Τρίτη, 9 Ιουνίου 2009

Σας το υποσχεθηκα!

Οπως σας ειχα πει προσπαθουσα να ξεσηκώσω μια πλέξη και τελικα τα καταφερα!!!!




Εδω ειναι μια πιο κοντινή φωτο για να την δείτε καλύτερα!
Πλέκεται με μια βελονα και ενα βελονακι και ειναι πολυ ευκολη και γρηγορη.....
οποια θελει να μου πει να της στειλω το σχεδιο.



Εδω ειναι δυο αλλες επισεις ευκολες πλεξεις που με διαφορα χρωματα γινονται πολυ ωραια ριχταρια..........



Ε! και εδω ειναι ενα τσοκερ που επλεξα για την κορη μου......
μολις γυρισει απο το σχολειο θα της το δωσω,
να δω την χαρα της.............!!!!!!!!!
***

34 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Τρομερή είσαι Πουαντερούλα μου, αναρωτιέμαι πώς τα καταφέρνεις! Αυτό είναι που λένε χρυσοχέρα, μπράβο σου! Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή βδομάδα! Με το πρόγραμμα τι κάνεις αλήθεια; Πέρνα να μου πεις τα νέα σου...

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πολύ όμορφα όλα!
Ο συνδυασμός του μπλε με το συγκεκριμμένο πράσινο μου άρεσε πολύ!
Καλοφόρετο και το δωράκι της κορούλας, θα της αρέσει σίγουρα!!

eirini είπε...

Μπράβο Πουαντερί μου!!!! Πραγματικά πολύ όμορφα! Μην με ξεχάσεις... για το σχέδιο εννοώ... να μου το στείλεις! χαχαχα....

Καλησπέρα και πολλά φιλιά!!!!

ΧΡΥΣΑ είπε...

Πολύ ωραία τα πλεκτά σου!! όχι το σχέδιο δεν το θέλω. Στο ριχτάρι όμως δε θά λεγα όχι (πλάκα κάνω). Και τα κακτάκια μου αρέσανε πολύ. Κάποτε είχα μανία με τους κάκτους, όλα τα είδη είχα, αλλά κράτησα ελάχιστα μιας και τα παιδιά μου όταν ήταν μικρά όλο πάνω πέφτανε.

(Υ.Γ.: στο μπλογκ μου γιατί έγραψες πατριώτισσα;; έχεις καμία σχέση με Αγρίνιο ή την ευρύτερη περιοχή ;;)

Dee Dee είπε...

Δεν μου ανοιγουν ολες οι φωτογραφιες και θα σκασω !!!

Το σχεδιο για την δευτερη φωτογραφια το θελω εγω :)

Καλη εβδομαδα !!!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου τι να σου πω;
Θα περασω να στα πω αλλά δεν το πολυ κραταω πια το πρόγραμμα.

πουαντερι είπε...

Ελενα ναι κι εμενα στην αρχη με ξενισε καπως αλλά το αποτελεσμα μου αρεσε.

πουαντερι είπε...

Ειρηνη σου εστειλα ολα τα σχεδια να διαλεξεις ετσι;

πουαντερι είπε...

Χρυσα μου ναι εχω καταγωγη απο το Πενταλοφο Μεσολογγίου.
Και εγω απο τοτε που γέννησα τον γιο μου λιγοστεψαν οι κακτοι και τωρα που μεγαλωσανε τους ξαναβαζω.
Ειχα μαλιστα εναν που ανθιζε μονο για μια μερα και το λουλουδι του μοσχοβολούσε!

πουαντερι είπε...

DEE DEE γιατι μωρε δεν ανοιγουν;
κριμα παντως εγω θα σου στειλω το σχεδιο, ειναι πολυ ευκολο.

αχτίδα είπε...

Μου αρέσει που τα βλέπεις όλα εύκολα..μπράβο σου , το μπλέ μου άρεσε πολύ.

Δημιουργία είπε...

Βλεπω ηταν να μην πιασεις το βελονακι, του εχεις δωσει και καταλαβαινει.

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου ναι- ναι εχωενθουσιαστει πολυ!

πουαντερι είπε...

Αχτιδα μου και μενα τελικα μου αρεσε, εσενα ομως ξερω ειναι το χρωμα σου.!

Αγγελικη Ν είπε...

Πουαντερί πανέμορφα τα πλεκτά σου! Μου άρεσε πολύ το κοσμηματάκι της κόρης σου! Θα χάρηκε πολύ!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

σαν έπιασες βελονάκι το πάντρεψες και με βελόνες, τα ριχτάρια πότε τα τελειώνεις να πιάσεις και χαλιά για το χειμώνα, χαχα,
μπράβο κοριτσάρα μου, το κρεμαστό για την κορούλα πανέμορφο, άντε να μάθεις καλά να αρχίσεις την προίκα του κοριτσιού, να το καλοπροικίσεις το κορίτσι, με τέτοια πεθερά από τωρα θα σε επιλέξουν για πεθερά οι γαμπροί

πουαντερι είπε...

