Δευτέρα, 8 Ιουνίου 2009

Μεγαλωσανε............



Τα λουλουδακια μας ολο και μεγαλωνουν!

Πριν απο καιρο είχαν φυτρώσει κατι μικρα πραγματακια στην γλαστρα μου, αλλά δεν ηξερα τι ειναι και τα αφηνα να μεγαλωσουν μηπως καταλαβω για τι πρόκειται.

Τωρα λοιπον που μεγαλωσαν αρκετα βγηκε στην επιφανεια ο σπορος τους και ειναι πεπονια.....απιστευτο πως βρεθηκαν μεσα στο χωμα.


Σας βαζω και μια φωτο απο το σημερινο μας φαγητο......
Ρολο γεμιστο με πατατες στο φουρνο, μονο που το μαγείρεψα με κόκκινη σαλτσα!!!

Εγινε πολυ νοστιμο......δοκιμαστε το.!


Ασχετο........αυτες τις μερες δοκιμαζω να ξεσηκωσω μια νεα πλεξη απο ενα ξενο blog (Βραζιλιανικης διαλεκτου)#@*^!
και οπως καταλαβαινετε χωρις να γνωρίζω την γλώσσα είμαι για γελια.
Ειναι ενα σχεδιο που πλεκεται με μια βελονα πλεξιματος και ενα βελονακι......
αν τα καταφερω θα σας βαλω φωτο να το δειτε.......

Αυτα τα ολίγα νεα!
*

12 σχόλια:

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Πουαντερί τι έγινε η δίαιτα, γαιτί το σημερινό πιάτο με τη σαλτσούλα δε μου φαίνεται διαιτητικό. Κάνεις παραχωρήσεις... πονηρούλα
Άντε να τελειώσουν τα σχολεία να πιούμε κανέναν καφέ να μου δείξεις και καμιά πλέξη, έχω πάρει το νήμα από το Πάσχα και κάθεται και σε περιμένει
Καλησπέρες

πουαντερι είπε...

Ναι βρε παιδι μου να πιουμε κανενα καφε....
το ειπα και εγω, θα κλεισουμε ραντεβου να συναντηθουμε ολες μαζι....
ερε γελια!!!!
Για την διαιτα δεν σου απαντω.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ομορφα τα φυτά σου, μιαμ μιαμ το πιάτο σου!!!
Καλή βδομάδα:))

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

μεγαλώνουν και τα λουλουδάκια, καιρός τους είναι, θα' χει πλάκα να περιμένεις να φας πεπόνι, μάλλον θα ατροφήσουν τα καημένα λουλούδια στο παρτέρι, βγάλτη και βάλτην σε άλλη γλάστρα, θα πνίξει τα λουλούδια.

ωραίο το φαγάκι, πεντανόστιμο,
εγώ τις κοκκινιστές πατατούλες τις έκανα με κιμά θα βάλω ανάρτηση

πουαντερι είπε...

Ελενα ελα να φαμε......

πουαντερι είπε...

Λες βρε γαστεροπληξ να το βαλω σε αλλο παρτερι; και τι θα φαμε λες πεπονι;
Θα κλεισω απο τωρα την παραγωγη σε εμπορο...χα!χα!
παντως ετσι και κανει πεπονακι φαντασου την χαρα των παιδιων ε;!

Alexandra είπε...

Απίστευτο! Πεπόνι?!

Πολύ ωραίο φαίνεται το φαγητό!

Benikos place είπε...

Καλημέρα από το Βερολίνο. Πολύ ωραίοι οι κάκτοι αλλά και οι γλάστρες σας.

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

πως τα καταφερνεις να ξεσηκωνεις ολα αυτα τα σχεδια? σε θαυμαζω πουαντεριτσα μου πολυ πολυ

πουαντερι είπε...

Πεπονι Αλεξανδρα μου!!!!!
Αμα εχω παραγωγη θα σου στειλω....

πουαντερι είπε...

Βρε ΒΕΝΙΚΟ μπηκα ειδα την βολτα σας και ζηλεψα....
τι ωραια που ειναι;!

πουαντερι είπε...

Ασπα μου δεν ειναι πολυ δυσκολο αφου κι εσυ δεν πλεκεις με οδηγιες;!