Τρίτη, 16 Ιουνίου 2009

Τελος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Έγινε η γιορτη του σχολείου μας!!!!!!!!!!!!!
Απο το απογευμα ξεκινήσαμε και
μας πηρε το βράδυ............
ΠΑΙΞΑΜΕ......
ΓΕΛΑΣΑΜΕ......
ΧΟΡΕΨΑΜΕ.........μα και ΚΛΑΨΑΜΕ..........


στο παιχνιδι ελαβαν μερος και οι δασκαλοι.....
ποιος θα φαει πιο γρηγορα την κρεμα χωρις να πιάσει με τα χερια του το πιατο!!!!!

στο τελος έγιναν και τα καθιερωμένα πια ΜΠΟΥΓΕΛΩΜΑΤΑ!
Δασκαλοι, γονεις και παιδια γιναμε μουσκεμα.........





Καλωσορίσαμε τα πρωτάκια στα παιχνίδια που με τοση επιτυχία γινονται καθε χρονο,
αλλά αποχαιρετίσαμε και την έκτη.!!!



Ολα μαζι αγκαλιασμενα τραγουδούσανε το παρακάτω τραγουδι που βρηκε και τους αφιερωσε μια ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ μαμα! (Η φιλη μου η Ρενα) ...................




και κλαίγανε,
μαζι τους κλαίγαμε κι εμεις απο συγκίνηση και χαρά
που κλείνουν ενα μεγαλο κεφάλαιο της ζωης τους και ανοίγουν ενα αλλο.
Νομιζω πως αυτο το τραγουδι μας άγγιξε ολους.

Ητανε φοβερο το συναίσθημα, πως να σας το περιγράψω;!
Δεν περιμενα να κλαίνε και να αγκαλιάζονται ετσι ολα τα παιδια.....
καποια απο αυτα δεν θα ειναι στο ιδιο γυμνασιο του χρονου και ετσι αποχαιρετούσαν τους φιλους τους με συνθήματα που φωνάζανε ολα μαζι,
με τραγουδια και αφιερωμένους χορους το ενα στο αλλο......

Ενα αεροστατο με τις ευχες τους αφεθηκε στον ουρανο.......

Τι να σας πω;! τοσο κλάμα δεν περίμενα να ρίξω!!!!

Να εισαστε παντα ετσι ενωμενα και φιλοι για ολα σας τα χρονια!!!
Δεν εχει σημασια αν δεν θα εισαστε στο ιδιο σχολειο,
η φιλια δεν ξεχνιεται με την απόσταση!

Και του χρονου να ειμαστε ολοι καλα και να ξαναγιορτασουμε με τα παιδια μας
γεματα χαρα και γελια!!!!!!




38 σχόλια:

elen είπε...

Πολύ συγκινητικό πουαντερί μου ειλικρινά συγκινήθηκα. Αν και ακόμη δεν έχω περάσει αυτό το στάδιο σαν νέα μαμά, σε δυο χρονάκια θα μπω και εγώ στο κλάμπ. Και του χρόνου να ναι όλα τα παιδάκια γερά και να χουν καλή πρόοδο. Αυτά τα χρόνια δεν ξεχνιούνται με τίποτα. Καλό καλοκαίρι και να περνάτε καλά. Πολλά πολλά φιλιά!!!!:)

ΑΓΓΕΛΙΚΗ είπε...

Ο γιόκας σου πάει Γυμνάσιο ε; Αυτή τη σκηνή τυην έχω ζήσει πολλές φορές και είναι πάντα συγκινητικά είτε έχω έκτη τάξη είτε όχι. Πέρυσι συγκεκριμένα που είχα έκτη άρχισαν να κλαίνε από τη γιορτή των Χριστουγέννων [ είχα και πολλά κορίτσια] και σε κάθε ευκαιρία που παρουσιαζόταν. Τα παιδιά καταλαβαίνουν ότι το Δημοτικό είναι πιο οικείο γιατί κακά τα ψέματα , εμείς τα μεγαλώνουμε. Στο Γυμνάσιο είναι λίγο πιο απρόσωπα τα πράγματα, αφού ο καθηγητής δεν μπαίνει μόνο σ' ένα τμήμα. Τό ζησες κι αυτό λοιπόν, άντε να σε δω του χρόνου τέτοια εποχή να διαβάζετε για εξετάσεις. Η αγχωμένη Πουαντερί σε νέα επεισόδια...
Καληνύχτα

πουαντερι είπε...

Ελεν!!!
Αχ δεν σου λεω τιποτα!!!
Πολυ ακριβο ειναι αυτο το κλαμπ.
Και του χρονου με υγεια!

