειδη εχω αφαιρέσει την ετικετα του δεν θυμαμαι πως λεγεται το νημα
αλλά ηταν πολυ δημοφιλές τον χειμωνα στα σεμιναρια πλεξιματος
που εκαναν τα κοριτσια και σε πολλες υπέροχες αποχρώσεις.


Εδω ειναι μια λεπτομέρεια του σχεδιου απο κοντα.......που ειναι πολυ ευκολο!
Αν πριν απο καιρο μου ελεγαν οτι θα επλεκα για να φορέσω ενα σάλι,
θα τους ελεγα: ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!!
Το έβρισκα πολυ κλασικό,"μανταμιστικο"; ίσως;
τωρα ομως οσο το πλεκω
τοσο πιο πολυ μου αρεσει και το φαντάζομαι τον χειμώνα, οταν θα το φοράω!!!!

27 σχόλια:

γαστεροπλήξ είπε...

τελικά είναι να μην αρχίσει κάποια να πλέκει με το βελονάκι, κολλάει.
με το καλό να το τελειώσεις

πουαντερι είπε...

ναι πραγματικα μου αρεσει ολο και πιο πολυ το βελονακι.
Βεβαια ακομα ειμαι σε νηματα οχι και τοσο ψιλα, αλλά θα περασω και καποια στιγμη στο δαντελονημα που θα παει;!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Φωτιά στα κόκκινα δηλαδή θα είσαι τον χειμώνα:))
Πολύ όμορφο το νήμα, μου αρέσει που κάνει διάφορους χρωματισμούς!!

πουαντερι είπε...

Ελενα και που να δεις το τυρκουαζ, και το λαδί του.
Εχουν φοβερες αποχρωσεις και τα δυο, και το ωραιο ειναι που οταν πλεκεις η αποχρωση βγαινει κατα σειρες και οχι ανακατεμενη.
Το χειμωνα μας ειχε πιασει τρελα με αυτο το νημα.

Lily είπε...

Καλημερούδια καλή μου!!!
Μπορεί να πω χαζομάρα, αλλά έχεις δοκιμάσει να πλέξεις μαγιό με βελονάκι; Φαντάζομαι με καλοκαιρινό νήμα ίσως μπορεί να γίνει...
Φιλιά!

πουαντερι είπε...

Λιλυ μου καθολου χαζομαρα...αλλά με φανταζεσαι εμενα με την μπακα και το πλεκτο μαγιο; ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ το θεαμα χα!χα!

Αγγελικη Ν είπε...

Γιαυτό λένε: Ποτέ μη λες ποτέ!
Πολύ όμορφο! Με το καλό να το ολοκληρώσεις και να το χαρείς!

Ανώνυμος είπε...

teleio kalh mou teleio!
egw me to tsigelaki ta paw polu kala kai twra tha klepsw thn idea sou.... h mallon tha thn oikiopoiithww kai gw......xaxaxa
se filw
p.s sinexizw akathekti teleionw to mprostino! xixixi
luna

Δημιουργία είπε...

Το βελονακι Πουαντερι ειναι αρρωστια, εγω κανω διαφορα και στο τελος παλι στο βελονακι ξεθυμενω.Το σαλι σου θα γινει υπεροχο,δοκιμασε με πολυ λεπτο μαλλακι συνθετικο να πλεξεις σαλι για τα καλοκαιρινα βραδακια, θα το λατρεψεις.

Maria B. είπε...

βλέπω παυαντερουλα μου, πήρε φωτιά το βελονακι !!!!! ολο υπέροχες δημιουργίες είσαι !! καλοφόρετο !!!

φιλάκια

XRYSOULA είπε...

Σε πήρα τηλέφωνο να μάθω νέα και μίλησα με τον Κωνσταντίνο σου!
Καλή δύναμη θα προσπαθήσω και αύριο φιλάκια.

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου πραγματι...ΠΟΤΕ!!!


Λουνα σου εστειλα δωρακι!!!!