Καλε γαστεροπληξ ειπα γινονται ριχταρια...δεν ειπα τα φτιαχνω εγω ριχταρια!
Να ακουω προτασεις για την κορη....

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου κοσμημα;
Τοτε πως θα τα πουμε αυτα τα υπεροχα που φτειαχνεις εσυ;!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

τι ωραια που ειναι , θελω κι εμενα να με μαθεις, ειδικα αυτες τις πλεξεις για ριχταρια το χειμωνα θα ειναι τελεια στο καθιστικο, περιμενω να τα πουμε κι απο κοντα φιλακια χρυσοχερα μου

Maria B. είπε...

Πουαντερούλα μου καλή σου μέρα !

υπέροχο το πλεκτό σου όπως και το μενταγιόν της κορούλας σου !

αν δεν σου κάνει κόπο στείλε μου και εμένα σε παρακαλώ αυτό το σχεδιο που γίνεται με βελόνα και βελονάκι, ευχαριστώ πολύ !!!

maria είπε...

καλε συ, θέλω κι εγώ από το ριχτάρι. μαρεσει πολύ! και το άλλο το περίεργο το βραζιλιάνικο! τι ωραία που είναι! και το τσόκερ! εύγε..
θυμάσαι που ξεκίνησα ένα κασκόλ το χειμώνα? μόλις δυο πιθαμές έγινε. βαρέθηκα και τώρα με τις ζέστες, δε μπορώ ούτε ύφασμα να πιάσω.. ανεπρόκοπη θα μείνω τελικά!!
όλα είναι πανέμορφα :) πολλά πολλά φιλάκια!!

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Ιδιαίτερα μαθήματα κάνεις Πουαντρίτσα μου;;; Για ξανασκέψου το!!! Έγώ πάντως θα περιμένω τιε εγγραφές!!! Φιλάκια πολλά πολλά!

Dee Dee είπε...

Ειχε κολληση η συνδεση. Τωρα τις ειδα ολες τις φωτογραφιες! Πολυ ομορφα!!!

Ευχαριστω πολυ πολυ και για το μειλ με το σχεδιο :):)

Καλη σου μερα!!!

olivetreegirl είπε...

Πουαντερίτσα μου, το έκανες πάλι το θαύμα σου!!! Πλέξη με βελονάκι και βελόνες δεν έχω ξαναδεί, τρέχω να το ψάξω στο δίκτυο. Την άλλη την Ζιγκ Ζαγκ την ξέρω. Δεν είναι τέλειο το βελονάκι? Τι είπε η κόρη για το τσόκερ?

XRYSOULA είπε...

Α ρε ξαδέλφη!!!!!!!!!!!!
Χρυσοχέρα καμάρι μου ΧΡΥΣΟΧΕΡΑ!

πουαντερι είπε...

Ασπα μου σε εναν καφε το εχεις μαθει.....

πουαντερι είπε...

Μαρακι στο στελνω!

πουαντερι είπε...

Αχ βρε Μαρια μου κανει ζεστη για πλεκτο αλλά δεν μπορω να μην πιάσω στα χερια μου νημα.

πουαντερι είπε...

Λιτσα μου όποτε θες θα σου δειξω τα παντα, δεν ειναι τιποτα!

πουαντερι είπε...

Olivetree τι να σου πω;! η κορη μου καμαρωνε, εχω εθιστει στο βελονακι, σου εστειλα το σχεδιο.
Φιλακια!!!!

πουαντερι είπε...

ΧΡΥΣΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ..........

LIA είπε...

Πουαντερί μου, καλησπέρα σου!

Πολύ ωραία όλα και η πρώτη πλέξη και η δεύτερη, για το ριχτάρι και της κόρης σου το μενταγιόν.
Είσαι χρυσοχέρα, πάει και τελείωσε.
Οι κάκτοι σου, υπέροχοι!
Να είσαι πάντα καλά.
Καλό σου βράδυ.
Φιλάκια!

creationsbyeve είπε...

χεχε κόλλησες με το βελονάκι βλέπω φιλενάδα!!!!φιλιά!!!!

Potpouri είπε...

Γεια σου
Εντυπωσιακά και πολύ ωραίο το τσοκερ τώρα το έμαθα αυτό δεν ήξερα τη ήταν μπράβο σου
καλό απόγευμα