πουαντερι είπε...

Αγγελικη μου ετσι ειναι!
Ο γονιός και ο δάσκαλος του δημοτικού μεγαλώνουν και διαμορφώνουν το παιδι.
Το γυμνασιο ειναι μονο για περασμα απο την αθωότητα στα δύσκολα.
Καθε χρονο εβλεπα και εγω τα αλλα παιδια αλλά δεν περιμενα να αρχισουν τα κλαματα φετος τα αγορια;!
Πρωτα μπηκαν στον χορο......

Αχ αστα δεν θελω να σκέφτομαι για του χρονου.
Με βλεπω να πλεκω καμια κουβέρτα εξω απο το σχολείο...χα!χα!

Anastasia's dolls είπε...

Το κλαμμα που εριξα πριν 2 χρονια οταν τελειωσε και ο μικρος το δημοτικο δεν λεγεται ! Σε καταλαβαινω απολυτα !Και του χρονου με υγεια !

πουαντερι είπε...

Αναστασια μου τι να σου πω;
Νομιζα οτι μονο χαρες και γελια θα ειχαμε για κατι που τελειωσε, αλλά εδω λεμε για πλάνταγμα.
Ειχανε και πολλες απώλειες βλεπεις,
απο τα 17 παιδια του τμηματος τους τα 8 θα πανε σε αλλα γυμνασια λογω εργασιας των γονειων τους.
Τα παιρνουν μαζι τους στις περιοχες που δουλεύουνε.
Τι κακο κι αυτο; λες και εκει θα τα προσεχουν καλυτερα;!
Μεχρι τωρα οι γιαγιαδες κανανε καλη δουλεια.

big mama είπε...

Μια χαρά περάσατε! Ξεκινήσατε μέρα και τελειώσατε νύχτα;-)
Φαντάζομαι τη συγκίνηση σου αλλά κάνε υπομονή, έχεις πολλές τέτοιες στιγμές να ζήσεις ακόμα. Να είναι καλά τα παιδάκια σου και εσύ να τα χαίρεσαι όπως επιθυμείς!

πουαντερι είπε...

Βρε ΜΑΜΑ η γιορτη αρχισε 7 η ωρα και τελειωσε στις 12!!!!
Ουτε σε συναυλία να ειχα παει πια....

elie είπε...

Καλό καλοκαίρι τώρα! Πολύ ωραία φαίνεται ότι ήταν η γιορτή σας!

Benikos place είπε...

Πολύ ωραία γιορτή! Καλό καλοκαίρι τώρα, για να έχετε δύναμη για την Α΄Γυμνασίου. Την καλημέρα μου από το Βερολίνο.

BIKY είπε...

υπέροχο το post σου πουαντερι μου
έμεις αυριο έχουμε την γιορτή μας οπότε καταβαίνω πρέπει να πάρω χαρτομάντηλα μαζίμου
Αχ και του χρόνου πρώτη
Να σου ζήσουν τα αγγελούδια σου
καλή ξεκούρασή και καλό καλοκαίρι να περνάτε καλά

πουαντερι είπε...

Βικυ μου να παρεις πολλα χαρτομαντηλα γιατι τα ματια γεμιζουν χωρις να το θες!

ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΜΙΑ ΑΝΑΠΟΔΗ είπε...

παλιο μαρια , με εκανες κι εκλαψα και θυμηθηκα και τα δικα μου μαθητικα χρονια , κι εκεινο το φοβερο μπουγελο , αλησμονητο ...να εισαι καλα Μαρακι μου και να χαιρεσαι τα παιδακια σου ετσι για παντα !!!!!!

Lily είπε...

Καλημέρα Πουαντερί μου

Καλό Καλοκαίρι σας εύχομαι κατ' αρχήν.
Εμείς αύριο έχουμε το αποχαιρετιστήριο του Γυμνασίου. Πάμε Λύκειο!

Όμως οι μαμάδες δεν παραβρίσκονται πια σε αυτά τα πάρτι. Εμείς τα κοιτάμε και χαιρόμαστε για την ανεξαρτησία που σιγά - σιγά αποκτούν!

Φιλιά σε όλους σας.

twinkle είπε...

Μακάρι οι φιλίες να ήταν πάντα έτσι αγνές....

γαστεροπλήξ είπε...

τέλειωσαν τα βάσανα για φέτος, με το καλό να πάει το αγόρι σου στο γυμνάσιο, τέτοιες στιγμές μένουν αξέχαστες σε όλους μας, καλό καλοκαίρι

olivetreegirl είπε...

