Σάββατο, 30 Μαΐου 2009

Βραβείο Φαντασίας


Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη! Η Αλεξανδρα μου έδωσε ένα βραβείο!
Την ευχαριστώ πάρα πολύ!

Το βραβείο λέει: Γράψε 5 πράγματα που σου αρέσουν σε ό,τι καλλιτεχνικό/δημιουργικό κάνεις. Τι σε εμπνέει να φτιάχνεις χειροποίητα δώρα;
Στείλε το βραβείο σε 5 bloggers.
Εμενα μου αρεσει πολυ το πλέξιμο οπως ξερετε και σίγουρα δεν με φτανουν μονο 5 πραγματα για να περιγράψω την αγαπημένη μου ασχολία αλλά θα προσπαθήσω να το περιορίσω...

Τα πέντε μου πράγματα είναι:

1: Το πλεξιμο με κανει και ταξιδευω ομορφα, ονειρευομαι οτι εχω μαγικες ικανοτητες και πλεκω ασταματητα και γρηγορα ολα οσα εκεινη την στιγμη ερχονται στο μυαλο μου (ζω στην χωρα του "ΠΟΤΕ" εγω βρε παιδι μου).

2: Οταν πλεκω κατι μου αρεσει να το παρουσιαζω σαν ολοκληρωμενη δημιουργια, δηλαδη πλεκωντας ενα πουλοβερ το σεταρω αυτοματα και με το υπολοιπο ντυσιμο που ταιριαζει, ακομα και με τα παπουτσια και τα αναλογα μπιζου.

3:Καθε φορα που χαριζω ενα πλεκτο μου ειμαι πολυ χαρουμενη για το δωρο μου γιατι ξερω οτι ειναι κατι μοναδικο.

4: Οταν πλεκω κατι μεσα στο μυαλο μου ερχεται το επομενο σχεδιο που θελω να φτιαξω και αρχιζω να ψαχνω το καταληλο νημα και την πλεξη που θα το κανω.

5: Μεσα απο το πλεξιμο γνωρισα αξιολογα ατομα, μερικα απλως τα παρακολουθω μην ξεροντας καλα την γλωσσα τους για να μιλησουμε μαζι και καποια αλλα εγιναν φιλοι μου. Ε! αυτο το πραγμα με ενθουσιαζει παρα πολυ γιατι βλεπω πως μπορει το πλεξιμο να ενωσει ανθρωπους με διαφορετικη προσωπικοτητα τοσο ευκολα.

Θα μπορουσα να μιλαω ωρες για το πλεξιμο και τα νηματα, εξαλου το εχω ξανα πει οτι οταν μπαινω σε ενα καταστημα με νηματα ξεχνιεμαι εκει με τις ωρες.

Θα ηθελα και εγω με την σειρα μου να το δωσω το βραβειο:
Στο "πλεκτο εγκωμιο",
στο "μια καλη μια αναποδη",
στην "LOUNA",
στην "kate loves Greg",
και στην "elie"
για τις αξιολογες προσπαθειες τους που κανουν.
Φυσικα ειναι και αλλες μα μονο 5 μπορω να πω!

***

14 σχόλια:

Alexandra είπε...

Αχ τι ωραία!!! Και εγώ έτσι νιώθω για το πλέξιμο! Είναι πραγματικά υπέροχο!!! Συμφωνώ μαζί σου σε όλα! :)

KATERINA είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!! ΒΡΑΒΕΙΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ.
ΦΙΛΑΚΙΑ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

άντε και σε ανώτερα προκομένη μου, άντε να δούμε και τραπεζομάντηλα ροτόντα με το βελονάκι, που θα πάει θα του πάρεις τον αέρα και τότε ποιος σε πιάνει

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Καλή μου Πουαντερίτσα ευχαριστώ πολύ για το όμορφο βραβείο. Η αλήθεια είναι πως νιώθω πολύ τυχερή που σε γνώρισα και ας μη βλεπόμαστε τόσο συχνά.Σε θαυμάζω πολύ οχι μόνο για τη δημιουργικότητά σου αλλά για το ήθος και το χαρακτήρα σου. Ησουν η αρχή για κάτι διαφορετικό στη ζωή μου και εννοώ το blog.Άπο σένα μου δώθηκε η ευκαιρία να κάνω καινούργιες φιλίες με ανθρώπους που πραγματικά αξίζουν πολλά. Σε ευχαριστώ πολύ για όλα αυτά. Σε φιλώ πολύ πολύ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Συγχαρητήρια για το βραβείο!!
Είναι πολύ όμορφο που νοιώθεις έτσι για την αγαπημένη σου απασχόληση!!
Καλό και όμορφο ΣΚ!!!

XRYSOULA είπε...

Καλημέρα καλημέρα και τα θερμά μου συγχαρητήρια!!!!
Πρώτα υπουργοποιήθηκες (οικονομίας νομίζω) τώρα βραβείο αχ!! ποιός σε ποιάνει.
Επι τη ευκαιρία για πάρε τον κ@@ο σου και έλα μιά βόλτα να βγάλεις την μπουμπουλίνα που κρύβεις μέσα σου γιατί η κατάσταση δεν παλεύεται.
Χρειάζομαι ενισχύσεις ......

πουαντερι είπε...

Φτου ρε γμτ! λειπει και η Ματα.....

XRYSOULA είπε...

Σου στέλνω δυό μεγάαααλα φιλιά.

Δημιουργία είπε...

Αντε και σε αλλα.Εγω παντως θα σου εδινα το βραβειο "χρυσες βελονες" αν υπηρχε.

BIKY είπε...

πουαντερι καλημέρα και καλό μήνα
Τι πιο ωραίο να ξέκινας την ημέρα σου με ένα βραβειο
Σε ευχαριστώ πολύ

elie είπε...

Ευχαριστώ πολύ για το βραβείο! Σύντομα θα ανεβάσω την αντίστοιχη ανάρτηση.

luna είπε...

Καλη μου σε ευχαριστω πολυ!
.....και συμφωνω με την Δημιουργεια!!!

Αγγελικη Ν είπε...

Μπράβο σου, Πουαντερί μου!
Συμφωνώ και εγώ με όσα λες για την δημιουργικότητα σου! Συνέχισε! Είναι τόσο όμορφο να αγαπάς αυτό που κάνεις!

arty είπε...

Yeia sou. One more follwer you have. Lovely blog!