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου τελεια η ιδεα σου για το καλοκαιρι, θα βρω νημα αναλαφρο και θα το δοκιμασω.

πουαντερι είπε...

Αχ Μαρια μου φωτια δεν λες τιποτα! εκει βγαζω τα σπασμενα μου!!!!!


Βρε Χρυσουλα μου κοιτα ωρα που βρηκα και εγω να λειπω;! αμαν πια!!!
Πολυ μου την εδωσε που δεν σε πετυχα ξαδερφη, το παιδι πως παει; καλα ξηγηθηκες μεγαλη με τον μαθητη, τι δηλαδη τα δικα μας ειναι τα κοροιδα που πιανεται ο κολος τους στο διαβασμα;! ε;!

Lily είπε...

Χαχαχα, είσαι τέλεια!
Λοιπόν, θεωρητικά το είπα, θα μπορούσες να το πλέξεις και για κάποιον άλλο...Όμως εγώ μια χαρά σε βλέπω στις φότο, σε όσες τέλος πάντων έχω δει εδώ!
Φιλιά και καληνύχτα!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα!!!
Καλά ξηγήθηκα?
Μάλλον δεν πέρασες τελευταία από το σπιτικό μου να δεις τι μου σέρνουν .ΚΑΡΦΙ με ναεβάζουν ΚΑΡΦΙ με κατεβάζουν.
Ασε γιατί τα έχω πάρει πολύ άσχημα...

luna είπε...

euxaristw polu!!!!!!!!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

μαρια εχω εγω τις ετικετες ,γιατι εχω παρει σε 2 χρωματα, θελω κι εγω να μου δειξεις βελονακι , ζηλευω , εγω να μη φοραω σαλι το χειμωνα?μονο εσυ?

Alexandra είπε...

Πολύ όμορφο και το χρώμα απίθανο! Τι πάθαμε με το βελονάκι, όλες κολλήσαμε μου φαίνεται!

Dee Dee είπε...

Εγω με τα σαλια εχω ερωτα. Αν μπορουσα θα ειχα σε ολα τα χρωματα και σχεδια :):)

Μεχρι τωρα εχω πλεξει μονο δυο επειδη δεν εχω πολυ χρονο και τα δυο τα εκανα δωρο σε αγαπημενα μου προσωπα. Καποια στιγμη θα κανω και για μενα :):)

Αντε με το καλο να το τελιωσεις και να το χαρεις τον χειμωνα!!!

Καλο Π-Σ-Κ !

πουαντερι είπε...

Αμ! βρε ΛΙΛΥ μονο μπουστο βλεπεις..... το θεμα ειναι πιο κατω!

πουαντερι είπε...

Ξαδερφη ειδα......
χεστηκες..........

πουαντερι είπε...

Βρε Ασπα μου τι λες;! εσυ δεν θα φορας σαλι; εγω θα σου μαθω!!!!
για πες το ονομα του νηματος;!

πουαντερι είπε...

Μεγαλο κολημα Αλεξανδρα μου ασε!!!



Και εγω τωρα εχω κολησει dee dee μου και θελω μερικα για το χειμωνα.!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Τέλειο το σάλι!!! Μου αρέσουν πολύ. Μου δώρησαν ένα πριν μερικά χρόνια και το έχω ερωτευτεί, ειδικ΄σ συτή την εποχή το έχω πάντα μαζί μου! Είναι πλεγμένο με τριπλό νήμα λεπτό και κάνει ..... πως να το πω... σαν τσαμπάκια σταφυλιών! Θα το φωτογραφίσω να σου στείλω τη φωτό!!! Εσύ σίγουρα θα το βγάλεις το σχέδιο. Φιλάκια πολλά πολλά πολλά κια καλό βράδυ!

Μάτα είπε...

Πολύ όμορφο αδελφούλα μου!

Καλό κουράγιο και δύναμη σας εύχομαι όλους σας.

Φιλιά

creationsbyeve είπε...

Aααα πολύ ωραίο φιλεναδίτσα!!!