Αχ ρε Πουαντερίτσα μου με συγκίνησες! Τι όμορφη γιορτή ήταν αυτή? Με το καλό και στο Πανεπιστήμιο τα παιδάκια σου! Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχέδιο!!!

Δημιουργία είπε...

Και του χρονου να ειστε καλα.Τωρα καλη ξεκουραση και καλο καλοκαιρι να περασετε.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Τις έχω ζήσει αυτές τις στιγμές και μάλιστα εις .. διπλούν!! Είναι πάντα συγκινητικές, καθώς ένα νέο κεφάλαιο ξεκινά στην ζωούλα τους!!
Καλή πρόοδο σε όλα τα παιδάκια, καλό κουράγιο για την χρονιά που έρχεται!
Προς το παρόν ας απολαύσουν καλοκαιράκι και διακοπές και ξεκούραση!!
Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ πάντως δεν καταλαβαίνω τι δουλειά έχουν οι γονείς στα μπουγελώματα των παιδιών και στο γενικότερο παιχνίδι τους...Πέραν της τυπικής γιορτής που κάνει το κάθε σχολείο και παρεβρίσκονται γονείς και δάσκαλοι , στο μετέπειτα 'αποχαιρετιστήριο πανυγήρι" των παιδιών , ειδικότερα της έκτης τάξης , θυμάμαι απτα χρόνια μου (μια δεκαετία πριν) οτι όχι απλώς ξεσσαλώναμε μόνα μας , αλλά δεν θέλαμε ούτε για αστείο τους γονείς μας κοντά!Και μπουγέλο και αυγά και αλεύρια...στο προαύλιο και σόλη τη γειτονιά.Αλλαξαν τόσο πολύ οι καιροί άραγε ή εσείς το παρουσιάζετε απο τη σκοπιά της μάνας και εγώ θυμάμαι αποκλειστικά την παιδική σκοπιά?
Μαργαρίτα

eirini είπε...

Τα καλύτερα χρόνια!!! Με το δίκιο σου συγκινήθηκες Πουαντερί μου!!!
Εγώ να ευχηθώ στα παιδάκια σου να ξεκουραστούν τώρα το καλοκαίρι, να παίξουν όσο περισσότερο μπορούν, να χαρούν τις διακοπές τους!
Να είσαι γερή να τα καμαρώνεις κάθε χρονιά!!!! Είσαι μια πολύ γλυκιά και τρυφερή μαμά!!!!!

Φιλιά πολλά πολλά!!!

Ανώνυμος είπε...

Τι να πω, με πηγες πολυ πισω καρδουλα μου....Ναστε καλα! καλη προοδο ναχουν!! Παντα χαρουμενα ναναι...ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ

Μικριλουλου

Πλεκτό Εγκώμιο είπε...

Πουαντερίτσα μου μας συγκίνησες πάλι και μας έφερες στο μυαλό σπουδαίες αναμνήσεις! Να είσαστε πάντα καλά και να περνάτε πάντα τόσο υπέροχα σε κάθε σχολική γιορτή! Φιλιά πολλά στα αγγελούδια σου.

kiki είπε...

Επιτέλους τέλος! Καλό καλοκαίρι!

Aspa είπε...

Και του χρόνου! Να είστε καλά να ξαναγιορτάσετε :)
Κι εμείς τελειώσαμε αλλά δεν έχω προλάβει να κάνω ανάρτηση...
Τέλειες οι φώτο...

Αγγελικη Ν είπε...

Καλή πρόοδο και καλή συνέχεια!
Έχω ζήσει τέτοιες στιγμές, επί δύο και εγώ! Και τώρα ετοιμάζομαι να ζήσω και την αποφοίτηση της κόρης μου από το Πολυτεχνείο! Προβάρω μαύρο γυαλιά για να μη φαίνονται τα δάκρυα! Πολλά φιλιά και σε ανώτερα με υγεία! ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ!

Maria B. είπε...

Με συγκινήσατε και μένα! θυμήθηκα τα παιδάκια μου όταν τελείωσαν το Δημοτικό και έκλαψα διπλά !!!

Καλό καλοκαίρι και να περάσετε καλά και ξεγνοιαστα !!!!

Penelope είπε...

Σταθμοί στην ζωή του ανθρώπου όλες αυτές οι καταστάσεις Πουαντερί.
Η καθεμιά με την χάρη της και την δυσκολία της. Άλλωστε το κλάμα και το γέλιο απέχουν τόσο λίγο το ένα από το άλλο!
Καλό Καλοκαίρι και πάντα υγεία να έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου.

ΧΡΥΣΑ είπε...

Αυτό δεν ήταν γιορτή (αν κρίνω από τις φωτογραφίες). Τέτοια φιέστα πρώτη φορά βλέπω σε σχολείο (όχι ότι έχω και πολύ πείρα, μιας και τα δικά μου παιδιά είναι πολύ μικρά ακόμη, πρώτη και δευτέρα δημοτικού)
Καλή πρόοδο και καλό καλοκαίρι σε όλους!!!

πουαντερι είπε...

Ελλη μου καλο καλοκαιρι και σε σενα!


Beniko καλο καλοκαιρι να χαιρεσε την κουκλα σου.

πουαντερι είπε...

Ασπα μου και εγω το ιδιο επαθα εκλαιγα για τα δικα μου που νοσταλγισα και για τον γιο μου που μεγαλωσε πια.....


Λιλυ μου με το καλο και καλη προοδο στο παιδι.
Ετσι ειναι τι να κανουμε και εγω μαλλον ηταν η τελευταια γιορτη-παρτυ που ημουν παρων.

πουαντερι είπε...

Αχ Σοφακι μου μακαρι δεν λες τιποτα, αλλά μεγαλώνοντας αλαζουμε δυστυχώς.


Γαστεροπληξ, απο οτι ακουω απο αλλες μαμαδες μαλλον αρχιζουν τωρα.

Ολιβ:οτι θες εδω ειμαι, σε ευχαριστω κι εγω.

πουαντερι είπε...

Κατερινα μου καλο καλοκαιρι! σε ευχαριστω και εσυ να χαιρεσαι τα παιδια σου και να τα δεις οπως θες.


Ελενα, και εγω εις διπλουν μαλλον θα το περασω γιατι αν ο γιος που ειναι αγορι εκλαψε ετσι φανταζομαι η κορη μου...

πουαντερι είπε...

Μαργαριτα:
Καλε δεν πηγαμε με το ζορι....τα παιδια μας ηθελαν σε αυτη την γιορτη για να τους ετοιμαζουμε τα μπουγελα με τα μπαλινια και να αδειαζουμε τα τυροπιτακια στους δισκους....
μην νομιζεις και εμεις παιδια ειμαστε, απλα το σωμα μας μεγαλωσε!!!

πουαντερι είπε...

Ειρηνακι μου σε ευχαριστω......καλη μου Θεια!


Μικρη Λουλου ειδες οι αναμνησεις;!
Γιατι μας χαθηκες μωρε;

Λιτσα μου σου ευχομαι να καμαρωσεις ετσι και το αγορακι σου!
Πολλα φιλιά!

πουαντερι είπε...

ΚΙΚΙ: ναι-ναι ΤΕΛΟΣΣΣΣΣ!!!!

Ασπα αντε να δουμε τις κουκλες σου!

Αγγελικη Ν: Εσυ καλε δεν θες μονο μαυρα γυαλιά και χαρτομαντηλα...αυτο και αν ειναι καμαρι.
Μπραβο στο κοριτσι σου!

πουαντερι είπε...

Μαρακι μου καλο καλοκαιρι!!!!
εσυ περασες απο εδω και ξερεις!

Καλως την ΠΗΝΕΛΟΠΗ!! ετσι ειναι οπως τα λες, μεγαλοι σταθμοι στην ζωη τους που παρακολουθουμε απο αποσταση και ομως τους ζουμε τοσο εντονα.
Καλο καλοκαιρι!!!

πουαντερι είπε...

ΧΡΥΣΑ: Εδω και χρονια στο σχολειο γινεται η ιδια γιορτη γιατι αρεσει πολυ στα παιδια, ειναι αναβιωση των παλιων παιχνιδιων που καναμε εμεις στο σχολειο: τσουβαλοδρομιες, γεμισμα μπουκαλιου με νερο, να φτασουμε το αυγο με το κουταλι στο στομα στον αλλο παιχτη, κ.λ.π. τα θυμασαι;
Οι δασκαλοι δεν το αλλαζουν γιατι τρελενονται τα παιδια με αυτα τα παιχνιδια, ασε που δεν θελουν και πολλες προβες για να πετυχει η γιορτη.
Στο τελος φουσκωνουν μπαλονια με ΗΛΙΟΝ και κολλανε επανω τους ευχες που φτανουν στον ουρανο, και ανοιγουμε και αυτα τα χαρτινα πυροτεχνηματα που ειναι πολυ ομορφα στο φως των προβολεων.